09:12 14.09.2011
Acxiom Polska sp. z o.o. przygotował raport na temat wyników analizy dotyczącej zasięgu wpływu handlowego miast. Miernikiem wpływu handlowego są w analizie zakupy gospodarstw domowych dokonywanych w danym mieście przez osoby, które mieszkają poza nim. Typowy przedstawiciel tej grupy to osoba w wieku ponad 40 lat, chętnie kupująca i/lub ...
13:29 20.06.2011
Obserwując reklamy skierowane do kobiet widzę bezradność całego marketingowego aparatu, który tkwiąc w uprzedzeniach, nieudolnie stara się z nich wyzwolić. Czy może być coś bardziej podniecającego dla męskiego marketera niż formatowanie kampanii marketingowej dla grupy docelowej o drżąco-wibrującej nazwie „kobieta”? Uwodzenie marketingowe ...
12:51 09.06.2011
Nie jesteśmy tacy sami. Patrzymy często na to samo, ale widzimy co innego. Warto o tym pamiętać, wypełniając w briefie grupę docelową. Czy na pewno do tak różnych istot można mówić to samo i tak samo? Nie tak dawno badaliśmy opakowanie kosmetyków dla kobiet. Respondentkami była najbardziej pożądana grupa – młode (ale nie nastoletnie), piękne, ...
12:21 08.06.2011
... %. Najmniej, bo zaledwie 5% dokonuje zakupów częściej, niż raz w tygodniu. Prawie 1/3 konsumentów napotkała na problem podczas realizacji kuponu! Najczęściej wskazywanymi trudnościami ... czuł się traktowany podczas realizacji kuponu jak pełnowartościowy klient. 3 na 4 konsumentów deklaruje chęć skorzystania z usługi za 100% ceny, o ile są zadowoleni ...
13:54 17.05.2011
... , że wpływ procesów nieświadomych na zachowania konsumenckie jest znaczny, a w pewnych przypadkach wręcz kluczowy. Tradycyjne podejście, analizujące tylko to, co dostępne świadomości, musi zostać wzbogacone o element analizy tego, co nieuświadamiane, by móc precyzyjnie opisywać decyzje podejmowane przez konsumentów. Bowiem człowiek – a zatem także ...
12:30 07.04.2011
... na zlecenie Loyalty Partner Polska operatora Programu Bonusowego PAYBACK. Celem projektu było uzyskanie pełnego obrazu polskich konsumentów, ich zwyczajów i zachowań oraz wyodrębnienie grup konsumentów charakteryzujących się wspólnymi cechami dot. zakupów, preferencji i motywacji zakupowych na podstawie analizy stylu życia, upodobań dotyczących ...
11:27 29.03.2011
... przeprowadzone w ramach projektu finansowanego z MNiSW pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania". Efektem badań jest "fotografia" konsumenta w sieci oraz jego "koszyka ... korzysta z usług ING Banku Śląskiego w tym więcej mężczyzn oraz konsumentów do 24. roku życia. E-konsumenci chętnie korzystają także z takich instytucji finansowych ...
13:52 28.02.2011
... , które niesie powszechny dostęp do informacji na temat ich produktów. Dodatkową rolą przedsiębiorstw, z racji na rosnącą populację, będzie sterowanie i zachęcanie konsumentów do korzystania z produktów, zapewniających zrównoważony rozwój - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie "Consumer 2020. Reading the signs". Z badania Deloitte ...
13:35 01.12.2010
... też wiele przekazów mimo częstego powtarzania nie pozostaje na dłużej w pamięci konsumentów. Kupowanie refleksyjne Zakupy refleksyjne to ten typ zakupów kiedy to klient dokładnie ... moda. Producenci lub sprzedawcy starają się w tym wypadku działać na konsumentów poprzez upowszechnianie pewnych norm. Niezmiernie ważna jest tutaj znajomość zasad ...
11:16 22.11.2010
... coraz chętniej stosowane są także rozwiązania zapachowe. Badania pokazują, że dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Jednocześnie ponad 50 procent konsumentów deklaruje, że są skłonni dłużej zostać w sklepie, którego atmosfera im odpowiada. To pokazuje jak duże ...
Ograniczenie dostępu do kredytów hipotecznych uderza w kupujących pierwsze mieszkanie
Nowe mieszkania od deweloperów - czerwiec 2022
Wymiana pieca albo kara 5 tys. zł. Czym zastąpić kopciucha?
6 kroków do bezpiecznej rezerwacji kwatery na wakacje 2022
Spokojny początek tygodnia i ciekawa druga połowa
Wojna zmienia rynek wynajmu mieszkań i wpływa na decyzje zakupowe
Podatek od nieruchomości: czego dotyczy, ile wynosi i czy można go obniżyć?