12:21 08.06.2011
... %. Najmniej, bo zaledwie 5% dokonuje zakupów częściej, niż raz w tygodniu. Prawie 1/3 konsumentów napotkała na problem podczas realizacji kuponu! Najczęściej wskazywanymi trudnościami ... czuł się traktowany podczas realizacji kuponu jak pełnowartościowy klient. 3 na 4 konsumentów deklaruje chęć skorzystania z usługi za 100% ceny, o ile są zadowoleni ...
13:54 17.05.2011
... , że wpływ procesów nieświadomych na zachowania konsumenckie jest znaczny, a w pewnych przypadkach wręcz kluczowy. Tradycyjne podejście, analizujące tylko to, co dostępne świadomości, musi zostać wzbogacone o element analizy tego, co nieuświadamiane, by móc precyzyjnie opisywać decyzje podejmowane przez konsumentów. Bowiem człowiek – a zatem także ...
12:30 07.04.2011
... na zlecenie Loyalty Partner Polska operatora Programu Bonusowego PAYBACK. Celem projektu było uzyskanie pełnego obrazu polskich konsumentów, ich zwyczajów i zachowań oraz wyodrębnienie grup konsumentów charakteryzujących się wspólnymi cechami dot. zakupów, preferencji i motywacji zakupowych na podstawie analizy stylu życia, upodobań dotyczących ...
11:27 29.03.2011
... przeprowadzone w ramach projektu finansowanego z MNiSW pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania". Efektem badań jest "fotografia" konsumenta w sieci oraz jego "koszyka ... korzysta z usług ING Banku Śląskiego w tym więcej mężczyzn oraz konsumentów do 24. roku życia. E-konsumenci chętnie korzystają także z takich instytucji finansowych ...
13:52 28.02.2011
... , które niesie powszechny dostęp do informacji na temat ich produktów. Dodatkową rolą przedsiębiorstw, z racji na rosnącą populację, będzie sterowanie i zachęcanie konsumentów do korzystania z produktów, zapewniających zrównoważony rozwój - oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie "Consumer 2020. Reading the signs". Z badania Deloitte ...
13:35 01.12.2010
... też wiele przekazów mimo częstego powtarzania nie pozostaje na dłużej w pamięci konsumentów. Kupowanie refleksyjne Zakupy refleksyjne to ten typ zakupów kiedy to klient dokładnie ... moda. Producenci lub sprzedawcy starają się w tym wypadku działać na konsumentów poprzez upowszechnianie pewnych norm. Niezmiernie ważna jest tutaj znajomość zasad ...
11:16 22.11.2010
... coraz chętniej stosowane są także rozwiązania zapachowe. Badania pokazują, że dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Jednocześnie ponad 50 procent konsumentów deklaruje, że są skłonni dłużej zostać w sklepie, którego atmosfera im odpowiada. To pokazuje jak duże ...
12:59 19.11.2010
... one mogły skuteczniej poruszać się w tego typu mediach. Badanie, w ramach którego przeprowadzono wywiady z setkami konsumentów na całym świecie, pokazało, że media społecznościowe mają ogromny wpływ na postawy i zachowania społeczne. A oto najważniejsze trendy: Ludzie mają w mediach społecznościowych wiele różnych osobowości Badanie pokazało, że ...
11:58 27.10.2010
Ku radości sprzedawców polscy konsumenci pokochali centra handlowe. Rekordziści spędzają w sklepach nawet 10 godzin. Zakupy przestały być domeną kobiet, także panowie coraz częściej przyznają się do "męskich" wypadów shoppingowych. Polacy wydają więcej na obuwie i odzież, niż na edukację. Średnio na ubrania wydajemy 5,1 procent domowego budżetu, ...
13:35 20.10.2010
... że emocje i subiektywne odczucia stanowią również istotny element decydujący o decyzjach konsumentów. Współczesna ekonomia, a w zasadzie jej gałąź jaką jest neuroekonomia dowodzi, iż ... taki efekt jest pożądany, kiedy chcemy przekonać ludzi o szkodliwości jakiegoż zachowania lub zjawiska. Nie tylko nastrój klienta jest ważny w podejmowaniu decyzji ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Wynagrodzenia administratorów systemów IT w 2021 roku
O ile wzrosną ceny mieszkań?
Inne obawy w USA i Europie
GUS o średniej krajowej w IV 2022: wzrost o 14,1% r/r
Kredyty mieszkaniowe - bardzo zły kwiecień 2022
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
Silos to budynek czy budowla? Jak ustalić podatek od nieruchomości dla zbiornika?