eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing internetowy
  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    00:20 15.11.2012

    Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki
  • Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    00:12 01.11.2012

    ... innych zawodów, takich jak bankowiec (32%), prawnik (34%) lub aktor (13%). Na pytanie, czy marketing przynosi korzyści społeczeństwu, tylko 13% respondentów odpowiedziało twierdząco. Ponadto większość stwierdziła, iż marketing to najczęściej „stek bzdur” (53%). „Marketerzy należą do najbardziej kreatywnych ludzi na świecie” – mówi ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Personalizacja w Internecie

    Personalizacja w Internecie

    12:18 20.06.2012

    W dobie ogromnego szumu informacyjnego w Internecie, firmy i portale internetowe w coraz większym stopniu oferują nam możliwość korzystania z personalizacji. Choć nie wszystkie firmy i portale dają nam możliwość wyboru. W większości przypadków jesteśmy do personalizacji przymuszeni. Możemy (lub musimy) już czytać spersonalizowane gazety i ... WIĘCEJ

    Tematy: personalizacja, personalizacja w Internecie, targetowanie, targetowanie reklamy
  • E-mail marketing w Polsce

    E-mail marketing w Polsce

    10:17 12.04.2012

    ... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    09:42 07.02.2012

    ... ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, Gratka, itp.). Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów tylko przez jedną trzecią małych firm nie jest rezultatem świadczącym o ich dużej ... WIĘCEJ

    Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    08:45 01.02.2012

    ... otrzymywanie mailingu oraz brak pomysłu na zmobilizowanie odbiorcy do otworzenia wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, w przeciwnym razie ryzykujemy konsekwencje prawne a nasz mail zostanie ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Zainwestuj w e-marketing

    Zainwestuj w e-marketing

    12:23 18.08.2011

    ... nauczyć się nowych narzędzi i zrozumieć, że marketing internetowy nie jest odpowiednikiem tradycyjnego marketingu, tyle że w Internecie. Reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie to tylko niektóre z jego ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, e-marketing, Google
  • Media elektroniczne - trendy 2011

    Media elektroniczne - trendy 2011

    00:16 15.01.2011

    ... (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego nowego pomysłu komunikacyjnego. Jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe
  • Warto dbać o wizerunek firmy w sieci

    Warto dbać o wizerunek firmy w sieci

    14:05 18.10.2010

    ... po prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... ich użytkowników, a nie na przykład przez konkurencję? Wymagający klient Sklep internetowy, katalog produktów w sieci czy wizerunek stają się kluczowe dla sukcesu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, zakupy przez Internet, ewolucja Internetu, firmowe strony www
  • Reklama i promocja w Internecie a podatki

    Reklama i promocja w Internecie a podatki

    11:59 10.08.2010

    Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: