eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje zakupowe
  • Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach

    00:03 29.01.2007

    W dzisiejszym świecie, w którym internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i to, co się na nich znajduje, wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów. Najnowsze badania firmy BIGResearch pokazują jednak, że nie do końca jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Jaka reklama działa na matki?

    Jaka reklama działa na matki?

    01:20 16.11.2006

    Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ... WIĘCEJ

    Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama
  • Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?

    00:43 05.11.2006

    Według raportu Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, gdzie Polacy najczęściej kupują sprzęt elektroniczny i gospodarstwa domowego najchętniej wybieranymi przez konsumentów sieciami sklepów są Media Markt, Euro AGD/RTV i Avans. Zdecydowanie rzadziej odwiedzany jest Saturn i Electro World, co może wynikać także z ich dostępności. Osoby młode, w ... WIĘCEJ

    Tematy: agd, sprzęt rtv, rtv, sprzęt agd
  • Hipermarkety w oczach klientów

    Hipermarkety w oczach klientów

    00:16 28.10.2006

    Według raportu "Wizerunek sieci handlowych" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów ( ... WIĘCEJ

    Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety
  • Jacy są polscy konsumenci?

    Jacy są polscy konsumenci?

    00:04 28.09.2006

    ... O’Shaughnessy, dyrektor generalnej Visa Europe w Polsce konsumenci w badanych krajach, w tym także zwycięzcy w rankingu Polacy ciągle jeszcze mogą doskonalić swoje "zakupowe IQ". "Zakupowe IQ" jest najwyższe we wszystkich krajach, gdy chodzi o urządzenia elektroniczne i telefony komórkowe, gdyż produkty te są droższe, co skłania kupujących ... WIĘCEJ

    Tematy: zwyczaje zakupowe, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Studenci w USA preferują Internet

    Studenci w USA preferują Internet

    13:24 24.09.2006

    Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów
  • Internauci lubią hipermarkety

    Internauci lubią hipermarkety

    14:02 18.09.2006

    Wśród produktów zwykle kupowanych w hipermarketach znajdują się tzw. dobra szybkozbywalne: artykuły spożywcze, kosmetyki i artykuły przemysłowe. Jednocześnie jedynie co czwarty polski internauta nigdy nie kupił w tego typu sklepie sprzętu RTV (26 proc.), odzieży i butów (23 proc.) oraz artykułów budowlanych (23 proc.). Do zakupów skłania ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, hipermarkety, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe
  • Patriotyczni konsumenci

    Patriotyczni konsumenci

    11:15 31.03.2006

    Niemal dwie trzecie Polaków zwraca uwagę na polskie pochodzenie towarów - wynika z badań zleconych przez "Rzeczpospolitą". Na krajowe pochodzenie towarów najczęściej zwraca uwagę niezbyt zamożna kobieta, po pięćdziesiątce, ze średniej wielkości miasta. Prawie dwie trzecie (64 procent) ankietowanych Polaków zadeklarowało, że zwraca uwagę na rodzime ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, produkty polskie, badania konsumentów, polskie produkty
  • Komu ufają Europejczycy

    Komu ufają Europejczycy

    10:12 30.03.2006

    Gwiazdy show-biznesu, reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z najnowszego sondażu European Trusted Brands 2006 corocznie przeprowadzanego przez Reader's Digest. W tym roku w ramach europejskiego sondażu badającego kwestie zaufania poproszono obywateli z 14 badanych krajów o wybranie ... WIĘCEJ

    Tematy: badania Europejczyków, preferencje zakupowe, badania konsumentów, European Trusted Brands
  • Zakupy Polaków: cena czy jakość?

    Zakupy Polaków: cena czy jakość?

    12:55 14.09.2005

    Czym kierują się konsumenci wybierając określone produkty? Z jakich kanałów sprzedaży korzystają? Czy chętnie biorą udział w programach lojalnościowych? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w najnowszym raporcie Acxiom. ‘Unikam drogich, markowych produktów, bo nie chcę przepłacać za markę’ – pod tym stwierdzeniem podpisało się twierdząco 46% ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 23 24 25

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: