eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i sprzedaż
  • Marketing - troska o klienta

    Marketing - troska o klienta

    13:23 05.06.2006

    ... osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego. Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami z trzema osobami, a niezadowolony zniechęci aż jedenaście! Nietrudno ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami
  • Sekrety wielkich handlowców

    Sekrety wielkich handlowców

    12:02 30.05.2006

    ... bardzo uważni. Ciężko pracują, żeby dużo sprzedawać. Nigdy nie wypadają z gry o nazwie sprzedaż. 2. "Jeśli nie zrobisz ze mną interesu, stracimy obaj" Zaklinacz deszczu wierzy całym ... rozsyłają CV, dzwonią, chodzą na spotkania i rozmowy. Sprzedaż jest jak szukanie pracy - robisz to codziennie. Sprzedaż jest jak szukanie pracy, szczególnie wtedy, gdy ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, sekrety sprzedawców, skuteczny handlowiec
  • Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    Co motywuje klientów do dokonania zakupu?

    11:02 29.05.2006

    ... zbierz informacje dotyczące klientów, z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do osób fizycznych, powinieneś dowiedzieć się jak najwięcej na temat przyzwyczajeń ... jaki sposób twój produkt może mu je zapewnić. Zaspokajanie potrzeb Efektywna sprzedaż to inaczej wiedza o tym, czego naprawdę potrzebuje klient i zaproponowanie mu ... WIĘCEJ

    Tematy: techniki sprzedaży, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, skuteczny handlowiec
  • Wygoda kusi klienta

    Wygoda kusi klienta

    13:31 28.02.2006

    ... . Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze
  • Jak rozmawiać z klientem

    Jak rozmawiać z klientem

    22:25 29.08.2005

    ... z klientem, wyczuwającym każde niewłaściwe zachowanie osoby sprzedającej. Niezbędne jest przekonanie handlowca, że sprzedaż realizowana jest na partnerskich zasadach, a każda ze stron będzie miała korzyści i zyski. Handlowiec musi wierzyć ... marketingu wirusowego – poleci firmę znajomym. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż
  • Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.

    Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.

    12:52 26.07.2005

    ... z premiami i dodatkowymi bonusami. Nie dotyczy ona dodatków pozafinansowych. Sprzedaż Najczęściej występującymi stanowiskami w działach sprzedaży, badanych przez nas firm jest ... na terenie województwa dolnośląskiego. Tam płace wahają się w okolicy 9 100 PLN. Marketing Badanymi przez AG TEST stanowiskami, w dziale marketingu, były przede wszystkim ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia, marketing i sprzedaż, płace
  • Składowe powodzenia produktu

    Składowe powodzenia produktu

    10:51 31.01.2005

    ... do konsumentów. Janusz Bujko jest dyrektorem wrocławskiego oddziału Instytutu Pentor kontakt: jbujko@pentor.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: konfiguracja cech, analiza Conjoint, marketing i sprzedaż, powodzenie produktu

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: