eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientem
  • Największe błędy stron www

    Największe błędy stron www

    14:41 27.04.2016

    ... Web- i copywriting to przede wszystkim teksty użytkowe, konwersacyjne, które zmniejszają dystans pomiędzy tobą a odbiorcą. Strona musi być czynna i personalizować relacje z klientem, mimo że nie masz z nim bezpośredniego kontaktu. Nawet tryb rozkazujący jest tutaj uprzywilejowany, pozwalając wzywać odbiorców do podjęcia konkretnej akcji ... WIĘCEJ

    Tematy: strona www, dobra strona internetowa, copywriting, webwriting
  • E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości

    12:24 25.03.2016

    ... ofertą, przez co rozmowa będzie też bardziej skuteczna. Po drugiej stronie lustra Sytuacja zmienia się diametralnie, kiedy mamy do czynienia z klientem bankowości elektronicznej. Wówczas bank wie o swoim kliencie znacznie więcej. Ma też możliwość personalizowania komunikacji na niespotykaną wręcz skalę. Może wówczas ... WIĘCEJ

    Tematy: bankowość elektroniczna, banki, bankowość online, marketing internetowy
  • Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech

    Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech

    11:17 02.02.2016

    ... „tańczących” nad ziemią do V symfonii Beethovena. Nie do wiary? A jednak! Skuteczna komunikacja z klientem Poradników i szkoleń na temat dobrej komunikacji jest sporo. Każdy, kto chce poznać najlepsze sposoby na porozumiewanie się z klientem nie będzie miał z tym problemu. Dobrą i sprawdzoną metodą jest bycie zaangażowanym, kreatywnym ... WIĘCEJ

    Tematy: eventy dla firm, jak zorganizować event, komunikacja z klientem
  • 6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce

    11:08 13.10.2015

    ... są tutaj kompetencje konsultanta prowadzącego rozmowę. 6. Do wzmacniania więzi z klientem – telefon Przy braku bezpośredniego kontaktu, rozmowa przez telefon daje największe szanse nawiązania emocjonalnej relacji z klientem. Składają się na to trzy czynniki: komunikacja w czasie rzeczywistym, ułatwiający zapamiętanie rozmówcy dźwięk jego głosu ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, call center, e-commerce, biuro obsługi klienta
  • 4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

    12:07 23.04.2015

    Większa satysfakcja klientów, wyższa wydajność agentów, oszczędności i więcej zamkniętych transakcji. Na całym świecie rośnie wykorzystanie czatu w obsłudze klienta. Według raportu Global Contact Center wykorzystanie czatu w call/contact center na całym świecie wzrośnie w ciągu 12 miesięcy o ponad 100%. Jest to najszybciej rozwijający się kanał ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi, komunikacja z klientem, chat
  • Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    10:38 24.11.2014

    Okres przedświąteczny to żniwa dla wielu sklepów internetowych. Mamy tendencje do zwlekania z zakupami na ostatnią chwilę i dopiero teraz zaczynamy odwiedzać punkty sprzedaży, żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, zakupy przez Internet, zakupy, relacje z klientem
  • YouTube w służbie przedsiębiorcy

    YouTube w służbie przedsiębiorcy

    10:22 01.10.2014

    ... pod uwagę kilka czynników – radzi Paweł Madler, dyrektor ds. sprzedaży polskiego oddziału Chimney - Przede wszystkim, podobnie jak w innych mediach społecznościowych, komunikacja powinna odbywać się systematycznie, aby nasi odbiorcy stale wracali na nasz kanał. Ponadto istotne są treści, które budują zaangażowanie konsumentów ... WIĘCEJ

    Tematy: You Tube, wideo w Internecie, video online, social media
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między innymi: HOME & ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jak e-sklepy wykorzystują social media?

    Jak e-sklepy wykorzystują social media?

    10:17 04.02.2014

    Aż 84 procent sklepów wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie przeprowadzone zostało przez CubeResearch. Wśród e-sklepów, które są obecne w mediach społecznościowych 90 proc. używa Facebooka. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, media społecznościowe, komunikacja z klientem, social media

poprzednia  

1 ... 6 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: