telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski Internet a wiosenna ramówka TV
12:21 18.03.2014
Jednym z pierwszych corocznych zwiastunów wiosny są telewizyjne ramówki, które już od początku marca oferują widzom świeżą porcję nowości. Według badań Instytutu Monitorowania Mediów fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie! Największą popularnością cieszyły się jednak nie nowe propozycje, a dobrze znane seriale ...
Tematy: telewizja, programy kulinarne, Polacy, polski Internet -
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
22:25 04.03.2014
... , napojów gazowanych, które jako jedyne ugaszą pragnienie, czy batoników, które pozwolą „zdobywać góry”. Na "dywanik" do złożenia wyjaśnień wezwane zostały Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, nc+ oraz Viacom International Media Networks.
Tematy: reklama, telewizja, żywność, fast food -
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
13:26 18.02.2014
Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
14:00 16.01.2014
Zmiany na podium w rankingu najcenniejszych medialnych gwiazd – Ewa Drzyzga nową najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku. Ewa Drzyzga ze swoim talk show „Rozmowy w toku” wyprzedziła zwyciężczynię ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Sektor TMT - prognozy 2014
11:35 16.01.2014
Konkurencja wśród producentów na rynku TMT jest już tak duża, że sukces firmy będzie coraz bardziej zależny od zakresu proponowanych przez nich usług, które mogą zaspokoić rosnące potrzeby odbiorców. Usługi te będą koncentrować się m.in. na oferowanych „treściach” – czyli na gamie i jakości rozwiązań dostępnych w urządzeniach, które powstały ...
Tematy: dostęp do Internetu, elektronika użytkowa, telewizja, smartfony -
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
08:10 24.12.2013
Dom mediowy Lowe Media bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania. Spot Liga – 10 najbardziej lubianych reklam z najpopularniejszych kategorii ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna -
Rynek mediów: trendy 2014
13:24 13.12.2013
Millward Brown, będąca wiodącym globalnym ekspertem w zakresie budowania wzrostu i siły marek, opublikowała swoje doroczne prognozy na przyszły rok w zakresie rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. W raporcie, którego współautorami są eksperci Millward Brown z wielu krajów świata, podkreślono potrzebę lepszego poznania i zrozumienia zachowań ...
Tematy: rynek mediów i reklamy, telewizja, rynek mediów, telewizja cyfrowa -
TVP wychodzi z dołka finansowego?
16:39 24.11.2013
Telewizja Polska w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy roku 2013 zanotowała dodatni wynik finansowy ... ) pod koniec października były o 28,3 mln zł wyższe niż przed rokiem. Koszty działalności operacyjnej państwowa telewizja obniżyła o 65,8 mln zł, głównie na skutek głębokiej restrukturyzacji, obejmującej między innymi zwolnienia pracowników czy ...
Tematy: TVP, telewizja, media, reklama -
Abonament RTV 2014 znów wyższy
09:09 21.10.2013
Miesięczna opłata abonamentowa radiowa oraz radiowo-telewizyjna w roku 2014 będzie o kilkadziesiąt groszy wyższa niż w roku 2013. Przy wnoszeniu opłat za kilka miesięcy, łączna kwota jest jednak mniejsza, a to dzięki zniżkom. Abonament opłaca się z góry do 25 dnia pierwszego miesiąca okresu rozliczeniowego - miesiąca, okresu dwumiesięcznego, ...
Tematy: abonament RTV, rok 2014, telewizja, abonament 2014 -
Platformy cyfrowe: nc+ i Cyfrowy Polsat z nowymi ofertami
13:19 22.08.2013
Obie polskie platformy cyfrowe zmodyfikowały swoją ofertę. Cyfrowy Polsat zmienił nieco układ pakietów dla nowych abonentów, zaś platforma nc+ wprowadziła ofertę Full Extra dla stałych abonentów. Oferty Cyfrowego Polsatu dostępne na stronie internetowej mają obniżoną cenę najwyższego pakietu Premium z HBO GO z 99,90 zł na 89,90 zł. Tańszy jest ...
Tematy: nc+, Cyfrowy Polsat, telewizja cyfrowa, telewizja