-
Innowacyjność i dywersyfikacja produktów
13:24 12.08.2011
W dobie globalizacji nie wszystko poddaje się ujednoliceniu. W erze dobrobytu i wzmożonej konsumpcji pojawił się trend na dostosowywanie produktów i usług do indywidualnych potrzeb jednostki. I nie ogranicza się to do kilkunastu rodzajów szamponów do włosów radzących sobie z przeróżnymi problemami skóry na głowie, ani nawet do tworzenia kubków na ...
Tematy: innowacyjność produktów, oryginalne produkty, innowacyjność, działania marketingowe -
E-mail marketing a lojalna baza danych
13:54 10.08.2011
... to uniknąć części zabezpieczeń antyspamowych. Higiena bazy Mając bazę, musimy cały czas o nią dbać, tak, aby przynosiła nam zamierzone efekty. Działania te możemy podzielić na dwa typy. Po pierwsze, musimy dbać o higienę naszej bazy danych, czyli na bieżąco usuwać adresy, które ...
Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing -
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
11:23 15.07.2011
Na każdym kroku atakują nas reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron bez nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy skrawek budynku jest skutecznie zasłonięty bilboardami i szyldami. Setki, tysiące sloganów wtłaczają się w nasze mózgi. Slogan to krótkie sformułowanie przekazujące informację, która ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama -
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
12:52 08.07.2011
... powinno się myśleć strategicznie, tzn. przeliczyć sobie rentowność całego przedsięwzięcia z marżą na czele. Wówczas będzie nam łatwiej oszacować wszelkie wydatki marketingowe, w które wpisuje się także korzystanie z zakupów grupowych. To promocja nowa, aczkolwiek jeszcze nie można powiedzieć najskuteczniejsza. Jest bowiem zbyt wiele ...
Tematy: zakupy grupowe, techniki sprzedaży, wspieranie sprzedaży, działania marketingowe -
Reklamy dla kobiet
13:29 20.06.2011
... . Czy może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe wprawdzie nie prowadzi do rozkosznej nagrody, lecz jak powiada stara prawda impotentów: nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by ...
Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
13:12 09.05.2011
Sieć hipermarketów Tesco skutecznie odparła atak Biedronki na pozycję lidera w Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych tworzonym przez Kondej Marketing. Wynik ten może zaskakiwać biorąc pod uwagę niezwykle wysoką dynamikę rozwoju portugalskiej sieci na polskim rynku. Przewaga Tesco wynika jednak z wszechstronnej oceny, jakiej w Rankingu ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Rosną nakłady na działania BTL
00:22 08.05.2011
... Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na działania BTL systematycznie rosną. Prognozujemy, że ten trend będzie się utrzymywał, ponieważ takie aktywności idealnie wypełniają lukę pomiędzy działaniami reklamowymi, odwołującymi ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, b2b, b2c -
Historia działań marketingowych: ucz się na błędach
14:05 29.03.2011
Jeśli historia firmy ma nas czegoś nauczyć, to musi to być przede wszystkim historia błędów - także błędów marketingu. Rozglądanie się po zakamarkach własnego domu - co by tu wyrzucić, a co mogłoby się jeszcze przydać - często przynosi skutki mierne. Wszystkiego mamy bowiem za dużo, a do starych śmieci jesteśmy przywiązani jak do samych siebie. ...
Tematy: strategia marketingowa, strategie marketingowe, działania marketingowe, narzędzia marketingowe -
Zmiany VAT a koszty działań promocyjnych
13:02 25.02.2011
... , że nowe regulacje mogą obowiązywać już od 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym firmy będą musiały zrewidować swoje plany marketingowe, by nie przekroczyć budżetów przeznaczonych na działania promocyjne - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte. Zmiany proponowane przez Ministerstwo Finansów są kolejnym krokiem dostosowującym polskie prawodawstwo ...
Tematy: podatek VAT, zmiany w VAT, nieodpłatne przekazanie w vat, nieodpłatne przekazanie towarów -
Synergia działań marketingowych
13:52 17.01.2011
... w Londynie, a zatem żyje na nieco innym poziomie świadomości i potrzeb. Warto mieć to na uwadze, szczególnie planując działania dla dojrzałego albo nieco starszego konsumenta. Bardzo długo działania prowadzone w internecie traktowane były jako odrębny, dodatkowy typ aktywności marketingowej. Z wypiekami autentycznego wstydu na policzkach trzeba ...
Tematy: działania marketingowe, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa, kampanie marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- inwestowanie pieniędzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- media
- zakupy online
- koronawirus
- rekrutacja pracowników
- źródła przychodów podatkowych
- obrót nieruchomościami
- social media
- sklepy internetowe
- handel
- inwestowanie