-
Koniunktura przemysłowa II 2009
... koniunkturę jednostki z branży pojazdy samochodowe – minus 10 (przed miesiącem minus 7). W branży żywnościowej wskaźnik wynosi minus 9 (minus 3 w styczniu), w branży włókno, odzież, obuwie – minus 4 (w ubiegłym miesiącu plus 6). Jedynie jednostki z branży gospodarstwo domowe oceniają koniunkturę mniej korzystnie niż w styczniu (plus 8 wobec plus 11 ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2009
... się dla branży pojazdy samochodowe – minus 13 (przed miesiącem minus 10). W branży żywnościowej wskaźnik wynosi minus 9 (podobnie w lutym), w branży włókno, odzież, obuwie – minus 4 (analogicznie jak w ubiegłym miesiącu). Branża gospodarstwo domowe odnotowuje największe pogorszenie wskaźnika ogólnego klimatu w stosunku do ocen z ubiegłego miesiąca ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2009
... się dla branży żywnościowej – minus 6 (przed miesiącem minus 9). W branży pojazdy samochodowe wskaźnik wynosi minus 5 (w marcu minus 13), w branży włókno, odzież, obuwie – minus 2 (w ubiegłym miesiącu minus 4). Jedynie branża gospodarstwo domowe odnotowuje znaczny wzrost wskaźnika ogólnego klimatu w stosunku do ocen z ubiegłego miesiąca (z minus ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2009
... detalicznego są zróżnicowane. Dodatni wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branży gospodarstwo domowe – plus 11 (plus 7 w kwietniu) oraz branży włókno, odzież, obuwie – plus 2 (w ubiegłym miesiącu minus 2). W pozostałych branżach negatywne opinie są zbliżone: minus 2 dla branży żywnościowej (przed miesiącem minus 6) oraz dla branży ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2009
... – gorsze niż w maju. Negatywny wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branży żywnościowej – minus 4 (minus 2 przed miesiącem), dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 3 (w ubiegłym miesiącu plus 2) oraz dla branży pojazdy samochodowe – minus 3 (minus 2 w maju). Dodatni wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano tylko ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2009
... również zróżnicowane: negatywny wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branży żywnościowej – minus 4 (podobnie jak przed miesiącem), minus 2 dla branży włókno, odzież, obuwie (w ubiegłym miesiącu minus 3) oraz dla branży pojazdy samochodowe (minus 3 w czerwcu). Dodatni wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano tylko dla branży ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2009
... branżach handlu detalicznego są pozytywne: najwyższy wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branży gospodarstwo domowe – plus 8 (plus 5 w lipcu) oraz włókno, odzież, obuwie – plus 7 (minus 2 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży pojazdy samochodowe wynosi plus 2 (minus 2 miesiąc wcześniej), a dla branży ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2009
... dla branży włókno, odzież, obuwie – plus 10 (plus 7 w sierpniu) oraz gospodarstwo domowe – plus 6 (plus 8 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży żywnościowej wynosi plus 3 (w ubiegłym miesiącu plus 1), a dla branży pojazdy samochodowe – 0 (plus 2 w sierpniu). W branży włókno, odzież, obuwie spadek sprzedaży utrzymuje ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2009
... podobnie jak przed miesiącem. Najwyższy wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branży gospodarstwo domowe – plus 8 (plus 6 we wrześniu) oraz włókno, odzież, obuwie – plus 7 (plus 10 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branż żywnościowej i pojazdy samochodowe wynosi plus 2 (w ubiegłym miesiącu – odpowiednio plus ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2009
... wzrost bieżących i przyszłych cen towarów. W najbliższych miesiącach planowany jest wzrost zatrudnienia, zbliżony do prognoz sprzed miesiąca. W branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje się zwiększenie bieżącej sprzedaży. Jej wzrost w najbliższych miesiącach może być mniejszy niż prognozowano w październiku. W konsekwencji ostrożniejsze są prognozy ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2009
... przedsiębiorstwa małe (w tym mikro). Dodatni wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury odnotowano dla branż gospodarstwo domowe – plus 6 (plus 10 w listopadzie) oraz włókno, odzież, obuwie – plus 2 (plus 10 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży żywnościowej wynosi minus 1 (w listopadzie plus 3), a dla branży pojazdy ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2010
... wartość 0 (minus 1 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży pojazdy samochodowe wynosi minus 7 (w grudniu minus 2), a dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 13 (w ubiegłym miesiącu plus 2). Na optymistyczne oceny koniunktury w jednostkach branży gospodarstwo domowe mają wpływ pozytywne oceny przedsiębiorców dotyczące ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2010
... 2 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży pojazdy samochodowe wynosi minus 7 (podobnie jak w styczniu br.), a dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 12 (w ubiegłym miesiącu minus 13). W lutym badane przedsiębiorstwa branży żywnościowej odnotowują znaczący spadek bieżącej sprzedaży. Sygnalizowany jest nadmiar zapasów ...
-
Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
... dziwi, że spośród kilkunastu kategorii na pierwszym miejscu znalazły się „odzież, obuwie, dodatki”. Panowie, którzy również odpowiedzieli na to pytanie, jaką swoją ulubioną ... z pięciu kategorii: Zdrowie i Uroda Filmy Dom i Ogród Dla dziecka Odzież, obuwie, dodatki O czym marzą kobiety? Marzec jest miesiącem, w którym obchodzimy święto kobiet. ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2010
... wartość 2 (0 przed miesiącem). Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla branży pojazdy samochodowe wynosi minus 1 (minus 7 w lutym br.), a dla branży włókno, odzież, obuwie – minus 2 (w ubiegłym miesiącu minus 12). W marcu badane przedsiębiorstwa branży żywnościowej odnotowują spadek bieżącej sprzedaży, choć mniejszy niż przed miesiącem. Utrzymuje ...
-
Centra handlowe popularnym miejscem zakupów
... raz w miesiącu. Klienci wybierają się do centrów głównie po odzież i obuwie. Centra handlowe zdobywają coraz silniejszą pozycję w handlu detalicznym. Wiele sklepów w jednym ... spadła częstotliwość wizyt w centrach handlowych. Klienci wybierają się do centrów głównie po odzież i obuwie. 57 proc. wybiera na tego rodzaju zakupy właśnie centrum handlowe. ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2010
... koniunktury dla omawianych branż są pozytywne. Dla branży żywnościowej wskaźnik ten przyjął wartość plus 9 (plus 11 przed miesiącem). Branże włókno, odzież, obuwie oraz pojazdy samochodowe odnotowały wskaźnik wynoszący plus 6 (odpowiednio minus 2 i minus 1 w marcu br.), branża gospodarstwo domowe – plus 3 (w ubiegłym miesiącu plus 2). W kwietniu ...
-
Koniunktura przemysłowa V 2010
... omawianych branż są gorsze niż przed miesiącem. Dla branży żywnościowej wskaźnik ten przyjął wartość plus 6 (plus 9 przed miesiącem). Branże włókno, odzież, obuwie oraz pojazdy samochodowe odnotowały wskaźnik równy minus 1 (w ubiegłym miesiącu – plus 6), natomiast branża artykuły gospodarstwa domowego ogółem – minus 2 (plus 3 w kwietniu br ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2010
... branż przyjmują wartość ujemną z wyjątkiem branży żywnościowej, dla której wskaźnik ten przyjmuje wartość plus 4 (plus 6 przed miesiącem). Branża włókno, odzież, obuwie odnotowuje wskaźnik równy minus 1 (analogicznie jak przed miesiącem). Wskaźniki dla branż artykuły gospodarstwa domowego ogółem oraz pojazdy samochodowe wynoszą odpowiednio ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2010
... Branża artykuły gospodarstwa domowego ogółem odnotowuje wskaźnik równy plus 1 (minus 3 przed miesiącem). Wskaźniki dla branż pojazdy samochodowe oraz włókno, odzież, obuwie są ujemne i wynoszą odpowiednio minus 2 i minus 3 (minus 4 i minus 1 w czerwcu). W lipcu przedsiębiorstwa branży żywnościowej odnotowują spadek bieżącej sprzedaży, mniejszy niż ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2010
... pojazdy samochodowe wynosi plus 1 (minus 2 w lipcu). Ujemny wskaźnik wynoszący minus 1 (minus 3 w zeszłym miesiącu) odnotowuje – jako jedyna – branża włókno, odzież, obuwie. W sierpniu przedsiębiorstwa branży żywnościowej odnotowują sprzedaż na poziomie sprzed miesiąca. Przewidywania w tym zakresie są bardziej optymistyczne niż w lipcu. Utrzymuje ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2010
... wskaźnik przyjmuje wartość plus 13 (plus 4 w sierpniu). Branża żywnościowa odnotowuje wskaźnik równy plus 4 (plus 6 przed miesiącem). Wskaźnik dla branży włókno, odzież, obuwie wynosi plus 2 (minus 1 w sierpniu). Branża pojazdy samochodowe odnotowuje brak zmiany w tym zakresie – 0 (plus 1 miesiąc wcześniej). Oceny bieżącej sprzedaży towarów ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2010
... o 2 punkty w stosunku do września) oraz branży pojazdy samochodowe (plus 1 – wzrost o 1 punkt w porównaniu do poziomu z września). Tylko przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie oceniają koniunkturę gorzej niż przed miesiącem (0 – spadek o 2 punkty w stosunku do poziomu z września). Oceny bieżącej sprzedaży towarów formułowane przez jednostki ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2010
... . Dyrektorzy przedsiębiorstw planują redukcje zatrudnienia na poziomie prognozowanym przed miesiącem. W listopadzie odnotowuje się spadek bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są mniej optymistyczne od formułowanych w ubiegłym miesiącu. Zwiększa się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2010
... planują redukcje zatrudnienia na poziomie zbliżonym do prognozowanego przed miesiącem. W grudniu odnotowuje się dalszy spadek bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są również pesymistyczne. Utrzymuje się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ilość towarów zamawianych u dostawców może być ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2011
... domowego ogółem (minus 7 – spadek o 5 punktów w stosunku do poziomu sprzed miesiąca). W czerwcu odnotowuje się wzrost bieżącej sprzedaży dla branży włókno, odzież, obuwie. Odpowiednie prognozy są mniej optymistyczne od formułowanych w ubiegłym miesiącu. Rośnie poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku z tym planowana ilość towarów zamawianych ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2011
... pesymistyczne niż w czerwcu. Stan zapasów towarów jedynie nieznacznie przekracza poziom uznawany za odpowiedni w stosunku do zapotrzebowania. W lipcu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje się dużo mniej znaczący niż przed miesiącem wzrost bieżącej i przyszłej sprzedaży. Nieznacznie zmniejsza się poziom nadmiernych zapasów towarów, w związku ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2011
... , odzież, obuwie (plus 8 – wzrost o 1 punkt). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż: pojazdy samochodowe (minus 2 – wzrost o 1 punkt), żywnościowej (minus 3 – wzrost o 2 punkty) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 5 – utrzymuje się wartość z poprzedniego miesiąca). W sierpniu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2011
... włókno, odzież, obuwie (plus 8 – podobnie jak w sierpniu) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 1 – wzrost o 6 punktów). Negatywnie koniunkturę oceniają przedsiębiorcy z branż pojazdy samochodowe (minus 1 – wzrost o 1 punkt), a także żywnościowej (minus 2 – wzrost o 1 punkt). We wrześniu w branży włókno, odzież, obuwie odnotowuje się ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... pory z tradycyjnej sprzedaży decydują się na uruchomienie dodatkowego kanału sprzedaży – właśnie w Internecie. W sieci kupujemy już wszystko – poczynając od medykamentów, poprzez odzież i obuwie, sprzęt RTV czy AGD, kończąc na samochodach. Oprócz ankiety przeprowadzonej przez IMAS wśród Internautów, Ceneo.pl przeprowadziło krótkie badanie wśród ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... . Nieliczni, którzy dostrzegli różnicę, wskazali na wyższość… sklepów internetowych. CO KUPUJE? Osoby młode (18-24 lata) najczęściej przez Internet kupują odzież i obuwie, starsze (24+) częściej poszukują książek, płyt, filmów, artykułów związanych z wyposażeniem wnętrz, m.in. mebli i sprzętu AGD/RTV, a także akcesoriów ogrodowych i produktów ...
-
Koniunktura przemysłowa III 2012
... natomiast pozytywnie – jedynie przedsiębiorstwa duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). Pośród branż pozytywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 5 – wzrost o 7 punktów). Pozostałe branże oceniają koniunkturę negatywnie, choć lepiej niż przed miesiącem: żywnościowa (minus 7 – wzrost o 5 punktów ...
-
Koniunktura przemysłowa IV 2012
... – jedynie przedsiębiorstwa duże (o liczbie pracujących 250 i więcej osób). Pośród branż pozytywnie koniunkturę oceniają jedynie przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 2 – spadek o 3 punkty). Pozostałe branże oceniają koniunkturę negatywnie: artykuły gospodarstwa domowego ogółem (minus 8 – spadek o 1 punkt), żywnościowa (minus ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2012
... o 6 punktów) oraz żywnościowej (minus 10 – spadek o 2 punkty). Wśród prezentowanych branż jako jedyni pozytywnie koniunkturę oceniają przedstawiciele branży włókno, odzież, obuwie (plus 1 – bez zmian w stosunku do ubiegłego miesiąca). W podziale na klasy wielkości najbardziej negatywne oceny i prognozy dotyczące sytuacji gospodarczej zgłaszają ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... piątce były Moda, Telefony i akcesoria, Księgarnia, Dom i Ogród, Komputery. W tym roku również moda została wskazana jako kategoria w której kupujemy najczęściej (Odzież, obuwie, dodatki). Na kolejnych miejscach jednak zmiany – na podium wróciły sprzęt RTV i AGD. Miejscem czwartym i piątym wymieniły się Komputery i Dom i Ogród ...