eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług pocztowych
  • Prywatni operatorzy pocztowi V-VI 2008

    Prywatni operatorzy pocztowi V-VI 2008

    09:14 27.07.2008

    ... usług pocztowych. Jeden operator był na etapie jego uzgadniania. Pozostali przedsiębiorcy zostali zobowiązani do sporządzenia i dostarczenia w/w regulaminów w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu do właściwych delegatur UKE. W stosunku do trzech operatorów zostały wydane zalecenia uzupełnienia treści regulaminów świadczenia usług pocztowych ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi pocztowe, prywatni operatorzy pocztowi, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych
  • Jakość świadczonych usług a strajk Poczty

    Jakość świadczonych usług a strajk Poczty

    00:29 20.07.2008

    ... funkcjonowanie w wielu rejonach kraju doprowadziło do całkowitego lub częściowego braku dostępu do usług pocztowych. W świetle ustaleń kontroli UKE podkreśla, że niewątpliwie akcja strajkowa stanowi poważne zagrożenie dla ciągłości świadczenia usług pocztowych. Przy czym trzeba zwrócić uwagę, że skutki ostatniego strajku byłyby znacznie większe ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, strajk Poczty
  • Poczta Polska: jakość usług w 2007

    Poczta Polska: jakość usług w 2007

    13:49 21.05.2008

    ... . Liczba złożonych w 2007 roku reklamacji powszechnych usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego. W 2007 roku zostało złożonych 244 457 reklamacji dotyczących powszechnych usług pocztowych, co stanowiło 0,3% wszystkich zrealizowanych przez operatora publicznego usług powszechnych (77 476 100), podlegających reklamacjom zgodnie ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013

    Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013

    13:28 15.04.2008

    ... usług pocztowych w Polsce". W analizie uwzględniono trzech operatorów: Pocztę Polską, InPost oraz PAF Operator Pocztowy. Z przeprowadzonej analizy wynika, że uwolniony rynek usług pocztowych ... , że jakość usług świadczonych przez prywatnych przedsiębiorców jest wysoka. W 2006 roku konsumenci zareklamowali 158 125 usług operatorów niepublicznych, w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: niska terminowość przesyłek

    Poczta Polska: niska terminowość przesyłek

    00:22 29.12.2007

    ... ekonomicznych w ciągu 3 dni od nadania. W wyniku przeprowadzonego badania stwierdzono, że uzyskane wskaźniki ogólnopolskie zarówno dla paczek pocztowych priorytetowych (57,8 procent), jak i dla paczek pocztowych ekonomicznych (84,3 procent) są niższe od standardów określonych we wspomnianym rozporządzeniu oraz nie spełniają aktualnie obowiązujących ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje

    Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje

    12:47 23.11.2007

    ... przesyłek listowych zwykłych na terenie kraju od listopada 2006 r. do sierpnia 2007 r. oraz procedur rozpatrywania przez Pocztę Polską reklamacji powszechnych usług pocztowych złożonych w 2006 roku. Terminowość listów zwykłych Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania przez ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta: bez opóźnień tylko przesyłki lokalne

    Poczta: bez opóźnień tylko przesyłki lokalne

    00:24 30.05.2007

    ... 60,37 procent doręczonych w terminie D+3. Jakość usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczania przesyłek listowych zwykłych przez Pocztę Polską jest niższa niż minimalne wymagania określone przez Ministra Infrastruktury w rozporządzeniu w sprawie wykonywania powszechnych usług pocztowych. Wyniki badania wskazują na pewne ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych, przesyłki lokalne
  • Nieterminowa Poczta

    Nieterminowa Poczta

    00:06 26.01.2007

    ... : 60,37 procent, jak i dla przesyłek priorytetowych: 68,22 procent, są niższe od standardów określonych w rozporządzeniu w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych oraz nie spełniają aktualnie obowiązujących norm europejskich w tym zakresie. Wyniki wskazują nie tylko na pogorszenie wskaźników terminowości, ale również na ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, list priorytetowy
  • Powolna Poczta Polska

    Powolna Poczta Polska

    12:49 16.01.2007

    ... się na niemiłą obsługę oraz czas oczekiwania. Zauważono również, że poważnym utrudnieniem nie pozwalającym na zdecydowaną poprawę czasowej dostępności do usług (tam gdzie to jest niezbędne) jest brak w poszczególnych urzędach odpowiednich rozwiązań organizacyjnych w służbie okienkowej (możliwość w każdej chwili zastępowania pracowników czasowo ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych
  • NIK krytykuje Pocztę

    NIK krytykuje Pocztę

    00:57 29.11.2006

    ... jednak w 2005 r. przeprowadzone z nieuzasadnionym pośpiechem, mimo ich niepełnego przygotowania - twierdzi Najwyższa Izba Kontroli. Takie działania spowodowały pogorszenie jakości usług oraz utrudniły zarządzanie przedsiębiorstwem. NIK pozytywnie oceniła celowość opracowania Strategii Rozwoju Poczty Polskiej w latach 2004 - 2006, której realizacja ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: