eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › atmosfera w firmie
  • Środowisko pracy jak pole bitwy? Jak sobie radzić?

    Środowisko pracy jak pole bitwy? Jak sobie radzić?

    09:29 27.10.2015

    Gdy środowisko pracy przypomina pole bitwy, wcale nie musisz stać się jej częścią. Oto kilka sposobów, by zapewnić sobie komfortowe warunki w pracy i nie tracić czasu na niepotrzebne potyczki czy kłótnie. Unikaj źródła problemu Kiedy dostrzegasz, że w miejscu pracy znajduje się osoba będąca czynnikiem zapalnym wszystkich problemów, staraj się ... WIĘCEJ

    Tematy: środowisko pracy, konflikty w pracy, jak unikać konfliktów, konflikt w miejscu pracy
  • Konflikty w pracy: doceń siłę dialogu

    Konflikty w pracy: doceń siłę dialogu

    00:20 07.02.2014

    W każdym miejscu pracy zdarzają się tzw. spięcia pomiędzy pracownikami czy też powstają pewne "punkty zapalne". Ich obecność jest zjawiskiem powszechnym - najważniejszą jednak kwestią jest umiejętność i rozwiązania bądź chociaż załagodzenia. Przede wszystkim, nie można pozwolić, by zwykły biurowy konflikt przerodził się w coś stresującego i ... WIĘCEJ

    Tematy: biurowy konflikt, konflikty, konflikt w pracy, rozwiązywanie konfliktów
  • Relacje w pracy: nie bądź biurowym popychadłem!

    Relacje w pracy: nie bądź biurowym popychadłem!

    00:41 12.12.2013

    Bycie miłym jest przereklamowane - pewnie często to słyszysz. To samo dotyczy pracy w firmie. Zazwyczaj brak umiejętności odmawiania i przyjmowanie wszystkiego z uśmiechem na ustach kończy się byciem chłopcem na posyłki, co rzadko przynosi realne korzyści. ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania asertywne, relacje między pracownikami, atmosfera w firmie, zachowania asertywne
  • Polscy inżynierowie: cechy idealnego szefa

    Polscy inżynierowie: cechy idealnego szefa

    13:33 18.07.2013

    Bank Danych o Inżynierach, w swojej najnowszej sondzie z czerwca 2013 roku, zapytał o cechy idealnego szefa. Inżynierowie i informatycy mogli wskazać do sześciu cech, które są według nich najważniejsze. Nie ma złotej definicji idealnego kierownika, która sprawiałaby, iż ta reguła dałaby się zastosować do wszystkich. Różne branże wymagają ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?

    09:23 29.05.2013

    ... , sposób działania... Wymieniać można długo. Marzeniem jest sytuacja, gdy szef i współpracownicy podzielają mniej więcej twoje spojrzenie na świat, a każdy dzień w firmie jest idealny pod względem atmosfery. Zazwyczaj trafiamy jednak w zbiorowisko różnych charakterów, z którymi nie zawsze łatwo znaleźć wspólny język. Gorzej, jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Po co asertywność w pracy?

    Po co asertywność w pracy?

    00:33 31.03.2013

    ... , wówczas porozumienie i skuteczna reakcja w momencie kryzysu lub pracy pod presją czasu będą łatwiejsze. Bez umiejętności konstruktywnego komunikowania się relacje w firmie i osiągana przez pracowników efektywność przeważnie pozostawiają wiele do życzenia. Zarządzaj swoimi emocjami i ich ekspresją Klucz do sukcesu w asertywnej strategii tkwi ... WIĘCEJ

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    00:17 25.08.2012

    ... firmie zdarzają się konflikty? Czy wiesz, w jaki sposób diagnozować przyczyny ich ... podstawowych przyczyn zmiany pracy - trudno jest bowiem efektywnie wykonywać swoje zadania, kiedy w zespole panuje napięta atmosfera. Dodatkowo możemy spotkać się ze zwiększoną liczbą zwolnień chorobowych spowodowanych np. długotrwałym, wysokim poziomem stresu. ... WIĘCEJ

    Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Atmosfera w pracy ma znaczenie

    Atmosfera w pracy ma znaczenie

    13:45 21.03.2012

    ... Pracuj.pl, dla wielu z nas równie istotna jest także przyjazna atmosfera pracy. Portal Pracuj.pl zapytał respondentów o najważniejszą dla nich rzecz w pracy, ... by zaspakajać swoje potrzeby społeczne, na przykład nawiązywać relacje z innym. Dodatkowo, jeśli atmosfera w pracy jest dobra i czas, który w niej jesteśmy spędzamy z ludźmi, którzy nam ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, sytuacja na rynku pracy, pracownicy
  • Asertywność w pracy

    Asertywność w pracy

    10:34 31.10.2011

    Znikające z lodówki mleko lub szynka, wiedza na temat przypadłości chorobowych kolegi zza biurka, plotki, brak higieny czy magicznie znikające dokumenty to tylko niektóre z sytuacji, które doprowadzają pracowników do szału. Jak poradzić sobie ze współpracownikiem, którego zachowanie nas irytuje radzi serwis rekrutacyjny Praca.pl. Międzynarodowy, ... WIĘCEJ

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Atmosfera w pracy zależy od szefa

    Atmosfera w pracy zależy od szefa

    10:12 31.08.2011

    ... atmosfera w pracy może powodować frustrację. Na tę odpowiedź wskazało 46 proc. respondentów. 26 proc. ankietowanych uznało, iż atmosfera jest kluczową sprawą. Mniej osób uważa, że atmosfera ... . Kolejną ważną przyczyną, która ma wpływ na budowanie atmosfery w firmie, są współpracownicy. W tym przypadku kluczowa jest więc jakość komunikacji, odpowiedni ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.