eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › konsumenci
  • Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    Jakość obsługi klienta w 2016 r.

    13:15 09.03.2017

    ... przez konsumentów na jakoscobslugi.pl w 2016 roku stworzona została mapa jakości obsługi. Wynika z niej, że najlepszą jakość obsługi spotkać mogą konsumenci na wschodniej ścianie Polski (podlaskie, lubelskie) oraz w lubuskim. We wszystkich tych województwach wskaźnik jakości obsługi osiągnął wartość bliską lub przekraczającą ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

    Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

    00:22 01.03.2017

    ... prawną - siedzibę jej organu zarządzającego lub miejsce wykonywania działalności gospodarczej, w szczególności miejsce, w którym znajduje się jej oddział lub zakład. Konsumenci dokonujący zakupów w polskich sklepach internetowych mogą skorzystać z unijnej elektronicznej platformy rozwiązywania sporów (platforma jest dostępna pod adresem: ec.europa ... WIĘCEJ

    Tematy: spory konsumenckie, polubowne rozwiązywanie sporów, rozwiązywanie sporów, konsumenci
  • Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?

    Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?

    10:49 20.09.2016

    ... w polskim społeczeństwie rośnie, można powiedzieć dojrzewa. Jak wskazują wyniki badania, duży odsetek konsumentów ceni wysoką jakość produktów. Z jednej strony polscy konsumenci nauczyli się, że warto kupować produkty wyższej jakości, bo dłużej i lepiej służą. Z drugiej strony, przez ostatnie ćwierćwiecze funkcjonowania w warunkach wolnego ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, decyzje zakupowe, konsumenci, zachowania konsumentów na rynku
  • Polscy konsumenci z uśmiechem na twarzy

    Polscy konsumenci z uśmiechem na twarzy

    12:00 09.08.2016

    ... konsumentów pozostają relatywnie stabilne w drugim kwartale 2016 roku. W tym samym okresie nastroje w państwach Europy Środkowej, w tym w Polsce, poprawiają się. Polscy konsumenci nie byli tak optymistyczni od sześciu lat, natomiast trend wzrostowy utrzymuje się od 2013 roku. Systematyczny wzrost wszystkich trzech elementów ... WIĘCEJ

    Tematy: polacy, konsumenci, nastroje konsumentów, gospodarstwa domowe
  • Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie

    Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie

    14:26 24.05.2016

    ... na niektórych rynkach liczba lokalnych marek w kategoriach nie-spożywczych jest ograniczona, tym samym konsumenci w naturalny sposób skłaniają się ku produktom marek globalnych, ponieważ są one powszechnie dostępne. Polscy konsumenci Odpowiedzi polskich respondentów wpisują się w statystyczną percepcję marek lokalnych i globalnych. Podobnie jak ... WIĘCEJ

    Tematy: Nielsen, marki lokalne, marki globalne, wybory konsumentów
  • Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media

    Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media

    15:01 13.04.2016

    Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies, czy też do Oldschoolowców. W opracowanym przez platformę upday ... WIĘCEJ

    Tematy: informacje prasowe, konsumenci, media, źródła informacji
  • Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    Jakość obsługi klienta w 2015 r.

    12:15 15.03.2016

    ... wpływającym na postrzeganie jakości obsługi jest wygląd placówek (77,9%). Jest to obszar, w którym zmiany są dla managerów najłatwiejsze do wdrożenia. Konsumenci równie pozytywnie oceniają wiedzę i kompetencje personelu. Ludzkie oblicze jakości obsługi Najgorzej ocenianymi aspektami jakości obsługi pozostaje czas i organizacja obsługi (73 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Prawa konsumenta w Polsce: nie mamy wielu powodów do radości

    Prawa konsumenta w Polsce: nie mamy wielu powodów do radości

    10:54 15.03.2016

    ... Polska ma najniższy wskaźnik w UE w egzekwowaniu i przestrzeganiu prawa. Znalazła się też wśród państw, w których konsumenci mają największe trudności w dochodzeniu roszczeń, a więc w trakcie procedury reklamacyjnej. Konsumenci spotykają się z największą liczbą problemów podczas zakupów online. Niewiele lepiej sobie radzi Rumunia, Słowacja, Grecja ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumenta, konsumenci, ochrona praw konsumenta, Dzień Konsumenta
  • Jak nowe technologie zmieniają zachowania konsumenta?

    Jak nowe technologie zmieniają zachowania konsumenta?

    11:49 16.09.2015

    ... mało dynamiczny rozwój e-handlu, którego średni udział w całkowitej wartości sprzedaży detalicznej wynosi 7,5% w skali globalnej. Konsumenci szukają konkretnych produktów i chcą je kupić w możliwie najmniej kłopotliwy sposób: Dziś konsumenci wiedzą, czego chcą. Najczęstszym powodem frustracji, o którym mówi 73% respondentów, jest brak produktów ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy przez internet, nowoczesne technologie, handel
  • Prawa konsumenta: rękojmia i gwarancja w Polsce i Europie

    Prawa konsumenta: rękojmia i gwarancja w Polsce i Europie

    00:44 24.05.2015

    Spięcia na linii konsument – sprzedawca nie należą do rzadkości. Nawet jeżeli klient jest świadomy przysługujących mu praw, może spotkać się z nieuzasadnioną odmową przyjęcia roszczenia reklamacyjnego. Czy Polacy różnią się pod względem ochrony konsumenckiej od innych krajów Europy? ECK Polska przygotowała zestawienie praw w obszarze rękojmi i ... WIĘCEJ

    Tematy: ECC-Net, prawa konsumentów, ochrona konsumentów, konsumenci

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: