-
11% Polaków planuje zakup samochodu
13:14 26.06.2008
11% Polaków w wieku 18 i więcej lat planuje zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego, zaś 6% zamierza dokonać tego zakupu w 2008 roku. Najczęściej planowany jest zakup auta używanego - poinformował TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że poziom deklaracji jest porównywalny z pomiarem z ubiegłego roku (Rys ...
Tematy: posiadanie samochodu, zakup samochodu, preferencje konsumentów, preferencje zakupowe -
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
01:01 16.06.2008
Rośnie rynek sprzedaży bezpośredniej, stanowiącej znaczące uzupełnienie dla tradycyjnego handlu sklepowego. Polski wzrost odzwierciedla trendy w Europie i na świecie, gdzie z roku na rok rośnie skłonność konsumentów do nabywania towarów i usług w sprzedaży bezpośredniej - podało Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. Sprzedaż netto ...
Tematy: sprzedaż bezpośrednia, techniki sprzedaży, handlowcy, preferencje zakupowe -
Zakup samochodu a model rodziny 2+2
10:54 13.04.2008
Obecność dzieci w gospodarstwie domowym zasadniczo wpływa na styl życia, który przejawia się min. w sposobie spędzania wolnego czasu, nawykach żywieniowych, jak również modelu wybieranego auta - wynika z raportu Acxiom Polska sporządzonego dla Wydawnictwa Egmont. Typowa rodzina 2+2 stawia najczęściej na uniwersalność i wybiera auta kompaktowe z ...
Tematy: samochody, preferencje konsumentów, sprzedaż samochodów, preferencje zakupowe -
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
13:01 23.01.2008
... TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla 85% konsumentów miejsce wytwarzania produktu jest jednym z kluczowych determinantów decyzji zakupowych. To kryterium jest szczególnie ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Polski rynek mieszkaniowy 2007
13:04 21.01.2008
... Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC i przedstawionego w raporcie "Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców". Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został przeprowadzony w listopadzie 2007 roku. Wynika z niego, że rynek nieruchomości mieszkaniowych w największych aglomeracjach ...
Tematy: rynek nieruchomości, nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe -
Leki OTC: ulotki źródłem informacji dla 17% Polaków
11:28 24.11.2007
... z ulotką, przeważają osoby w wieku 20-29 lat, osoby z wykształceniem średnim oraz osoby dobrze oceniające swoją sytuację materialną. Informacje o badaniu Raport „Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków” został przygotowany w ramach badania Omnibus zrealizowanego w okresie 10-14.05.2007r. na reprezentatywnej próbie 1003 Polaków w wieku ...
Tematy: leki bez recepty, leki, zakupy leków, preferencje zakupowe -
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
Prawie połowa Polaków nie lubi robić zakupów. A ty? Jesteś entuzjastą zakupów, miłośnikiem reklam, a może tym, który zwraca uwagę wyłącznie na cenę? To jakimi jesteśmy konsumentami przedstawiają badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie UOKiK. Jak pokazuje analiza TNS OBOP większość Polaków uważa się za świadomych uczestników rynku, ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
20% Polaków kupuje leki bez recepty poza apteką
01:24 05.11.2007
... %) zaopatrywał się w leki poza apteką - w kioskach, osiedlowych sklepach spożywczych, supermarketach, stacjach benzynowych, itp. - wynika z raportu TNS OBOP. Według raportu „Zwyczaje zakupowe Polaków związane z nabywaniem leków” przygotowanego przez TNS OBOP, co piąta osoba kupująca leki bez recepty (OTC) dokonała zakupu poza apteką ...
Tematy: leki bez recepty, zakupy leków, preferencje zakupowe, sprzedaż leków -
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
12:26 11.10.2007
Aż 55% Polaków kupując materiały budowlano-wykończeniowe kieruje się opiniami pracowników sklepu - wynika z raportu "Marka budowlana - jak zdobyć klienta" firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań opinii publicznej zrealizowanych przez PBS DGA. Ponad połowa Polaków, którzy planują przeprowadzanie jakiś robót ...
Tematy: materiały budowlane, preferencje konsumentów, badania konsumentów, preferencje zakupowe -
Internauci wolą telewizory LCD Full HD
00:52 23.09.2007
Klienci wybierają telewizory Full HD. Pomimo faktu, że są one droższe, ludzie stawiają na jakość, nie na cenę lub rozmiar. Według ankiet przeprowadzonych przez Displaybank 65 proc. internautów wolałoby kupić 46-calowy telewizor LCD Full HD zamiast 50-calowego panelu HD, który nie ma 1080p (pełne HD). Dla wybierających główną rolę grała tutaj ...
Tematy: internauci, badania internautów, preferencje zakupowe, telewizory
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- rynek mieszkaniowy
- nowe mieszkania
- samochody
- zachowania konsumentów
- kupno mieszkania
- nieruchomości
- smartfony
- zakup mieszkania
- auta
- dłużnicy
- e-commerce
- monitoring mediów
- wynajem mieszkania
- mieszkania
- nowe mieszkania od deweloperów
- oszczędzanie pieniędzy
- zakupy online
- ceny nieruchomości