-
Rosną wydatki na dobra luksusowe
13:33 13.05.2010
... luksusowe w Polsce mogą sięgnąć w tym roku 27 mld złotych, a w ciągu najbliższych 2-3 lat możliwy jest ich wzrost nawet o połowę. Polacy bogacą się w szybkim tempie, dobrze znają najważniejsze marki ... większa akceptacja wyższych obciążeń podatkowych nakładanych na dobra luksusowe. Podobnie, wraz ze wzrostem dochodu podatnika, rośnie jego skłonność do ...
Tematy: dobra luksusowe, marki luksusowe, luksus, rynek dóbr luksusowych -
Luksusowe jachty symbolem prestiżu
01:12 17.01.2010
... jachtów z najwyższej półki przepych jest na porządku dziennym, nie dziwią więc marmurowe kolumny, zdalnie sterowane okna panoramiczne, biblioteki czy windy. Luksusowe jachty niczym pałace na wodzie dumnie suną po morskiej tafli przyciągając zazdrosne spojrzenia. Na pokładach tych najbardziej ekskluzywnych znajdują się ...
Tematy: jacht, zakup jachtu, luksusowe jachty, dobra luksusowe -
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
00:59 29.04.2008
... odgrywa wódka. PMR szacuje, iż w 2007 roku wartość sprzedaży wódek luksusowych wyniosła w Polsce ponad 480 mln zł. W nadchodzących latach produkty luksusowe na rynku wódki będą nadal zyskiwać na znaczeniu, jednak tempo wzrostu nie będzie tak dynamiczne jak obecnie. To właśnie w głównej ...
Tematy: rynek spożywczy, rynek żywności, branża spożywcza, przemysł spożywczy -
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
... być jednak konieczne. Bez względu na to, czy firma produkuje dobra luksusowe, czy te z niższej półki, ma ten sam cel – utrzymać się na rynku ... jednocześnie dysponują odpowiednio grubym portfelem, aby swą pasję realizować w towarzystwie motocykla marki Harley-Davidson. „Zrealizowaną kampanią mediową chcieliśmy wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe -
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
20:02 23.10.2004
... marką. Wszystkie te zabiegi mają jeden podstawowy cel – stworzenie bardzo silnej emocjonalnej więzi konsumenta z marką, więzi, która przekształci zwykłego konsumenta marki w prawdziwego jej miłośnika. TRADYCYJNA REKLAMA CORAZ MNIEJ SKUTECZNA, czyli: wejdźmy do świadomości konsumenta tylnymi drzwiami W przypadku marek luksusowych tradycyjna reklama ...
Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów