-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
00:03 29.01.2007
W dzisiejszym świecie, w którym internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i to, co się na nich znajduje, wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów. Najnowsze badania firmy BIGResearch pokazują jednak, że nie do końca jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie ...
Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Jaka reklama działa na matki?
01:20 16.11.2006
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama -
Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?
00:43 05.11.2006
Według raportu Acxiom Polska i Radia PiN 102 FM o tym, gdzie Polacy najczęściej kupują sprzęt elektroniczny i gospodarstwa domowego najchętniej wybieranymi przez konsumentów sieciami sklepów są Media Markt, Euro AGD/RTV i Avans. Zdecydowanie rzadziej odwiedzany jest Saturn i Electro World, co może wynikać także z ich dostępności. Osoby młode, w ...
Tematy: agd, sprzęt rtv, rtv, sprzęt agd -
Hipermarkety w oczach klientów
00:16 28.10.2006
Według raportu "Wizerunek sieci handlowych" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów ( ...
Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety -
Jacy są polscy konsumenci?
00:04 28.09.2006
... O’Shaughnessy, dyrektor generalnej Visa Europe w Polsce konsumenci w badanych krajach, w tym także zwycięzcy w rankingu Polacy ciągle jeszcze mogą doskonalić swoje "zakupowe IQ". "Zakupowe IQ" jest najwyższe we wszystkich krajach, gdy chodzi o urządzenia elektroniczne i telefony komórkowe, gdyż produkty te są droższe, co skłania kupujących ...
Tematy: zwyczaje zakupowe, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Studenci w USA preferują Internet
13:24 24.09.2006
Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów -
Internauci lubią hipermarkety
14:02 18.09.2006
Wśród produktów zwykle kupowanych w hipermarketach znajdują się tzw. dobra szybkozbywalne: artykuły spożywcze, kosmetyki i artykuły przemysłowe. Jednocześnie jedynie co czwarty polski internauta nigdy nie kupił w tego typu sklepie sprzętu RTV (26 proc.), odzieży i butów (23 proc.) oraz artykułów budowlanych (23 proc.). Do zakupów skłania ...
Tematy: badania internautów, hipermarkety, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe -
Patriotyczni konsumenci
11:15 31.03.2006
Niemal dwie trzecie Polaków zwraca uwagę na polskie pochodzenie towarów - wynika z badań zleconych przez "Rzeczpospolitą". Na krajowe pochodzenie towarów najczęściej zwraca uwagę niezbyt zamożna kobieta, po pięćdziesiątce, ze średniej wielkości miasta. Prawie dwie trzecie (64 procent) ankietowanych Polaków zadeklarowało, że zwraca uwagę na rodzime ...
Tematy: konsumenci, produkty polskie, badania konsumentów, polskie produkty -
Komu ufają Europejczycy
10:12 30.03.2006
Gwiazdy show-biznesu, reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z najnowszego sondażu European Trusted Brands 2006 corocznie przeprowadzanego przez Reader's Digest. W tym roku w ramach europejskiego sondażu badającego kwestie zaufania poproszono obywateli z 14 badanych krajów o wybranie ...
Tematy: badania Europejczyków, preferencje zakupowe, badania konsumentów, European Trusted Brands -
Zakupy Polaków: cena czy jakość?
12:55 14.09.2005
Czym kierują się konsumenci wybierając określone produkty? Z jakich kanałów sprzedaży korzystają? Czy chętnie biorą udział w programach lojalnościowych? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w najnowszym raporcie Acxiom. ‘Unikam drogich, markowych produktów, bo nie chcę przepłacać za markę’ – pod tym stwierdzeniem podpisało się twierdząco 46% ...
Tematy: zakupy, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- rynek mieszkaniowy
- nowe mieszkania
- samochody
- zachowania konsumentów
- kupno mieszkania
- nieruchomości
- smartfony
- zakup mieszkania
- auta
- dłużnicy
- e-commerce
- monitoring mediów
- wynajem mieszkania
- mieszkania
- nowe mieszkania od deweloperów
- oszczędzanie pieniędzy
- zakupy online
- ceny nieruchomości