eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi
  • Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena?

    12:13 22.02.2017

    ... złożone. W ¾ badanych oddziałów nie było kolejek do stanowisk obsługi firm! Liczba widocznego na sali sprzedażowej personelu obsługi wyniosła przeciętnie 3,9 osoby. W większości badane oddziały ... oddziału spostrzegamy, że wszyscy na nas czekają. To dobre dla szybkości obsługi, ale może wywołać wątpliwości, czy bank cieszy się powodzeniem. Takich ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, jakość obsługi, jakość obsługi klienta, tajemniczy klient
  • Znamy najlepsze hotele na świecie. Które miasto wygrywa?

    Znamy najlepsze hotele na świecie. Które miasto wygrywa?

    00:54 15.01.2017

    Znamy najlepsze hotele w Europie. Trivago opublikowało coroczną listę 100 miejsc z najlepiej ocenianą bazą hotelową. Czy mamy powody do zadowolenia? Wydaje się, że tak. W zestawieniu znalazły się cztery polskie miasta. Najwyżej, na 33. pozycji, uplasowała się baza noclegowa przygotowana przez Kraków, któremu udało się zostawić w tyle m.in. Kioto, ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsze hotele, hotele, baza noclegowa, city break
  • Kantory internetowe oczami klientów

    Kantory internetowe oczami klientów

    12:01 09.01.2017

    ... Opineo.pl pozwala na recenzowanie usług i produktów w kilku kategoriach. W odniesieniu do kantorów internetowych, najczęściej są to: ocena ogólna, poziom obsługi klienta, jakość wykonanej usługi oraz perspektywa polecenia przedsiębiorstwa znajomym. W każdej z tych kategorii wskazywać można różnice w ocenach poszczególnych kantorów. Ogólna ocena ... WIĘCEJ

    Tematy: kantory internetowe, wymiana walut, kupno waluty, jakość obsługi
  • Sektor MŚP i leasing. Czy to już przyjaźń?

    Sektor MŚP i leasing. Czy to już przyjaźń?

    13:06 16.12.2016

    ... lub zadowolona ze współpracy z firmą leasingową. Na pochwałę zasługuje zarówno jakość obsługi w trakcie sprzedaży, jak i w okresie posprzedażowym. Widać zatem, że ... sprzedaży i obsługi inwestycji realizowanych przez polskich przedsiębiorców – komentuje Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający obszarem prawnym, obsługi posprzedażowej i ubezpieczeń ... WIĘCEJ

    Tematy: leasing, małe i średnie przedsiębiorstwa, jakość obsługi
  • Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji

    12:43 05.12.2016

    ... w komunikacji urządzeń mobilnych (22%), proaktywne powiadamianie (15%). Ponad połowa polskich klientów zrezygnowałaby z usług firmy ze względu na złą jakość obsługi, ale w przypadku doświadczenia dobrej jakości obsługi aż 60% poleciłoby firmę innym. Informacja o raporcie Badanie wykonano w 2016 roku na grupie 1900 amerykańskich abonentów usług ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, transformacja cyfrowa, cyfryzacja
  • Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    Stołówki szkolne i akademickie pod lupą. Są wyniki kontroli IH

    13:16 11.10.2016

    ... posiłki mają zadowalającą jakość? Czy podawana żywność jest prawidłowo oznakowana? I wreszcie, czy 100 g surówki to faktycznie ... m.in. zamiennik mleka, serwatkę i odtłuszczone mleko w proszku. Inspektorzy zbadali również rzetelność obsługi dokonując zakupów kontrolnych nie stwierdzając istotnych naruszeń dla konsumentów. Ujawniono natomiast, że w ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, stołówki, Inspekcja Handlowa, jakość żywności
  • Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele

    Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele

    00:55 26.05.2016

    ... komunikacji miejskiej zasługują na specjalne traktowanie i obowiązkowe miejsce siedzące. 9 na 10 badanych jest skłonnych przyznać pierwszeństwo obsługi kobietom w ciąży w placówkach służby zdrowia, urzędach, a także w punktach obsługi, takich jak banki, sklepy, restauracje. Jednak rodzic z małym dzieckiem (do 3 lat) nie robi na Polakach wrażenia ... WIĘCEJ

    Tematy: dzień matki, kobiety w ciąży, rodzicielstwo, matki
  • Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta

    12:24 21.04.2016

    ... jej wdrożeniem. 8 na 10 firm zauważa, że konieczna do spersonalizowanej obsługi elastyczność jest silnie skorelowana z rozwiązaniami w chmurze. To niektóre wnioski, jakie ... pracy czy rozrywki. Aż 84% respondentów przyznało, że ich klienci oczekują bardziej spersonalizowanej obsługi, a 7 na 10 spotkało się z takimi oczekiwaniami ze strony pracowników. ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, relacje z klientem
  • Małe firmy: czynniki rozwoju

    Małe firmy: czynniki rozwoju

    11:27 07.03.2016

    ... mobilne Szybko rozwijające się małe firmy coraz częściej wykorzystują aplikacje mobilne, które pozwalają poprawić efektywność pracy i elastyczniej działać w sferze sprzedaży i obsługi klienta. W ciągu najbliższych 2 lat małe firmy planują ponad dwukrotnie zwiększyć na tym polu aktywność i wydatki. Jednym z kluczowych powodów wykorzystania aplikacji ... WIĘCEJ

    Tematy: małe firmy, mikrofirmy, sukces w biznesie, skuteczny marketing
  • Obsługa klienta 2015

    Obsługa klienta 2015

    10:57 19.01.2016

    ... w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą dostępność obsługi (54%) Zapewnić klientom obsługę możliwie spersonalizowaną (53%) Móc szybciej świadczyć klientom usługi (50%) W mierzeniu sukcesu w obsłudze klienta dla firm ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, dział obsługi klienta

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: