eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › przewaga konkurencyjna
  • Strategia błękitnego oceanu

    Strategia błękitnego oceanu

    13:55 25.07.2006

    W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach od 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek i uwolnić nowe szanse. Tradycyjne podejście nakazuje definiować ... WIĘCEJ

    Tematy: Strategia błękitnego oceanu, rozwój firmy, strategia marketingowa, strategia sprzedaży
  • Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    09:27 02.05.2005

    Wydaje się, że tak próżni jak dzisiaj i przekonani o własnej wyjątkowości nie byliśmy jeszcze nigdy. Przedsiębiorstwa, które potrafiły dostrzec potrzeby i pragnienia współczesnych konsumentów oraz wykorzystać je w swoich działaniach marketingowych, w zauważalny sposób wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną. Mam nadzieję, że przytoczone w artykule ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: