reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... w prowadzenie portalu. Wymagania użytkowników są coraz większe, a reguły rządzące rynkiem online bardziej zaostrzone. Wygrywa ten, kto jest nie tylko lepszy, ale ... dobrych praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej grupy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
... reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - ... nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
12:28 25.01.2009
... problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała.
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... .com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna oferuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Marketing szeptany a spam-marketing
01:32 05.01.2009
Wszechogarniająca nowomowa w nazewnictwie narzędzi i usług agencji reklamowych w Internecie, połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe opisy i ponadprzeciętny optymizm - podała Grupa Adweb. Jak zaznacza Grupa Adweb, nie znaczy to w ...
Tematy: marketing szeptany, kampanie reklamowe, marketing wirusowy, reklama w internecie -
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
13:39 15.12.2008
... społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma eMarketer opublikowała raport, w którym przedstawiła prognozę wyraźnego zmniejszenia wydatków na reklamę online w portalach społeczności internetowych ...
Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking -
Reklama internetowa odporna na kryzys
13:29 31.10.2008
... , który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział: "Twierdzimy, że rozważniej byłoby, gdyby inwestorzy oczekiwali znacznie niższego wzrostu wydatków na reklamę w 2009 r." Co jednak do powiedzenia mają przedsiębiorcy, prowadzący działalność online? Zgodnie z czerwcowymi ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK
14:14 26.09.2008
... do innej strony? Tracisz czas i pieniądze na instalację programów mających cię przed nią uchronić? Internetowa reklama bywa uciążliwa - UOKiK i Ministerstwo Infrastruktury sprawdziły blisko 200 stron w sieci. Reklama internetowa jest jednym z narzędzi służących przesyłaniu informacji marketingowych i pozyskiwaniu klientów – wzrost wydatków na ten ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up -
Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?
01:19 01.05.2008
Już w następnym roku sieć może stać się największym medium reklamowym w Wielkiej Brytanii - wynika z danych Internet Advertising Bureau. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów Internet Advertising Bureau wynika, że udział internetu w rynku reklamy wzrósł z 11,4 proc. w 2006 r. do 15,3 proc., w roku ubiegłym ustępując jedynie telewizji (21,8 ...
Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej -
Deloitte: rynek mediów 2008
02:07 31.01.2008
... pokazać użytkownikom internetu potencjalne korzyści - na przykład w formie nieodpłatnej treści. Należy również starannie monitorować zmiany w regulacjach. Im większy sukces odniesie reklama w trybie on-line, tym ostrzejsze będą stawiane jej wymagania regulacyjne. Sektor musi się również przygotować na zaostrzenie konkurencji ze strony tradycyjnych ...
Tematy: rynek mediów i reklamy, reklama online, kino, telewizja


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?