eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług pocztowych
  • Terminowość przesyłek I-VI 2012

    Terminowość przesyłek I-VI 2012

    13:19 25.09.2012

    ... celów w zakresie terminowości doręczeń określonych w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Badanie obejmuje pełny cykl przebiegu przesyłek: od umieszczenia przesyłki listowej w pocztowej skrzynce nadawczej ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2011

    Rynek usług pocztowych 2011

    00:15 30.06.2012

    ... operator publiczny zrealizował w obrocie krajowym i zagranicznym ponad 2,1 mld usług pocztowych (powszechne usługi pocztowe, umowne usługi pocztowe, w tym kurierskie), co przełożyło się na ponad 4,8 mld zł przychodu. W tej liczbie usług było około 1,6 mld powszechnych usług pocztowych, które wygenerowały około 4,2 mld zł przychodu, z czego ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2011

    Poczta Polska: jakość usług w 2011

    00:15 13.06.2012

    ... . W 2011 r. do Poczty Polskiej S.A. wpłynęło także 14 059 reklamacji dotyczących umownych usług pocztowych (dotyczyły one: paczek pocztowych PLUS, przesyłek pobraniowych, przesyłek na warunkach szczególnych, telegramów pocztowych, usług kurierskich Pocztex i EMS, Przesyłki Aglomeracja E-Przesyłek oraz druków bezadresowych), z czego 483 reklamacje ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Terminowość przesyłek 2007-2010

    Terminowość przesyłek 2007-2010

    13:43 24.10.2011

    ... powszechnych usług pocztowych (czyli usług świadczonych przez operatora publicznego, którym jest Poczta Polska S.A.) co najmniej w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek, a następnie publikacji ich wyników. Poniżej przedstawione są zbiorcze wyniki badań terminowości doręczania przez Pocztę Polską listów zwykłych oraz paczek pocztowych ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2010

    Rynek usług pocztowych 2010

    09:51 03.06.2011

    ... społeczno-gospodarcze rynku usług pocztowych, konieczny jest stały jego monitoring i ocena funkcjonowania pod kątem skutków stopniowej liberalizacji, a zwłaszcza rozwoju konkurencji, przy jednoczesnym zachowaniu dostępności do wysokiej jakości powszechnych usług pocztowych świadczonych po przystępnych cenach. Rynek usług pocztowych, w swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2010

    Poczta Polska: jakość usług w 2010

    10:25 20.05.2011

    ... 2010 r. Poczta Polska S.A. przyjęła także do rozpatrzenia 17 713 reklamacji dotyczących umownych usług pocztowych (dotyczyły one: paczek pocztowych PLUS, przesyłek pobraniowych, przesyłek na warunkach szczególnych, telegramów pocztowych, usług kurierskich POCZTEX, E-PRZESYŁEK oraz druków bezadresowych). Liczba złożonych reklamacji była o 504 wyższa ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Terminowość przesyłek listowych 2010

    Terminowość przesyłek listowych 2010

    12:23 26.04.2011

    ... , czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, tj. od umieszczenia przesyłki w pocztowej skrzynce nadawczej do ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Paczki pocztowe: terminowość 2010

    Paczki pocztowe: terminowość 2010

    10:46 26.04.2011

    ... SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, to jest od nadania paczki pocztowej w placówce pocztowej ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    13:20 27.12.2010

    ... korzystać z usług pocztowych. Prawo nie reguluje szczegółowo wszystkich warunków świadczenia usług pocztowych, więc operatorzy pocztowi mogą mieć różnorodne warunki wykonywania usług pocztowych i inne procedury reklamacyjne. Wszystkie informacje dotyczące zasad wykonywania usług znajdziesz w regulaminie świadczenia usług pocztowych operatora ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, przesyłki pocztowe, terminowość przesyłek
  • Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    00:13 01.08.2010

    ... wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, to jest od nadania paczki pocztowej w placówce pocztowej do jej doręczenia adresatowi. Wyniki zamieszczone w poniższej tabeli wskazują, że w badanym okresie nieco ponad połowa priorytetowych paczek pocztowych przesyłanych ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: