eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    ... na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing w Polsce 2009

    E-mail marketing w Polsce 2009

    13:40 16.10.2009

    ... w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. ... mailingów. Odbiorcy otrzymują coraz więcej wiadomości e-mail. Większość znajduje w swoich skrzynkach od 4 do 20 wiadomości dziennie. Również liczba adresów e-mail, którymi posługują się użytkownicy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w Polsce 2008

    E-mail marketing w Polsce 2008

    13:10 09.10.2008

    ... . Najczęściej są to dzienniki internetowe i newslettery reklamowe. W tym roku po raz pierwszy wśród przebadanych firm liczba tych, które wykorzystują e-mail marketing przekroczyła liczbę tych, które z niego nie korzystają. Aż sześciu na dziesięciu menedżerów odpowiedzialnych za kształtowanie polityki informacyjnej w swoich firmach planuje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: uwaga na słowa

    E-mail marketing: uwaga na słowa

    01:13 24.08.2007

    Istnieją takie słowa, których marketerzy powinni zdecydowanie unikać w e-mailach wysyłanych do potencjalnych konsumentów. Jakie to słowa sprawdził SubscriberMail. Listę otwiera sformułowanie "100% Free". Również wyrażenia "50% Off", "Dear Friend", "Don't Delete" oraz "Information You Requested" skłaniają internautów do zablokowania bądź ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, poczta elektroniczna, e-mail, marketing internetowy
  • Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    09:55 09.08.2007

    ... kolejności warto wdrożyć system do rozsyłania masowej korespondencji e-mail, czyli oprogramowanie do mass mailingu, a potem systematycznie przeprowadzać efektywne kampanie e-mailingowe skierowane do tych użytkowników, których potrzeby są zbieżne z ofertą firmy. E-mail marketing to działania marketingowe realizowane przy pomocy poczty elektronicznej ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    14:05 14.06.2007

    ... odbiorców. Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę pożądanego wizerunku firmy, tworzenie relacji z klientami a także promocję oraz sprzedaż. E-mail marketing obejmuje zarządzanie bazami adresów e-mail (listą mailingową), przygotowywanie treści korespondencji, wysyłanie wiadomości e-mail oraz obsługę informacji zwrotnych (w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mail marketing, marketing internetowy
  • Marketing internetowy bardziej popularny

    Marketing internetowy bardziej popularny

    13:33 12.09.2006

    ... Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe pytania skierowane do marketerów, dotyczące korzyści biznesowych płynących z wykorzystania e-mail marketingu. Od trzech do pięciu newsletterów dziennie dostaje 33 proc. ankietowanych, 23 proc. subskrybuje 6-10 newsletterów, a 24 proc. - więcej niż ... WIĘCEJ

    Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing
  • E-mail marketing wg SARE

    E-mail marketing wg SARE

    00:03 22.09.2005

    ... jednak coraz lepiej radzą sobie z tym problemem i nie powoduje ono ograniczenia w korzystaniu z poczty elektronicznej. Respondenci wysoko ocenili opłacalność prowadzenia akcji e-mail marketingowych. Prawie 90% badanych uznało, że firmy osiągają dzięki nim wymierne korzyści. Działania te cieszą się coraz większym zaufaniem ze ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mail, marketing internetowy, SARE
  • Pierwsze urodziny SARE

    Pierwsze urodziny SARE

    13:18 19.12.2004

    ... wzrost przychodów ze sprzedaży. W tym czasie wysłano za pomocą systemu SARE wiadomości e-mail o łącznej wadze ponad 470 GB. OS3 multimedia uruchomiła również program ... reklamowym, agencjom PR i domom mediowym włączyć do swojej oferty działania e-mail marketingowe. Do aktualnych parterów SARE należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, ... WIĘCEJ

    Tematy: SARE, e-mail marketing, OS3 multimedia, mailing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    00:21 26.11.2004

    ... Jej siłę udowadniają z kolei poprawnie prowadzone kampanie przy pomocy wiadomości e-mail. E-mail może być skuteczny Spam jest tylko jednym z rodzajów wiadomości poczty ... wygląd przekazu". Zatem bardziej istotna jest koncepcja merytoryczna aniżeli kreacja wizualna. Marketing emaliowany to przyszłość bezpośredniej reklamy internetowej. Faktem jest ... WIĘCEJ

    Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: