-
Media a polska prezydencja w UE
10:26 12.08.2011
... (13 734), a zdecydowanie mniej w stacjach radiowych i telewizyjnych (4142). Najmniejszą aktywnością wykazali się dziennikarze prasowi, publikując tylko 1697 tekstów. Radio i telewizja wyemitowały podobną liczbę materiałów, natomiast pod względem czasu wyraźną przewagę wykazały stacje tv – ich udział w całości przekazu audiowizualnego wyniósł ponad ...
Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów -
Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011
00:16 08.08.2011
Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów kontynuowała w czerwcu 2011 roku badanie zawartości głównych wydań czterech telewizyjnych serwisów informacyjnych o największej liczbie widzów. Z analizy wynika m.in., że największą liczbą tematów pochwalić się może "Panorama". W czerwcu było ich 347. Na drugiej pozycji uplasowały się " ...
Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne -
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
11:18 29.07.2011
... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... i 15%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji oraz żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I połowie 2011 roku najwyższym udziałem gazet, radia ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Kultura w Polsce w 2010 r.
12:52 27.07.2011
Według stanu w dniu 31 XII 2010 r. w Polsce działały 782 muzea, 370 galerii i salonów sztuki, 183 teatry i instytucje muzyczne, 443 kina oraz 8342 biblioteki publiczne i filie biblioteczne. W 2010 r. zmalała nieznacznie w stosunku do roku 2009 liczba czytelników w bibliotekach, liczba zwiedzających galerie i salony sztuki, a także liczba widzów w ...
Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki -
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
12:20 05.05.2011
... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o prawie ... 17%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji i żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I kwartale 2011 roku najwyższym udziałem gazet, ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media
12:43 22.03.2011
... i instytucji zewnętrznych („polskie elity polityczne dokuczają Łodzi”; „Łódź została potraktowana z buta, jak to zazwyczaj bywa”). Centrum czy regiony? Prasa czy telewizja? Z raportu wynika, że Lublin był najczęściej prezentowany w mediach, z kolei Warszawa miała najlepszą ze wszystkich miast ekspozycję w telewizji. Najczęściej ESK interesowała ...
Tematy: Europejska Stolica Kultury, miasta Polski, media, prasa -
Polacy a transmisja skoków narciarskich
09:39 21.03.2011
Do tej pory telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż ...
Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów -
Oglądalność wiosennej ramówki TV
11:26 08.03.2011
W ubiegłym tygodniu i w miniony weekend stacje telewizyjne wystartowały z wiosenną ramówką, konkurując o widzów przede wszystkim nowymi serialami i muzycznymi show. Wśród nowych propozycji programowych najwięcej widzów przyciągnął serial TVP2 "Rodzinka.pl" - średnio 3,4 mln, show TVN "X Factor" - 3,3 mln widzów oraz "Chichot losu" TVP1 - i 3,2 mln ...
Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów -
Reklama telewizyjna wciąż na topie
13:11 18.02.2011
... Grzegorz Sencio, Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Według ekspertów Deloitte naziemna telewizja cyfrowa przejmie większość rynku telewizji analogowej oraz może nawet ... naziemna transmisja była dominującym sposobem odbioru sygnału TV, pokazują że naziemna telewizja cyfrowa przejęła prawie 80% odbiorców telewizji analogowej. A proces cyfryzacji ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Polscy seniorzy a oglądanie telewizji
10:29 21.01.2011
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, w ubiegłym roku osoby w wieku powyżej 60. roku życia spędziły przed telewizorem średnio 5 godzin i 15 minuty dziennie, o 1 godzinę i 33 minuty więcej niż statystyczny Polak. Statystyczny senior najchętniej wybierał stacje publiczne (TVP1 i TVP 2), a wśród oferty programowej - seriale, programy ...
Tematy: media, telewizja, telewizja polska, serwisy informacyjne