eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › telewizja
  • Media a polska prezydencja w UE

    Media a polska prezydencja w UE

    10:26 12.08.2011

    ... (13 734), a zdecydowanie mniej w stacjach radiowych i telewizyjnych (4142). Najmniejszą aktywnością wykazali się dziennikarze prasowi, publikując tylko 1697 tekstów. Radio i telewizja wyemitowały podobną liczbę materiałów, natomiast pod względem czasu wyraźną przewagę wykazały stacje tv – ich udział w całości przekazu audiowizualnego wyniósł ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów
  • Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    00:16 08.08.2011

    Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów kontynuowała w czerwcu 2011 roku badanie zawartości głównych wydań czterech telewizyjnych serwisów informacyjnych o największej liczbie widzów. Z analizy wynika m.in., że największą liczbą tematów pochwalić się może "Panorama". W czerwcu było ich 347. Na drugiej pozycji uplasowały się " ... WIĘCEJ

    Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne
  • Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    11:18 29.07.2011

    ... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... i 15%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji oraz żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I połowie 2011 roku najwyższym udziałem gazet, radia ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Kultura w Polsce w 2010 r.

    Kultura w Polsce w 2010 r.

    12:52 27.07.2011

    Według stanu w dniu 31 XII 2010 r. w Polsce działały 782 muzea, 370 galerii i salonów sztuki, 183 teatry i instytucje muzyczne, 443 kina oraz 8342 biblioteki publiczne i filie biblioteczne. W 2010 r. zmalała nieznacznie w stosunku do roku 2009 liczba czytelników w bibliotekach, liczba zwiedzających galerie i salony sztuki, a także liczba widzów w ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    12:20 05.05.2011

    ... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o prawie ... 17%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji i żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I kwartale 2011 roku najwyższym udziałem gazet, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    12:43 22.03.2011

    ... i instytucji zewnętrznych („polskie elity polityczne dokuczają Łodzi”; „Łódź została potraktowana z buta, jak to zazwyczaj bywa”). Centrum czy regiony? Prasa czy telewizja? Z raportu wynika, że Lublin był najczęściej prezentowany w mediach, z kolei Warszawa miała najlepszą ze wszystkich miast ekspozycję w telewizji. Najczęściej ESK interesowała ... WIĘCEJ

    Tematy: Europejska Stolica Kultury, miasta Polski, media, prasa
  • Polacy a transmisja skoków narciarskich

    Polacy a transmisja skoków narciarskich

    09:39 21.03.2011

    Do tej pory telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Oglądalność wiosennej ramówki TV

    Oglądalność wiosennej ramówki TV

    11:26 08.03.2011

    W ubiegłym tygodniu i w miniony weekend stacje telewizyjne wystartowały z wiosenną ramówką, konkurując o widzów przede wszystkim nowymi serialami i muzycznymi show. Wśród nowych propozycji programowych najwięcej widzów przyciągnął serial TVP2 "Rodzinka.pl" - średnio 3,4 mln, show TVN "X Factor" - 3,3 mln widzów oraz "Chichot losu" TVP1 - i 3,2 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Reklama telewizyjna wciąż na topie

    Reklama telewizyjna wciąż na topie

    13:11 18.02.2011

    ... Grzegorz Sencio, Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Według ekspertów Deloitte naziemna telewizja cyfrowa przejmie większość rynku telewizji analogowej oraz może nawet ... naziemna transmisja była dominującym sposobem odbioru sygnału TV, pokazują że naziemna telewizja cyfrowa przejęła prawie 80% odbiorców telewizji analogowej. A proces cyfryzacji ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Polscy seniorzy a oglądanie telewizji

    Polscy seniorzy a oglądanie telewizji

    10:29 21.01.2011

    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, w ubiegłym roku osoby w wieku powyżej 60. roku życia spędziły przed telewizorem średnio 5 godzin i 15 minuty dziennie, o 1 godzinę i 33 minuty więcej niż statystyczny Polak. Statystyczny senior najchętniej wybierał stacje publiczne (TVP1 i TVP 2), a wśród oferty programowej - seriale, programy ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, telewizja polska, serwisy informacyjne

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: