eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › akcje promocyjne
  • Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV

    Zwykle dla firmy klient to klient. Trzeba obsługiwać każdego i nie grymasić. Jednak często zdarza się, że trzeba wybierać np. do akcji promocyjnej, gdy budżetu wystarczy tylko na 1500 klientów. Których wtedy klientów wybrać? Czym się kierować w wyborze? Istnieje kilka rodzajów wskaźników: RFM, SOW, PCV, jednak nie zawsze udzielają one klarownej ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźnik CLV, wskaźnik SOW, zarządzanie klientami, akcje promocyjne
  • Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    ... przykład podzielą cenę na kilka składników produktów, bo przecież cena garnituru to cena spodni, marynarki i kamizelki, prawda?); wspólna promocja – przedsięwzięcie promocyjne podejmowane wspólnie przez kilka firm; nagrody za lojalność – działania wspomagające częstotliwość zakupu, na przykład zbieranie określonej liczby kapsli, stempli na ... WIĘCEJ

    Tematy: akcje promocyjne, kampanie promocyjne, prawa konsumentów, marketing i sprzedaż
  • Podatki od nagród dla kontrahentów

    Podatki od nagród dla kontrahentów

    Marketingowcy poświęcają coraz więcej uwagi konstruowaniu programów mających na celu motywowanie pracowników kontrahentów do zwiększania obrotów z firmą. Wiąże się to z określonymi kwestiami podatkowymi. Adresatami akcji promocyjnych, których celem jest zwiększenie sprzedaży, nie są wyłącznie finalni odbiorcy, czyli konsumenci. Dla marketingowców ... WIĘCEJ

    Tematy: podatki od nagród, programy motywacyjne, akcje promocyjne, podatek od nagród
  • Sponsoring a podatki

    Sponsoring a podatki

    Działania promocyjne i reklamowe są ściśle związane z oferowanymi przez podatników produktami czy usługami i dotyczą intensyfikacji ich sprzedaży zarówno poprzez ich reklamę, jak i motywowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, podatki, akcje promocyjne, umowa sponsoringu
  • Promocje sprzedażowe a podatki

    Promocje sprzedażowe a podatki

    ... akcje inne niż sprzedaż premiowa, przy odpowiednim sformułowaniu ich zasad, mogą stanowić tzw. wsparcie sprzedaży. Tym niemniej w praktyce podatkowej władze podatkowe najczęściej utożsamiają je z działaniami reklamowymi. RYCZAŁTEM CZY WEDŁUG SKALI, czyli podatek dochodowy od osób fizycznych Nieco innego spojrzenia na akcje promocyjne wymaga ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje sprzedażowe, podatki, akcje promocyjne, konkursy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.