eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › serwisy społecznościowe
  • Kadra zarządzająca w social media XI 2012

    Kadra zarządzająca w social media XI 2012

    09:56 20.12.2012

    Energetyka znowu wstrząsnęła mediami. Niemal połowa listopadowych przekazów na temat bossów gospodarki poświęcona była branży energetycznej, zaś prawie 1/3 wszystkich informacji koncentrowała się na osobie Grażyny Piotrowskiej - Oliwy, szefowej PGNiG. Jedyna w zestawieniu bosska sukces medialny zawdzięcza udanym negocjacjom cen gazu, których ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Banki a urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe

    Banki a urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe

    12:36 05.12.2012

    ... ruszy niebawem). Bankowość społecznościowa Serwisy społecznościowe to już nie tylko moda, to pewnego rodzaju sposób życia. Spotykamy się w serwisach społecznościowych, nawiązujemy nowe znajomości, rozmawiamy z przedstawicielami marek i firm (interaktywna komunikacja marketingowa), kupujemy (zakupy społecznościowe) a już niedługo będziemy korzystać ... WIĘCEJ

    Tematy: bankowość internetowa, usługi bankowe, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna
  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    00:20 15.11.2012

    Tylko 4% posiadaczy konta na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki
  • Kadra zarządzająca w social media X 2012

    Kadra zarządzająca w social media X 2012

    13:33 14.11.2012

    Kolejny miesiąc pod znakiem energetyki, kolejny energetyczny boss na czele zestawienia - w październiku palmę pierwszeństwa Grażynie Piotrowskiej-Oliwie odebrał Krzysztof Kilian z PGE. Do TOP 10 powrócili przedstawiciele branży telekomunikacyjnej, Maciej Witucki od razu na drugie miejsce - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Firmy bez strategii w social media

    Firmy bez strategii w social media

    12:54 23.10.2012

    ... przekonać?” „Jeżeli chodzi o powody, dla których firmy włączają media społecznościowe do ogólnej strategii komunikacji, to chęć zwiększenia świadomości marki ... bez zmian, 12% spadek). Nakłady na PR ogółem według specjalizacji: Media społecznościowe i e-PR (43,5% wzrost, 35,7% bez zmian, 7,7% spadek), Komunikacja korporacyjna i zarządzanie reputacją ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki
  • Kadra zarządzająca w social media IX 2012

    Kadra zarządzająca w social media IX 2012

    13:31 12.10.2012

    Atom, gaz ziemny i łupki - prawie połowa wrześniowych publikacji na temat bossów dotyczyła branży energetycznej. W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych prezesów znalazło się aż czworo przedstawicieli tego sektora. Nie mogło więc być inaczej: pierwsze miejsce też zagarnęła energetyka reprezentowana przez jedyną kobietę w rankingu - Grażynę ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w social media VIII 2012

    Kadra zarządzająca w social media VIII 2012

    13:22 19.09.2012

    Niemal zawsze w pierwszej 10-tce, lecz nigdy na szczycie - aż do teraz. Dariusz Lubera, prezes Tauronu, był najbardziej medialnym bossem sierpnia - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Walka w sierpniu była wyjątkowo zacięta – większość firm opublikowała wyniki finansowe, z reguły dobre, spółki zaprezentowały nowe plany i ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Social media i oglądanie telewizji

    Social media i oglądanie telewizji

    12:53 06.09.2012

    Wyniki dorocznego badania przeprowadzonego przez dział ConsumerLab firmy Ericsson - przedstawione w publikacji "TV & Video Consumer Trend Report 2012" - pokazują, że telewizja społecznościowa staje się masowym zjawiskiem rynkowym. 62 procent respondentów co tydzień korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji — jest to wzrost ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, telewizja przez internet
  • Kadra zarządzająca w social media VII 2012

    Kadra zarządzająca w social media VII 2012

    12:02 28.08.2012

    Po trzech miesiącach przerwy na szczyt rankingu najbardziej medialnych bossów powrócił szef TP Maciej Witucki - informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie. Zainteresowanie mediów Witucki zagwarantował sobie sugestiami dotyczącymi współpracy z Netią oraz deklaracjami zapewnienia smartfonów za 1 zł, zgodnie z oczekiwaniami ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Contact center a media społecznościowe

    Contact center a media społecznościowe

    13:03 01.08.2012

    ... i Echo Research wykazało, że już 36 proc. konsumentów na rynku brytyjskim korzysta z social media jako narzędzia kontaktu z firmami. Wykorzystując portale społecznościowe jako kanały komunikacji można poszerzyć zasięg i zakres swoich usług oraz podwyższyć poziom zadowolenia konsumentów – mówi Krzysztof Chyliński, Członek Zarządu i Dyrektor ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, contact center

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: