eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › telekonsultanci
  • Obsługa bankowa głównie po angielsku

    Obsługa bankowa głównie po angielsku

    11:45 02.11.2012

    BZ WBK i Credit Agricole to banki, które w największym stopniu zadbały o komfort klientów nie mówiących po polsku. Najłatwiej z pracownikiem banku porozumie się cudzoziemiec mówiący po angielsku - wynika z analizy Idea Expert. Stosunkowo najlepiej banki radzą sobie z tłumaczeniem na obce języki swoich serwisów internetowych. Jednak warto mieć ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia
  • Bankowe infolinie są niewiarygodne

    Bankowe infolinie są niewiarygodne

    00:30 23.03.2007

    ... sekund), a kredytu refinansowego w Banku BGŻ (4 minuty). Prawie 5 minut potrzebował konsultant Getin Banku, żeby wymienić fundusze inwestycyjne znajdujące się w ofercie banku. Telekonsultanci ponad połowy analizowanych banków nie udzielili odpowiedzi na jedno lub więc pytań, odsyłając na strony internetowe bądź zapraszając po informacje ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: