eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocje
  • Polscy konsumenci cenią promocje

    Polscy konsumenci cenią promocje

    10:32 16.01.2015

    ... polscy konsumenci cenią najbardziej jest obniżka ceny, a największą popularnością cieszą się promocje w branży spożywczej. To niektóre z wniosków płynących z Monitora Promocji 2014 ARC Rynek ... znudzeni. Ponad 50 procent przebadanych deklaruje, że nadal pojawiają się promocje, które są w stanie ich pozytywnie zaskoczyć, a szeroki wybór pozwala znaleźć ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje, konsumenci, decyzje zakupowe, promocje cenowe
  • Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach

    Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach

    10:02 07.03.2014

    W wyniku badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl w 2013 roku, na próbce ponad 2160 respondentów, stwierdzono m.in., że aż 36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich ... WIĘCEJ

    Tematy: SMS, SMS-y, usługi sms, akcje sms-owe
  • Obniżki cen: czy warto je stosować?

    Obniżki cen: czy warto je stosować?

    10:27 12.07.2013

    Obniżona cena – jeśli nie jest elementem długotrwałej strategii dominacji cenowej, jak w przypadku np. Walmartu – przynosi krótkotrwałe efekty. Jeśli chcesz sprzedawać więcej, wystarczy sprawić, by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Stoisz przy półce z jabłkami w supermarkecie. Przed tobą roztaczają swoje uroki dojrzałe, dorodne ... WIĘCEJ

    Tematy: cena, obniżka cen, obniżki cen, promocje
  • Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    00:13 23.05.2013

    ... próbuje go zwabić swoją ofertą. Dla większości klientów znaczenie mają jednak stałe promocje oraz wyprzedaże. Wskazało na nie 71 proc. ankietowanych. W dalszej ... w wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem wyższym są bardziej podatni na stałe promocje i wyprzedaże, a mężczyźni, respondenci w wieku 25-34 lata oraz osoby z wykształceniem ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Polski konsument a formy promocji

    Polski konsument a formy promocji

    13:30 18.10.2010

    W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz, że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji - wynika z najnowszej fali raportu BTL ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje, promocje sprzedażowe, konsumenci, decyzje zakupowe
  • Zakupy na raty 0 procent opłacalne?

    Zakupy na raty 0 procent opłacalne?

    12:35 04.02.2010

    ... przekraczające 10 proc. i 5-proc. prowizja, co daje nam rzeczywiste oprocentowanie w wysokości prawie 24 proc. Równocześnie w tych samych sklepach dostępne są promocje rat zero proc., gdzie faktycznie nie poniesiemy żadnych kosztów, a kredytodawcą jest ten sam bank. Trzeba jednak pamiętać, że w przypadku kredytów ... WIĘCEJ

    Tematy: raty 0 procent, kredyt 0 procent, raty zero procent, promocje
  • Sklepy online a wyprzedaże poświąteczne

    Sklepy online a wyprzedaże poświąteczne

    01:11 25.01.2010

    Z badania przeprowadzonego przez porównywarkę cenową Nokaut.pl współpracującą z 2300 sklepami internetowymi wynika, że jedynie w co piątym z nich Polacy skorzystają na poświątecznej wyprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź właścicieli sklepów internetowych jest prosta - "niskie ceny mamy przez cały rok". Tradycyjnie od kilku lat w polskich centrach ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, wyprzedaż, promocje, przeceny świąteczne
  • Świąteczny kilmat skłania do zakupów

    Świąteczny kilmat skłania do zakupów

    11:42 22.12.2009

    ... promocyjną ofensywę. Zestaw sztuczek obliczonych na skuszenie konsumenta jest szeroki, a niektóre metody są bardzo wysublimowane. „Stałym repertuarem są wszelkiego rodzaju promocje i przeceny na wybrane artykuły. Teraz sieci dokładają do tego świąteczny klimat. A ten czuć wszędzie: sklepy zachęcają nas do zakupów przez ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, zakupy świąteczne, nieplanowane zakupy, świąteczne promocje
  • Letnie przeceny: na co uważać?

    Letnie przeceny: na co uważać?

    14:02 03.07.2009

    W sklepach właśnie zaczęły się letnie wyprzedaże. O 30, 50 a nawet 70 proc. taniej można kupić ubrania, buty czy sprzęt RTV. Dla wielu z nas taki upust jest propozycją nie do odrzucenia. UOKiK radzi, na co uważać w zakupowej gorączce i jak egzekwować swoje prawa. 31 proc. z nas regularnie śledzi oferty promocyjne (ARC, 2008 rok), chętnie wydajemy ... WIĘCEJ

    Tematy: letnie przeceny, wyprzedaż, prawa konsumenta, promocje
  • Uwaga na nieuczciwe gazetki reklamowe

    Uwaga na nieuczciwe gazetki reklamowe

    01:52 20.04.2008

    Budzą zainteresowanie i są jednym z popularniejszych sposobów na zachęcenie klienta do zakupów. Nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. UOKiK zwraca uwagę na najczęstsze uchybienia w gazetkach reklamowych. Informacje zamieszczane w gazetkach sieci handlowych informują o ofercie oraz zapraszają do ich odwiedzenia. Obowiązkiem ... WIĘCEJ

    Tematy: oszustwa, reklamy, nieuczciwe praktyki handlowe, promocje

poprzednia  

1 ... 9 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: