eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    Rynek mediów i reklamy 2012-2016

    10:33 15.06.2012

    ... uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe.

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    00:11 11.06.2012

    ... one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej potwierdza ogólnoświatowy trend. Chociaż na preferencje w zakresie reklamy online wpływ mają ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

    Agencje reklamowe i domy mediowe 2012

    08:56 01.06.2012

    ... segmencie przekroczył 26 procent w skali roku. W pierwszym kwartale 2012 roku reklama w sieci nadal napędzana była wydatkami na SEM, które urosły w porównaniu ... - zaliczył w tym czasie wzrost o 7,7 procent. Rekordowy wzrost odnotowała natomiast reklama w kinach - o 18,3 procent. Z kolei dwucyfrowe spadki wydatków dotknęły prasę. Reklamodawcy ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama online
  • Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu

    Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu

    11:14 30.05.2012

    Oficjalni sponsorzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012
  • Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę

    Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę

    10:33 24.05.2012

    ... handlu. Całość wydatków w 2011 jest szacowana na 1.948 mln PLN, więc branża motoryzacyjna będzie alokować ok. 200 mln PLN. Czy reklama się opłaca? Interesująca jest ocena efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja
  • Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

    10:37 11.05.2012

    Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Przetargi reklamowe w Polsce 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce 2011

    00:10 30.04.2012

    Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której ...

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    09:40 19.04.2012

    W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Niektórzy marketerzy wydawali jednak na kampanie radiowe nawet połowę swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, ...

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę radiową 2011

    Wydatki na reklamę radiową 2011

    10:19 29.02.2012

    Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu mediowego Starlink, rok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego ...

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    10:26 20.02.2012

    Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 26 27 28 ... 40

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: