preferencje zakupowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy lubią małe sklepy
00:33 04.07.2007
... firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku małych sklepów widać rosnącą tendencję do organizowania się w sieci czy też grupy zakupowe. W przypadku wielkich graczy międzynarodowych najważniejszym zjawiskiem wydają się być plany rozwoju: w kilku formatach jednocześnie, w ramach jednej marki/szyldu. Jednocześnie przejawiają ...
Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów -
Jak spędzamy czas wolny?
12:30 02.07.2007
Badanie zrealizowane na zlecenie organizacji Visa Europe pokazało, że Polacy cenią sobie drobne przyjemności - czynności i drobne zakupy - postrzegając je jako ważny element współczesnego, stresującego życia. Najczęściej źródłem takich "drobnych przyjemności", które pozwalają oderwać się od codzienności, dają odprężenie i podnoszą na duchu są ...
Tematy: zachowania konsumentów, czas wolny, preferencje zakupowe, styl życia Polaków -
Polacy sami kupują leki
00:59 30.06.2007
... leków przepisywanych na receptę” - komentuje wyniki prowadząca badanie Marta Barankiewicz z Sektora Badań Rynku Medycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Raport „Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków” został przygotowany w ramach badania Omnibus zrealizowanego w okresie 10-14.05.2007r. na reprezentatywnej próbie 1003 Polaków w wieku ...
Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków -
Internauci preferują aparaty cyfrowe
01:39 13.06.2007
... . Dość liczną grupę stanowią fani profesjonalnego sprzętu – prawie co piąty (18 proc.) nabywca za aparat zapłacił więcej niż 2500 zł. Preferencje badane w czasie Internauci dopiero planujący dokonać zakupu aparatu cyfrowego w przyszłości, zapytani o najistotniejsze cechy takiego urządzenia, wskazują na trzy główne elementy ...
Tematy: rynek aparatów cyfrowych, sprzedaż aparatów cyfrowych, rynek aparatów fotograficznych, preferencje zakupowe -
Konsumenci i podejmowanie decyzji
01:07 18.05.2007
Proces podejmowania decyzji przez konsumentów oraz czas podejmowania przez nich działań istotnie się zmieniły - wynika z najnowszych badań konsumenckich ogłoszonych przez międzynarodową firmę public relations Weber Shandwick. Globalne badanie, “New Wave of Advocacy,” (Nowa Fala Rzecznictwa) dostarczyło mocnych dowodów świadczących o tej zmianie. ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów -
Konsumenci wolą marki lokalne?
02:14 26.04.2007
... międzynarodowe.” „Te tendencje jednakże niekoniecznie przekładają się na zachowania zakupowe, ponieważ prawie 60 proc. tych samych konsumentów twierdzi, że chętniej ... dostarczania satysfakcji emocjonalnej” - dodaje Hofmyer. Preferencje odnośnie marek na świecie Konsumentów zapytano o ich preferencje w stosunku do marek różnorodnych produktów i usług ...
Tematy: marki godne zaufania, preferencje konsumentów, najpopularniejsze marki, preferencje zakupowe -
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
Niewielka część globalnej populacji żyje w luksusie, wydając niebagatelne sumy na to, co jeszcze bardziej uwydatni i pokaże wszem i wobec ich status majątkowy czy styl życia. Co robić, aby skusić najbogatszego Kowalskiego do zakupu? Jak stworzyć więź klienta z ekskluzywną i wyjątkową marką? Można się zastanawiać, czy luksus to styl życia, czy ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe -
Przy wyborze auta najważniejsza cena
00:45 28.03.2007
10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu -
Polacy preferują polski alkohol
00:08 24.02.2007
Ponad 40% dorosłych Polaków, którzy lubią napoje alkoholowe deklaruje, że polskość jest jedną z najbardziej cenionych przez nich cech alkoholu. Oczywiście oczekiwania klientów różnią się w odniesieniu do poszczególnych grup alkoholi - np. wielbicieli drinków i aperitifów najbardziej przyciąga oryginalność i nowoczesność - wynika z raportu firmy ...
Tematy: alkohol, spożycie alkoholu, wyroby alkoholowe, preferencje zakupowe -
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
00:03 29.01.2007
W dzisiejszym świecie, w którym internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i to, co się na nich znajduje, wywierają największy wpływ na decyzje konsumentów. Najnowsze badania firmy BIGResearch pokazują jednak, że nie do końca jest to prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie ...
Tematy: marketing szeptany, preferencje zakupowe, badania konsumentów, preferencje konsumentów
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- nowe mieszkania
- rynek mieszkaniowy
- zachowania konsumentów
- samochody
- kupno mieszkania
- smartfony
- nieruchomości
- zakup mieszkania
- dłużnicy
- e-commerce
- auta
- monitoring mediów
- mieszkania
- wynajem mieszkania
- nowe mieszkania od deweloperów
- oszczędzanie pieniędzy
- zakupy online
- ceny nieruchomości


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem