-
M-commerce w Polsce: trendy 2014
01:10 18.01.2014
... oraz tabletów przez Polaków. – Tylko w zeszłym roku wartość rodzimego rynku m-commerce przekroczyła pół miliarda złotych, a w obecnym powinna zbliżyć się do miliarda – ... Mowa m.in. o kodach QR i znacznikach NFC, a także dedykowanych dla m-commerce aplikacjach sprzedażowych wykorzystujących m.in. grywalizację. Pozwolą one na prezentację oferty e-sklepu ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
00:22 02.11.2013
... ), która umożliwia korzystanie z portalu na wszystkich możliwych urządzeniach mobilnych. Te kroki jednoznacznie pokazują, że przyszłość należy do urządzeń przenośnych, a rola m-commerce na świecie, ale także w Polsce, będzie znaczna – twierdzi Jacek Szlendak, Prezes Zlotewyprzedaze.pl. Użytkownicy, którzy nie korzystają ze smartfonów i tabletów ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
M-commerce: aplikacje mobilne pomagają w sprzedaży
11:15 02.10.2013
... dostępne na standardowej stronie. Ogromna popularność handlu internetowego oraz rosnąca liczba urządzeń mobilnych, stwarzają idealne warunki do wprowadzania rozwiązań zakresu m-commerce w polskich e-sklepach. Warto zrobić to już dziś, gdy konkurencja w sektorze sprzedaży mobilnej jest jeszcze relatywnie mała.
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
M-commerce 2013
12:14 24.06.2013
... mobilnego, a na 1 mieszkańca średnio przypada 1,4 karty SIM. Według szacunków wartość rodzimego rynku m-commerce ma osiągnąć w tym roku 0,5 miliarda złotych. Mimo tak pozytywnych ... klienta dysponującego już urządzeniami mobilnymi i chcącego w ten sposób kupować w sieci. M-commerce w praktyce 2013 Z badań mGenerator.pl wynika, że właściciele polskich ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
Długa droga przed m-commerce
00:13 23.04.2013
... dla Polaków bułka z masłem. Mimo to m-commerce stoi w miejscu. Zdaniem ekspertów powodem jest brak odpowiedniej infrastruktury sklepów internetowych oraz obawy i ... co szósty ankietowany (16 proc.). Zdaniem Mateusza Gordona, eksperta Gemiusa w obszarze e-handlu, m-commerce to naturalna droga rozwoju sprzedaży w sieci, ale potencjał tego kanału nie jest ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
09:19 19.09.2012
... obszarem inwestycji krótkoterminowych. Ponad jedna trzecia detalistów (35%) poniesie nakłady na inwestycje w nowe technologie, by rozwinąć i wzmocnić e-commerce i m-commerce (handel elektroniczny i handel przy użyciu urządzeń mobilnych). Dzięki dostępowi do danych detaliści będą w stanie zidentyfikować pojedynczego konsumenta: spersonalizowane ...
Tematy: handel detaliczny, konsumenci, kanały sprzedaży, sprzedaż przez internet -
Branża turystyczna radzi sobie w m-commerce
11:16 27.07.2012
... procent, a Android większe – 18 procent. Urządzenia pracujące pod kontrolą iOS odpowiadają obecnie za zdecydowaną większość zysków – 89 procent – w segmencie turystycznym w m-commerce na badanych rynkach, mimo to odnotowały niewielki spadek o 2 procent. Wirtualne biura podróży i linie lotnicze na czele Największe zyski w Polsce generują ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
Polski rynek m-commerce rośnie najszybciej w Europie
00:10 21.04.2012
... " pokazuje, jak wyglądają zakupy w wydaniu mobilnym. zanox, europejski lider reklamy internetowej w modelu „płać za efekt”, podsumował ostatni rok na rynku m-commerce, transakcji zawieranych przy pomocy urządzeń mobilnych: telefonów i tabletów. Z badań „zanox Mobile Performance Barometer” wynika, że długo oczekiwana rewolucja w sektorze mobilnym ...
Tematy: handel internetowy, e-commerce, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce -
Handel
23:19 01.08.2005
... producentem a placówkami handlowymi), sprzedaży międzynarodowej. Obok tradycyjnych kanałów sprzedaży wyróżnić można sprzedaż internetową (e-commerce), a także sprzedaż za pomocą urządzeń mobilnych (m-commerce). W ramach handlu można mówić także o wymianie barterowej, a więc towaru za towar.
Tematy: handel, sprzedaż, e-commerce, m-commerce