eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość usług pocztowych
  • Poczta Polska: jakość usług w 2009

    Poczta Polska: jakość usług w 2009

    09:42 26.05.2010

    ... usług pocztowych uzyskanej przez operatora publicznego w tym m.in. w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych nierejestrowanych, trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji powszechnej usługi pocztowej. Na podstawie wyników badania jakości powszechnych usług pocztowych ... zawsze przekłada się na jakość rozpatrywania reklamacji. Po ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2009

    Rynek usług pocztowych 2009

    10:40 20.05.2010

    ... rynku pocztowego, odpowiednie przygotowanie operatora publicznego do funkcjonowania na zliberalizowanym rynku usług pocztowych. W ubiegłorocznym opracowaniu zasygnalizowano m.in. kwestię zmiany wymagań odnośnie sposobu świadczenia powszechnych usług pocztowych pod kątem zmniejszenia związanych z tym kosztów ponoszonych przez operatora publicznego ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Rynek pocztowy a interesy konsumentów

    Rynek pocztowy a interesy konsumentów

    01:55 25.12.2009

    ... przez Pocztę Polską asortymentu usług, nie wpłynęło na poprawę jakości usług pocztowych świadczonych przez operatora publicznego – jakość ta niezmiennie od lat pozostaje na niskim poziomie. Prawie połowa skarg zgłaszanych przez konsumentów za pośrednictwem Infolinii Konsumenckiej dotyczy zaginięcia przesyłek pocztowych. Ponad 26% skarg na ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pocztowy, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, rynek usług pocztowych
  • Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    10:36 27.11.2009

    ... UKE sprawdził, czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w rozporządzeniu ministra infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, to jest od umieszczenia przesyłki w pocztowej skrzynce nadawczej do jej doręczenia adresatowi. Przesyłki ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2008

    Poczta Polska: jakość usług w 2008

    13:34 01.06.2009

    ... usług pocztowych Ponadto, podobnie jak w roku ubiegłym, w strukturze reklamacji w 2008 r. odnotowano znaczącą liczbę reklamacji uznanych przez Pocztę Polską jako nieuzasadnione. W 2008 roku zostały złożone 251 642 reklamacje dotyczące powszechnych usług pocztowych, co stanowiło 0,05% wszystkich zrealizowanych przez operatora publicznego usług ... jakość ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Terminowość przesyłek listowych 2008

    Terminowość przesyłek listowych 2008

    13:39 20.03.2009

    ... i ekonomicznych w obrocie krajowym spełnia standardy określone w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.). Badanie zostało przeprowadzone w 2008 roku w dwóch etapach: od 1 stycznia do 8 czerwca (I etap) oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Prywatni operatorzy pocztowi VI-XII 2008

    Prywatni operatorzy pocztowi VI-XII 2008

    14:07 02.02.2009

    ... w najbardziej atrakcyjnym obszarze usług pocztowych - przesyłki z korespondencją do 50 g. Aktualne wyniki przeprowadzonej kontroli operatorów wskazują na minimalną ich działalność na rynku pocztowym. Opierając się na dotychczasowych wynikach analizy rynku UKE stwierdza, iż stan taki utrzyma się do czasu zliberalizowania rynku usług pocztowych. WIĘCEJ

    Tematy: prywatni operatorzy pocztowi, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych
  • UKE: lepsza terminowość przesyłek

    UKE: lepsza terminowość przesyłek

    01:01 04.01.2009

    ... Badawczy). Wyniki audytu wskazują, że przygotowanie i przeprowadzenie badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń paczek pocztowych w 2008 r. jest zgodne z "Metodologią przeprowadzania i kontroli badania terminowości doręczeń paczek pocztowych" a tym samym z normami PN-EN 13850:2006 i PN-EN 14508:2006 ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Przesyłki listowe doręczane nieterminowo

    Przesyłki listowe doręczane nieterminowo

    00:33 04.11.2008

    ... i ekonomicznych w obrocie krajowym spełnia standardy określone w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.). Badanie zostało przeprowadzone w okresie od 3 września 2007 r. do 8 czerwca 2008 r. Obejmowało ono pełny ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Paczki pocztowe - zastrzeżenia UKE

    Paczki pocztowe - zastrzeżenia UKE

    00:53 29.07.2008

    ... obiekty (w Pruszczu Gdańskim oraz Zabrzu) o bardzo dużej powierzchni, przystosowane do obsługi znacznych strumieni ładunków pocztowych. Niestety, z uwagi na niezakończoną procedurę przetargową związaną z zakupem niezbędnych urządzeń pocztowych, proces opracowywania przesyłek w tych obiektach odbywa się ręcznie ograniczając tym samym ich możliwości ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: