eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › przewaga konkurencyjna
  • W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?

    11:19 02.05.2017

    Na polskim rynku e-commerce funkcjonuje już przeszło 20 tys. sklepów. W erze nowych technologii i powszechnego dostępu do internetu założenie tego rodzaju działalności nie jest niczym nader skomplikowanym, a już z pewnością jest mniej kosztochłonne niż w przypadku tradycyjnego sklepu. Nie oznacza to jednak, że otwierając sklep internetowy nie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes
  • Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    Co wpływa na wzrost sprzedaży?

    00:15 15.04.2017

    Co wpływa na wzrost sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza druga edycja raportu "Salesforce: State of Sales" . Autorzy opracowania w kompleksowy sposób pochylają się nad globalnymi trendami w sprzedaży oraz analizują czynniki, które w największym stopniu decydują o tym, że słupki sprzedażowe pną się w górę. Dlaczego niektóre firmy niemal ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy
  • Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?

    13:34 29.03.2017

    Ilość urządzeń podłączanych każdego roku do sieci może przyprawiać o zawrót głowy. Szacunki wskazują, że do 2020 roku będzie ich już 70 miliardów, a dziesięć lat później - bilion. Nowe technologie to jeden z czynników, które wywierają obecnie przemożny wpływ na relacje na linii klient-firma oraz na oczekiwania konsumentów względem proponowanych im ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna, cyfryzacja
  • Płynność finansowa firmy: pragmatyzm wskazany

    Płynność finansowa firmy: pragmatyzm wskazany

    00:40 21.01.2014

    W czasach dużej konkurencyjności na rynku, coraz trudniej jest zdobyć nowego klienta i jego lojalność. Kontrahenci mają możliwość wyboru usługodawcy nie tylko zwracając uwagę na cenę oferowanej usługi czy produktu ale również, sprawdzają go pod wieloma względami, również jego wypłacalność. W tej sytuacji utrzymanie płynności finansowej firmie ... WIĘCEJ

    Tematy: windykacja należności, firmy windykacyjne, zaległe należności, dłużnicy
  • Polska produkcja konkurencyjna

    Polska produkcja konkurencyjna

    13:11 30.11.2012

    Polska, obok Niemiec i Wielkiej Brytanii, spośród krajów europejskich, znalazła się w pierwszej piętnastce światowego rankingu liderów konkurencyjności sektora produkcyjnego. Obecnie kluczowym czynnikiem wzrostu w tym obszarze są inwestycje w pozyskanie wykwalifikowanych pracowników, którzy wpłyną na rozwój innowacyjności, a to z kolei spowoduje ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna
  • Innowacje a przewaga konkurencyjna

    Innowacje a przewaga konkurencyjna

    13:41 31.03.2011

    ... konkurencyjna, może zarabiać więcej niż pozostałe przedsiębiorstwa na rynku. A w jaki sposób uzyskać konkurencyjność? Dzięki ... czasowo przez okres trwania ochrony. Jeśli firma nie zdąży w tym czasie odpowiednio mocno przywiązać, jej przewaga może zostać zmarnowana. Tak stało się w przypadku Lego, które po wygaśnięciu patentu na swoje klocki ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacyjność firm, innowacje, budowanie przewagi konkurencyjnej, strategie firm
  • Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej

    Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej

    13:24 17.08.2010

    Ambitne cele w zarządzaniu są podstawą rozwoju przedsiębiorstw i wzmacniania zadowolenia akcjonariuszy. Gdy zarząd pewnego banku określił cel, "w ciągu 5 lat zwiększyć dochody operacyjne o 100 milionów dolarów, startując z poziomu 20 milionów", pracownicy początkowo odnosili się do niego z niedowierzaniem. Kierownictwo podeszło do tematu ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii firmy, budowa strategii, rozwój firmy, przewaga konkurencyjna
  • Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym

    04:20 28.11.2009

    ... danej branży może pociągnąć za sobą wzrost zapotrzebowania na produkty i usługi komplementarne, a więc poprawić pozycję branży pokrewnej na rynku międzynarodowym. Przewaga konkurencyjna w branżach dostawców oznacza potencjalne źródło przewagi dla branż korzystających z usług dostawców. Dostawcy, oferując wysoce konkurencyjne komponenty do produkcji ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność, budowanie przewagi konkurencyjnej, konkurencyjność przedsiębiorstw, strategia konkurencyjna
  • Od czego zależy sukces firmy?

    Od czego zależy sukces firmy?

    02:22 31.10.2009

    Co najlepsze przedsiębiorstwa robią inaczej? Po czterech latach badań zbliżyliśmy się wyraźnie do odpowiedzi na to pytanie. Rozpoznaliśmy istotne czynniki sukcesu i opisaliśmy role, jakie odgrywają. Podjęliśmy próbę ukazania wyzwań, jakim organizacje powinny poświęcić swoją uwagę, oraz czynników, które uważamy za "dźwignie" sukcesu. Najważniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: jak osiągnąć sukces, sukces firmy, rozwój przedsiębiorstwa, przewaga konkurencyjna
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    Wizerunek firmy, czyli nasze o niej wyobrażenie, dzięki publicznym środkom przekazu nabrał w obecnym świecie szczególnego znaczenia. Każde przedsiębiorstwo, jeżeli aspiruje do zajęcia silnej pozycji na rynku potrzebuje indywidualnej, wyróżniającej od konkurentów tożsamości. W takim kontekście tożsamość można zdefiniować jako postępowe i aktywne ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: