eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientem
  • Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm

    00:20 22.02.2013

    ... To znów częściej, niż u amerykańskich gigantów (87 proc.). Podstawą jest dobra komunikacja Dobra oferta jako prosta recepta na sukces w biznesie już nie wystarcza. ... mailowych. Jak się okazuje, największe polskie przedsiębiorstwa są otwarte na bezpośredni dialog z klientem w większym stopniu, niż amerykańscy giganci, choć niestety jakość prowadzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami
  • Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    13:21 08.11.2012

    ... połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media społecznościowe i kanał mobilny. Z taką oceną zgodziło się jednak tylko 28% menedżerów średniego szczebla, dla których odpowiedzialność za ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    12:57 27.01.2012

    ... polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, ... , dlatego przedstawiciele firm muszą się na nowo nauczyć prowadzić dialog z klientem. Obecnie udział w tym dialogu mogą wziąć wszyscy, o każdej porze dnia i nocy. A ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, kanały komunikacji
  • Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    Najlepsze sklepy z bielizną w Europie

    10:34 16.02.2011

    O obsługę klienta najlepiej dbają Czesi, w budowaniu lojalności przodują Węgrzy, a w prezentacji sklepu wygrywają Litwini - to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC). Tajemniczy klienci ocenili 192 sklepy z bielizną w 9 krajach Europy, Polska znalazła się dopiero ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy, sklepy bieliźniane, sklepy z bielizną, jakość obsługi klienta
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... i wirtualnych agentów, płynna eskalacja problemów z jednego kanału do drugiego, obsługa złożonych zapytań przez wirtualnych agentów, rejestrowanie historii interakcji z klientem niezależnie od kanału kontaktu oraz integracja danych klienta rozproszonych w wielu zbiorach. Wreszcie, operatorzy powinni szybko rozwijać swoją obecność w nowych kanałach ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta

    Badanie satysfakcji klienta

    10:33 28.06.2010

    We współczesnej gospodarce wolnorynkowej to klient jest kluczowym elementem sukcesu niemal każdego przedsiębiorstwa. Dobra znajomość nie tylko jego potrzeb, ale także satysfakcji płynącej z nabywanych produktów czy usług przez konsumentów, pozwala pokierować firmą tak, aby przynosiła ona jak największe zyski. Badanie satysfakcji klienta to jedno z ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marketingowe, mystery shopping, budowanie zaufania klientów, badanie satysfakcji klienta
  • Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    12:02 08.06.2010

    ... problem. Branże mające najlepszy kontakt z klientem Konsumenci zostali zapytani, która branża ma najlepszy kontakt z klientem. Żadna z kategorii nie zyskała znaczącej przewagi w ... wyselekcjonowanych by reprezentować każdą grupę wiekową oraz dochodową. W sondażu „Komunikacja przez różne media – doświadczenia klientów. Wyzwania, trendy i niespełnione ... WIĘCEJ

    Tematy: kanały komunikacji, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, badania konsumentów
  • Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

    13:43 29.04.2010

    Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów dotyczących kanałów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z nowoczesnych ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem
  • Komunikacja banków z klientem: social media szansą

    Komunikacja banków z klientem: social media szansą

    12:33 21.04.2010

    ... do rozwoju współpracy z klientami w pokryzysowych czasach. Rozwiązaniem może być lepsza komunikacja w Internecie” – dodaje. Kryzys pokazał, że Internet może posłużyć jako pas ... sztuka, bo wymaga rzeczowego, ale i odmiennego komunikowania się z klientem lub użytkownikiem. Social media to nie zwykłe przeklejanie korporacyjnych formułek, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje finansowe, zarządzanie finansami, oszczędności Polaków, sytuacja materialna gospodarstw domowych
  • Komunikacja w firmach cierpi przez kryzys

    Komunikacja w firmach cierpi przez kryzys

    00:32 25.02.2010

    ... w firmach europejskich dotkniętych kryzysem pogorszenie sytuacji jest widoczne na wszystkich polach wymiany informacji. Aż 55% respondentów podało, że zaburzona jest komunikacja wewnętrzna. Ponad 52% wskazało, że słabiej wypada wymiana informacji z ich klientami, a 41% wskazało na pogarszające się kontakty z dostawcami. Z drugiej strony ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja biznesowa, komunikacja w firmie, technologie komunikacyjne, komunikacja z klientem

poprzednia  

1 ... 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: