eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kampanie reklamowe
  • Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe

    Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe

    10:28 08.09.2009

    ... OSM Chojnice. Najważniejsze kampanie Dziś, szczególnie w dobie kryzysu, duże pieniądze na kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim wykładają przede wszystkim najwięksi krajowi producenci - Mlekpol (marki Łaciate, Milko, Mazurski Smak), Mlekovita na produkty pod tą marką czy Łowicz. Bardzo intensywne kampanie reklamowe prowadzą zachodnie koncerny ... WIĘCEJ

    Tematy: branża mleczarska, polskie mleczarnie, produkty mleczarskie, mleczarnie
  • Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    05:45 12.08.2009

    ... zaoferowania mają wybrane modele rozliczeń. Wybierając model CPC, sklep decyduje się na szeroką ofertę narzędzi korzystających z tego modelu rozliczeń. Banery reklamowe, linki sponsorowane, reklamy kontekstowe, które swoją skuteczność potwierdzają odpowiednią ilością kliknięć. CPM w tym wypadku odnosi się do tych samych narzędzi ... WIĘCEJ

    Tematy: rozliczenie reklamy, reklama online, reklama internetowa, kampanie reklamowe
  • Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?

    07:15 30.07.2009

    Insight może dobrze zidentyfikować każdy, kto wsłuchuje się w oczekiwania i potrzeby innej osoby. Ale twórcy reklam bywają zbyt zadufani w przypadku własnej intuicji. Bez insightu konsumenckiego działania marketingowe mogą być tak nieskuteczne, jak ogrzewanie przy otwartym oknie. Natomiast przy prawidłowo zidentyfikowanych, najważniejszych dla ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, działania marketingowe, kampanie reklamowe, kampanie marketingowe
  • Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    Pokolenie Y a tradycyjna reklama

    14:01 02.06.2009

    ... , bo wciąż realizują nowe wyzwania. Są niecierpliwi, odporni na tradycyjne (wg nich kompletnie niewiarygodne, nieżyciowe) narzędzia komunikacyjne, a nawet typowe przekazy reklamowe. Z łatwością obnażają wszelkie niejasności, naciągane informację, a markę mówiącą takim językiem postrzegają jako niewiarygodną. Są też oporni na tradycyjne media ... WIĘCEJ

    Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych
  • Marketing szeptany a spam-marketing

    Marketing szeptany a spam-marketing

    01:32 05.01.2009

    ... Jak zaznacza Grupa Adweb, nie znaczy to w żadnym wypadku, że kampanie w Sieci mają charakter wyłącznie negatywny. Istnieje mnóstwo przykładów wybitnych realizacji ... być okrzyknięta największym spamerem roku. Ponadto zaangażowanie internautów w tak przekazywane treści reklamowe jest stosunkowo niewielkie. Fikcją są również argumenty, że wpisy tego ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie
  • Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

    Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

    12:40 30.04.2008

    ... pierwszym kwartale 2008 roku towarzystwa ubezpieczeniowe oferujące produkty komunikacyjne oraz ubezpieczenia na życie na kampanie reklamowe wydały niemal 61 milionów złotych - wynika z raportu TNS OBOP. Towarzystwa oferujące ubezpieczenia komunikacyjne na działalność promocyjną przeznaczyły niemal 56 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: towarzystwa ubezpieczeniowe, sektor ubezpieczeniowy, wydatki na reklamę, wydatki na marketing
  • Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?

    Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?

    01:25 28.08.2007

    Marketerzy wykorzystujący marketing mobilny muszą się zdecydowanie bardziej postarać - sugeruje najnowsze badanie Universal McCann. Aby kampania mobilna odniosła sukces nie wystarczą już sprawdzone formaty ściągnięte wprost ekranów komputerów czy telewizorów. Odbiorcy reklam w telefonach komórkowych są bardziej wymagający. Dla nich liczy się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, marketing, kampanie reklamowe, użytkownicy telefonów komórkowych
  • Nagie kampanie są nieskuteczne

    Nagie kampanie są nieskuteczne

    00:04 13.11.2006

    Wątki erotyczne w reklamie budzą wiele kontrowersji. Nagość przyciąga uwagę do samej reklamy, ale jednocześnie powoduje spadek zapamiętywalności reklamowanego produktu - wynika z badań przeprowadzonych przez Pro Media House wspólnie z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Mężczyznom w wieku 24-35 lat, pracującym w średniej firmie, ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing i reklama, nośniki reklamy, reklamy telewizyjne
  • Plotka kontra reklama

    Plotka kontra reklama

    13:51 04.11.2006

    Czy rzeczywiście można tak powiedzieć? A może raczej plotka to też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, jest stworzona w latach 60. w USA chusta-nosidełko. Służąc w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, kampanie reklamowe, marketing szeptany, plotka
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... pojawiają się koncepcje zintegrowania komunikacji marketingowej, TTL-u czy wsparcia działań ATL komunikacją niestandardową. Coraz więcej firm oferuje nośniki reklamowe w najróżniejszych miejscach, np. w toaletach w pubach, na polach golfowych, w przebieralniach na basenach, w aptekach, przychodniach czy na lotniskach i w samolotach. A przecież ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: