eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymedia społecznościowe

media społecznościowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    Web 2.0 w firmach: zalety i wady

    12:03 29.09.2010

    ... 1000 decydentów z firm w 17 krajach. Wykazało ono, że połowa (50%) przedsiębiorstw niepokoi się o bezpieczeństwo takich aplikacji Web 2.0, jak media społecznościowe, mikroblogi, platformy umożliwiające współpracę, poczta elektroniczna dostępna przez przeglądarkę i narzędzia do współdzielenia informacji. Z kolei 60% ankietowanych wyraziło obawę ...

    Tematy: web 2.0, serwisy web 2.0, nowe technologie, media społecznościowe
  • Media społecznościowe nową formą komunikacji

    Media społecznościowe nową formą komunikacji

    10:45 15.09.2010

    ... w tej nielicznej grupie firm, które zdecydowały się na wprowadzenie takich wytycznych? Po pierwsze, media społecznościowe to nowy sposób komunikacji, którego nie wolno bagatelizować. Można omijać szerokim łukiem poszczególne narzędzia społecznościowe, ale nie da się nie zauważyć, jak społeczności rosną w siłę. Potwierdza to coraz ...

    Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, społeczności internetowe, media społecznościowe
  • Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    Sieci społecznościowe w służbie biznesu

    11:56 08.07.2010

    ... może jednak fakt, że zaledwie 22% respondentów znalazło nową pracę przez sieci społecznościowe, mimo istnienia serwisów wyposażonych w funkcje poszukiwania pracy czy specjalizujących się w kontaktach biznesowych, jak np. LinkedIn. Media społecznościowe w służbie biznesu w Polsce Analiza Regus dowodzi, że w Polsce jedna czwarta (25%) przedsiębiorstw ...

    Tematy: badania firm, badania przedsiębiorców, działania marketingowe, narzędzia marketingowe
  • Branża budowlana a social media

    Branża budowlana a social media

    00:20 28.05.2010

    ... to pytanie stara się odpowiedzieć firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Firma ASM w raporcie syndykatowym „Web 2.0. w budownictwie” scharakteryzowała social media i Web 2.0 z punktu widzenia branży budowlanej zarówno ze strony producentów i dystrybutorów jak i ich otoczenia biznesowego czyli inwestorów indywidualnych, wykonawców i architektów ...

    Tematy: social media, media i komunikowanie masowe, marketing social media, media społecznościowe
  • Social media w różnych branżach

    Social media w różnych branżach

    00:15 27.05.2010

    ... . Media społecznościowe dotyczące przemysłu W raporcie czytamy, iż media społecznościowe mogą stanowić poważne wsparcie dla działań Public Relations. W przypadku przemysłu i jego procesów prywatyzacyjnych, media społecznościowe mogą ponadto odegrać ważną rolę w komunikowaniu zmiany i wspieraniu komunikacji wewnętrznej. Sieci społecznościowe ...

    Tematy: social media, media i komunikowanie masowe, marketing social media, media społecznościowe
  • Boom na social media trwa

    Boom na social media trwa

    00:45 01.05.2010

    ... . Szybkie, proste i niewymagające dużych nakładów czasu, jednak czy to wystarczy? Ilona Grzywińska z Ciszewski Financial Communication uważa, że istotną rolę social media w nowoczesnej komunikacji biznesowej można przedstawić za pomocą 5 czynników celowości ich zastosowania w strategiach firm opracowaną przez Charlene Li i Josha Bernoffa. Pierwszym ...

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, marketing social media, marketing społecznościowy

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 38 39



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: