eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • Promocja produktu nie tylko w Internecie

    Promocja produktu nie tylko w Internecie

    13:11 20.07.2010

    ... innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu
  • Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    00:47 15.03.2010

    Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Firmy internetowe i ich relacje z klientami

    Firmy internetowe i ich relacje z klientami

    03:45 29.01.2010

    ... rezygnację z korzyści, wynikających z wykorzystania istniejących już internetowych kanałów marketingowych, niektóre przedsięwzięcia stosują takie rozwiązanie. Komunikator internetowy ICQ w początkowej fazie rozwoju pozyskiwał nowych użytkowników dzięki rekomendacjom dotychczasowych użytkowników, a więc przez wykorzystanie nieformalnych kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: firma w internecie, handel internetowy, sprzedaż internetowa, marketing internetowy
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    ... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing w Polsce 2009

    E-mail marketing w Polsce 2009

    13:40 16.10.2009

    Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery internetu dobry ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    11:51 13.05.2009

    ... , do czego to może doprowadzić? Niewątpliwie potrzebne jest natychmiastowe porozumienie pomiędzy użytkownikami a właścicielami serwisów internetowych. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Jak promować firmę w Internecie?

    Jak promować firmę w Internecie?

    14:10 06.05.2009

    ... . Wybór nazwy o najbardziej korzystnym brzmieniu i przekierowanie pozostałych domen zarejestrowanych przez firmę właśnie na ten adres, zwiększy rozpoznawalność domeny. Taki adres internetowy warto umieścić na materiałach reklamowych oraz rozlicznych dokumentach firmowych, wizytówkach, kopertach czy też gadżetach. Opłata za domenę zależy od jej ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja w sieci, firma w internecie, e-marketing, marketing internetowy
  • Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną

    14:01 26.03.2009

    ... w innych krajach. Według prognoz Jupiter Research do 2013 r. wydatki na marketing w wyszukiwarkach w USA wzrosną prawie dwukrotnie do poziomu 23 mld dolarów. ... ponad jedna czwarta amerykańskich przedsiębiorstw przenosi fundusze z prasowych budżetów reklamowych na marketing w wyszukiwarkach. Recesja prawdę Ci powie – mówi amerykańskie przysłowie. ... WIĘCEJ

    Tematy: Search Engine marketing, marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, rynek reklamy internetowej
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    Zdaniem firmy zanox dekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy w dobie spowolnienie gospodarczego na świecie, a także w Polsce są czymś ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: