eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża modowa
  • Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?

    Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?

    11:02 28.01.2021

    Sektor dóbr luksusowych zakończył rok 2020 wynikiem lepszym niż rok 2019. Przychody ze sprzedaży wyniosły 281 mld dolarów, o 8% więcej niż w roku poprzednim. Z raportu "Global Powers of Luxury Goods 2020. The new age of fashion and luxury" autorstwa Deloitte wynika, że liderem rynku pozostaje francuski koncern LVMH. Czy pandemia zmieniła rynek ... WIĘCEJ

    Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, rynek dóbr luksusowych, luksusowe marki
  • Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym

    Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym

    10:31 24.01.2019

    Polskie sieci handlowe radzą sobie całkiem dobrze, stanowiąc kluczową grupę najemców galerii i z powodzeniem konkurując z markami zza granicy - wynika ze wspólnych analiz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) i firmy doradczej EY. Wraz z wejściem Polski do Unii Europejskiej dla pogrążonego w kryzysie polskiego przemysłu odzieżowo-obuwniczego ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, branża modowa, odzież, obuwie
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    11:28 19.10.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    12:36 04.10.2016

    Japonia, Korea Południowa i Wielka Brytania to kraje, w których ponad połowa wszystkich modowych e-zakupów dokonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To jeden z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych z ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet
  • Moda w Polsce z potencjałem

    Moda w Polsce z potencjałem

    14:18 02.12.2015

    Sektor modowy posiada ogromny potencjał wzrostowy - wynika z przygotowanego przez BNP Paribas Real Estate Poland raportu "Nieznane oblicze. Przełamywanie stereotypów o rynku modowym". Za taki stan rzeczy odpowiedzialna jest w znacznej mierze dobra kondycja rodzimej gospodarki oraz rynku pracy. Siła nabywcza Polaków rośnie, nie należy więc się ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, rynek mody, ulice handlowe, powierzchnie handlowe
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    12:10 16.10.2015

    96 milionów złotych. Tę kwotę zdołały przewyższyć wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    Branża modowa w 2014 r. wydała na reklamę ponad 187 milionów złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: