eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › telewizja
  • Oglądalność telewizji rośnie dzięki DVR

    Oglądalność telewizji rośnie dzięki DVR

    01:24 17.02.2008

    Kolejny raport firmy Nielsen wskazuje, że mimo ogromnej popularności Internetu spędzamy coraz więcej czasu przed telewizorem. Dzieje się tak dzięki rosnącej popularności DVR, czyli cyfrowych magnetowidów. Dzięki DVR nagrywanie wybranych programów na cyfrowe nośniki danych jest niezwykle proste i użyteczne. Widzowie mają możliwość szczegółowego, ... WIĘCEJ

    Tematy: DVR, telewizja, preferencje telewizyjne, badania telewidzów
  • Deloitte: rynek mediów 2008

    Deloitte: rynek mediów 2008

    02:07 31.01.2008

    ... się to wydać niedorzeczne, zwłaszcza że niektórzy wpływowi komentatorzy uważają telewizję internetową za bezpośredniego konkurenta tradycyjnej. Wydaje się jednak, że telewizja internetowa to kolejne medium, którego jakość, formaty i odbiorcy znacznie różni się od wykorzystywanych przez telewizję tradycyjną. Tradycyjni nadawcy powinni wypracować ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek mediów i reklamy, reklama online, kino, telewizja
  • Polacy a telewizja cyfrowa

    Polacy a telewizja cyfrowa

    02:39 27.01.2008

    ... deklaruje niewiele ponad 40 proc. Chętniej zakup nowego sprzętu deklarują mieszkańcy miast niż wsi i osoby z wykształceniem wyższym niż podstawowym. Naziemna telewizja cyfrowa w Polsce pojawi się w wyniku przyjęcia przez nasz kraj zobowiązania w sprawie przejścia z nadawania analogowego na cyfrowe. Podobne zobowiązanie przyjęły wszystkie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania telewidzów, telewizja cyfrowa, telewizja
  • Telewizja cyfrowa mało popularna

    Telewizja cyfrowa mało popularna

    02:08 25.01.2008

    Ponad 3/4 polskich gospodarstw domowych odbiera sygnał telewizyjny za pośrednictwem telewizji kablowej - wynika z badania PBS DGA. Zdecydowana większość respondentów - 75,6 proc. gospodarstw, odbiera sygnał telewizyjny za pośrednictwem telewizji kablowej. Zjawisko zmiany dostawcy telewizji jest znikome i dotyczy około 5 proc. gospodarstw, które ... WIĘCEJ

    Tematy: badania telewidzów, telewizja kablowa, telewizja cyfrowa, telewizja
  • Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?

    Pozytywny wpływ telewizji na dziecko?

    00:15 30.12.2007

    ... proc.) i lepsze zrozumienie języka (48 proc.). Odsetek rodziców, którzy uważają, że telewizja ma negatywny wpływ na ich dzieci jest znacznie mniejszy i wynosi 54 ... skutek oglądania telewizji ich dzieci stają się agresywne, a 1/5 ankietowanych sądzi, że telewizja straszy ich dzieci. W porównaniu do średniej europejskiej na poziomie 15 proc., rodzice ... WIĘCEJ

    Tematy: dzieci, telewizja, przemoc, seks
  • Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    00:36 05.07.2007

    Pierwsze półrocze br. przyniosło wzrost udziałów w oglądalności największych stacji komercyjnych. Najchętniej oglądanymi programami pozostają seriale i transmisje wydarzeń sportowych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2007 r. oglądaliśmy telewizję średnio o 6 minut dziennie krócej, niż w analogicznym okresie ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Najchętniej oglądane programy telewizyjne

    Najchętniej oglądane programy telewizyjne

    00:11 07.06.2007

    Statystyczny Polak od początku roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny 27 minut dziennie, z czego 43,6% tego czasu zajęło oglądanie seriali (22%), programów rozrywkowych (11,1%) oraz programów informacyjnych (10,5%) - wynika z raportu TNS OBOP. Wśród najpopularniejszych cyklicznych programów w telewizji znalazły się: zakończone w sobotę (2 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, program telewizyjny, preferencje telewizyjne, telewizja
  • Zagraniczne telewizje o Polsce III 2007

    Zagraniczne telewizje o Polsce III 2007

    00:31 17.04.2007

    Z najnowszego raportu "Zagraniczne telewizje o Polsce" Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w marcu zagraniczne stacje telewizyjne mówiły o Polsce ponad dwukrotnie częściej niż w lutym. W analizowanych materiałach widać wyraźny rozdźwięk pomiędzy pozytywnymi informacjami o Polakach, a negatywnymi przekazami na temat polskich władz i ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media
  • Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    00:04 09.04.2007

    Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z badań TNS OBOP, dotyczących telewizji w pierwszym kwartale b.r. Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Zagraniczne telewizje o Polsce II 2007

    Zagraniczne telewizje o Polsce II 2007

    02:07 14.03.2007

    Z najnowszego raportu "Zagraniczne telewizje o Polsce" Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w lutym zagraniczne stacje telewizyjne mówiły o Polsce prawie czterokrotnie rzadziej niż w styczniu. O naszym kraju informowano z reguły neutralnie oraz znacznie częściej w kontekście bezpieczeństwa międzynarodowego niż spraw wewnętrznych. Lutowy ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, zagraniczne media, najbardziej opiniotwórcze media

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16 17 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: