eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów

    00:12 01.11.2012

    ... (13%). Na pytanie, czy marketing przynosi korzyści społeczeństwu, tylko 13% respondentów odpowiedziało twierdząco. Ponadto większość stwierdziła, iż marketing to najczęściej „stek bzdur” ... do indywidualnych oczekiwań klientów, a kampanie internetowe przynoszą korzyści, marketing może znacznie poprawić wyniki finansowe firmy”. Informacje o badaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    E-mail marketing - jak pozyskać adresy?

    13:37 10.07.2012

    ... swój adres e-mail? Analizując wyniki raportu "MarketingSherpa 2012. E-mail Marketing Benchmark Report", poznajemy 10 najpopularniejszych metod zbierania adresów. Czytelników serii artykułów, które w ciągu ostatnich lat popełniłem na łamach „Marketingu w Praktyce”, na pewno nie muszę już przekonywać, że e-mail marketing jest niesamowicie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, e-marketing, marketing
  • E-mail marketing w Polsce

    E-mail marketing w Polsce

    10:17 12.04.2012

    ... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    08:45 01.02.2012

    ... też od szczodrości z jaką udostępniamy nasz adres e-mail, gdy wyrażamy zgodę na otrzymywanie wiadomości elektronicznych oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Tym sposobem otwieramy marketerom drogę i stajemy się odbiorcami kampanii e-mail marketingowych. E-mail marketing, czy też mailing, jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Wpływ social media na email marketing

    Wpływ social media na email marketing

    13:58 25.01.2012

    18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, e-mail marketing, e-marketing, marketing social media
  • Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów

    13:57 20.10.2011

    ... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, działania marketingowe, promocja
  • Partie polityczne a e-mail marketing

    Partie polityczne a e-mail marketing

    13:20 09.09.2011

    ... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: partie polityczne, działania marketingowe, marketing, e-mail marketing
  • E-mail marketing a lojalna baza danych

    E-mail marketing a lojalna baza danych

    13:54 10.08.2011

    ... skutecznych kampanii (patrz case study) są najlepszym argumentem, że wykorzystanie e-mail marketingu w naszym biznesie opłaca się. Jest jednak warunek, który koniecznie musimy spełnić chcąc osiągnąć dobre wyniki w tych działaniach. Nasz e-mail marketing musi bazować na koncepcji permission marketingu, czyli marketingu za przyzwoleniem. W praktyce ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing
  • Jest praca w marketingu

    Jest praca w marketingu

    11:07 15.03.2011

    ... Wnorowska. Najbardziej poszukiwani są kandydaci zajmujący się e-mail marketingiem, wyszukiwarkami w Internecie (SEO,SEM), reklamą czy najbardziej ostatnio modnymi serwisami społecznościowymi, na które organizacje ochoczo wydają pieniądze. „Firmy, które najchętniej inwestują w marketing związany z social media, to organizacje z sektora usług ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, oferty pracy
  • Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    00:47 15.03.2010

    ... wygląda bardzo amatorsko, przez co negatywnie wpływa na wizerunek marki. Pisząc e-mail można zwracać się do odbiorcy oficjalnie - Pan, Pani lub bardziej bezpośrednio - Ty, ... przekraczała 600 pikseli - zastosowanie się do tej wskazówki da gwarancję, że e-mail otworzy się poprawnie w większości programów pocztowych. Należy także zadbać, aby wiadomość ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 6 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: