-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
13:11 20.07.2010
... (po prostu mi to smakuje) i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu ... przychodzi po bardzo konkretny produkt wybranej marki, ale ostatecznie kupuje zupełnie inny. Reklama zadziałała, ale informacje w alejkach zadziałały bardziej. Wynika to z banalnego prawa świeżości ...
Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... zamknięcia” – wyjaśnia Marcin Dukat, Kierownik Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Kampanie reklamowe: shock advertising
05:55 20.11.2009
... ci i próbujących wedrzeć się w każdy nawet najmniejszy zakamarek życia, „zwykła” reklama ma coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dlatego co odważniejsi przystępują do ... ̨ relację nadawcy z odbiorcą, jednocześnie dając możliwość kreowania komunikatu. Teraz reklama, nawet jeśli nie była przeznaczona do internetu, prędzej czy później ...
Tematy: kampania reklamowa, shock advertising, reklama internetowa, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Wydatki na reklamę online wzrosną
09:51 02.11.2009
Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB -
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
08:23 21.10.2009
... być opłakane. Specjaliści od marketingu wyszukiwarkowego zgodnie twierdzą, że stronom, które nie spełniają standardów nie pomoże w zwiększeniu sprzedaży nawet najlepsza reklama. Prędzej czy później klient przekona się, że należy wyszukiwarki traktować poważnie, i że powiedzenie „nie ma cię w Internecie, nie istniejesz” jest ...
Tematy: SEM, reklama internetowa, reklama w internecie, Search Engine Marketing -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Google: nowy model rzeczywistości?
01:10 11.09.2009
... „Co na to Google?” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009). Autor stara się dowieść, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- media społecznościowe
- spam
- ataki internetowe