eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • Marketing szeptany a spam-marketing

    Marketing szeptany a spam-marketing

    01:32 05.01.2009

    ... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    ... nie powinni się całkowicie wycofywać ze społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... i spadające zaufanie klientów - charakteryzują teraz makroekonomię. Przewidujemy, że sektor internetowy odczuje tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną ... najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • E-mail marketing w Polsce 2008

    E-mail marketing w Polsce 2008

    13:10 09.10.2008

    ... . Najczęściej są to dzienniki internetowe i newslettery reklamowe. W tym roku po raz pierwszy wśród przebadanych firm liczba tych, które wykorzystują e-mail marketing przekroczyła liczbę tych, które z niego nie korzystają. Aż sześciu na dziesięciu menedżerów odpowiedzialnych za kształtowanie polityki informacyjnej w swoich firmach planuje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
  • E-mail marketing: uwaga na słowa

    E-mail marketing: uwaga na słowa

    01:13 24.08.2007

    Istnieją takie słowa, których marketerzy powinni zdecydowanie unikać w e-mailach wysyłanych do potencjalnych konsumentów. Jakie to słowa sprawdził SubscriberMail. Listę otwiera sformułowanie "100% Free". Również wyrażenia "50% Off", "Dear Friend", "Don't Delete" oraz "Information You Requested" skłaniają internautów do zablokowania bądź ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, poczta elektroniczna, e-mail, marketing internetowy
  • Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    09:55 09.08.2007

    ... dokonać, trzeba przede wszystkim posiadać profesjonalnie przygotowany serwis internetowy, który w znacznej mierze wpłynie na poprawę wizerunku firmy. Następnie należy ... korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Blogi internetowe i płatne komentarze

    Blogi internetowe i płatne komentarze

    00:22 14.07.2007

    Serwis Buy Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa forma marketingu już wzbudza kontrowersje. Takie komentarze to po prostu spam, mogą zawierać nie tylko linki do stron promujących neutralne produkty, ale także np. do stron pornograficznych. Sprzedaż komentarzy na blogach może ... WIĘCEJ

    Tematy: Buy Blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    14:05 14.06.2007

    ... najważniejsze, niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca listu ... np. wykropkowana linią należy umieszczać skrót Polityki prywatności lub przynajmniej odnośnik internetowy do niej. Dodatkowo na samym dole powinna znaleźć się informacja ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mail marketing, marketing internetowy
  • Dlaczego warto pisać bloga

    Dlaczego warto pisać bloga

    00:04 24.12.2006

    ... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations

poprzednia  

1 ... 9 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: