-
Internauci wolą Internet niż najnowszy telewizor
00:45 08.09.2007
Coraz więcej osób woli korzystać z sieci, niż oglądać telewizję. 77 procent internautów, uczestniczących w ankiecie portalu INTERIA.PL uznało, że Internet ma dla nich większe znaczenie niż telewizja. W ankiecie wzięło udział ponad 5 800 osób. Równocześnie zauważalny staje się trend do stopniowego odchodzenia producentów telewizorów od tradycyjnej ...
Tematy: internauci, badania internautów, preferencje zakupowe, telewizory -
Polacy lubią małe sklepy
00:33 04.07.2007
... firmy Nielsen. Autorzy badania podkreślają, że w przypadku małych sklepów widać rosnącą tendencję do organizowania się w sieci czy też grupy zakupowe. W przypadku wielkich graczy międzynarodowych najważniejszym zjawiskiem wydają się być plany rozwoju: w kilku formatach jednocześnie, w ramach jednej marki/szyldu. Jednocześnie przejawiają ...
Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów -
Jak spędzamy czas wolny?
12:30 02.07.2007
Badanie zrealizowane na zlecenie organizacji Visa Europe pokazało, że Polacy cenią sobie drobne przyjemności - czynności i drobne zakupy - postrzegając je jako ważny element współczesnego, stresującego życia. Najczęściej źródłem takich "drobnych przyjemności", które pozwalają oderwać się od codzienności, dają odprężenie i podnoszą na duchu są ...
Tematy: zachowania konsumentów, czas wolny, preferencje zakupowe, styl życia Polaków -
Polacy sami kupują leki
00:59 30.06.2007
... leków przepisywanych na receptę” - komentuje wyniki prowadząca badanie Marta Barankiewicz z Sektora Badań Rynku Medycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Raport „Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków” został przygotowany w ramach badania Omnibus zrealizowanego w okresie 10-14.05.2007r. na reprezentatywnej próbie 1003 Polaków w wieku ...
Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków -
Internauci preferują aparaty cyfrowe
01:39 13.06.2007
... . Dość liczną grupę stanowią fani profesjonalnego sprzętu – prawie co piąty (18 proc.) nabywca za aparat zapłacił więcej niż 2500 zł. Preferencje badane w czasie Internauci dopiero planujący dokonać zakupu aparatu cyfrowego w przyszłości, zapytani o najistotniejsze cechy takiego urządzenia, wskazują na trzy główne elementy ...
Tematy: rynek aparatów cyfrowych, sprzedaż aparatów cyfrowych, rynek aparatów fotograficznych, preferencje zakupowe -
Konsumenci i podejmowanie decyzji
01:07 18.05.2007
Proces podejmowania decyzji przez konsumentów oraz czas podejmowania przez nich działań istotnie się zmieniły - wynika z najnowszych badań konsumenckich ogłoszonych przez międzynarodową firmę public relations Weber Shandwick. Globalne badanie, “New Wave of Advocacy,” (Nowa Fala Rzecznictwa) dostarczyło mocnych dowodów świadczących o tej zmianie. ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów -
Konsumenci wolą marki lokalne?
02:14 26.04.2007
... międzynarodowe.” „Te tendencje jednakże niekoniecznie przekładają się na zachowania zakupowe, ponieważ prawie 60 proc. tych samych konsumentów twierdzi, że chętniej ... dostarczania satysfakcji emocjonalnej” - dodaje Hofmyer. Preferencje odnośnie marek na świecie Konsumentów zapytano o ich preferencje w stosunku do marek różnorodnych produktów i usług ...
Tematy: marki godne zaufania, preferencje konsumentów, najpopularniejsze marki, preferencje zakupowe -
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
Niewielka część globalnej populacji żyje w luksusie, wydając niebagatelne sumy na to, co jeszcze bardziej uwydatni i pokaże wszem i wobec ich status majątkowy czy styl życia. Co robić, aby skusić najbogatszego Kowalskiego do zakupu? Jak stworzyć więź klienta z ekskluzywną i wyjątkową marką? Można się zastanawiać, czy luksus to styl życia, czy ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe -
Przy wyborze auta najważniejsza cena
00:45 28.03.2007
10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu -
Polacy preferują polski alkohol
00:08 24.02.2007
Ponad 40% dorosłych Polaków, którzy lubią napoje alkoholowe deklaruje, że polskość jest jedną z najbardziej cenionych przez nich cech alkoholu. Oczywiście oczekiwania klientów różnią się w odniesieniu do poszczególnych grup alkoholi - np. wielbicieli drinków i aperitifów najbardziej przyciąga oryginalność i nowoczesność - wynika z raportu firmy ...
Tematy: alkohol, spożycie alkoholu, wyroby alkoholowe, preferencje zakupowe
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- rynek mieszkaniowy
- nowe mieszkania
- samochody
- zachowania konsumentów
- kupno mieszkania
- nieruchomości
- smartfony
- zakup mieszkania
- auta
- dłużnicy
- e-commerce
- monitoring mediów
- wynajem mieszkania
- mieszkania
- nowe mieszkania od deweloperów
- oszczędzanie pieniędzy
- zakupy online
- ceny nieruchomości