eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyjak podwyższyć sprzedaż

jak podwyższyć sprzedaż - wiadomości i porady tematyczne

  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... klienta wykorzystując dane ze wszystkich obszarów biznesowych. Wewnętrzna organizacja obiegu danych wspiera zarządzanie pełnym obrazem klienta Klienci patrzą na firmę jak na jeden podmiot – dlatego aż 81% oczekuje usług na takim samym poziomie, niezależnie sposobu komunikacji z firmą. Jeśli np. przekaz marketingowy ...

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Aplikacje zakupowe walczą o klienta

    Aplikacje zakupowe walczą o klienta

    00:22 28.06.2018

    ... strony wydawców – nastawionymi na pozyskanie jakiegokolwiek ruchu a nie wartościowych użytkowników. „Na rodzimym rynku m-commerce nie brak spektakularnych sukcesów, które pokazują, jak wiele pozostaje do ugrania” – dodaje Michał Pietruszka. – „W ubiegłym roku, na przykładzie aplikacji drogerii Rossmann, okazało się, że możliwe jest wprowadzenie ...

    Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online
  • Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu

    Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu

    12:18 25.06.2018

    ... za siebie. Jednak zapewnienie kupującemu odpowiednich doświadczeń nie jest tak łatwe, jak podjęcie decyzji o stworzeniu aplikacji. Nie wystarczy, aby sprzedawcy detaliczni po prostu ... , aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali skupiać się na danych liczbowych, takich jak liczba pobrań – jak wiemy dostanie się na stronę startową jest tylko pierwszą z ...

    Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne ... zakupy, których można łatwo zachęcić promocyjną ceną, preferują takie kolory, jak czerwony, czarny lub pomarańczowy. Granatowy i turkusowy, dają z kolei poczucie uczciwości i ...

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... okazuje się tak pomocny w biznesie? – CRM to nic innego jak model biznesowy, który oparty jest na relacji z klientem. W praktyce wiąże się z działaniami, które pozwalają kontrolować najważniejsze procesy biznesowe, mające miejsce w firmie, takie jak np. sprzedaż, obsługa klienta, a także wspiera strategie marketingowe. Dziś nie ...

    Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    09:30 20.11.2017

    ... przynosi rewelacyjne rezultaty - mówi Ewelina Ciach. Mapa drogi do klienta Takie wielokanałowe podejście wymaga zaangażowania i integracji wielu procesów biznesowych, takich jak m.in. marketing, płatności, łańcuch dostaw i usługi. Dla przykładu, już na samym poziomie organizacyjnym źródłem problemów bywa podział danych na silosy ...

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Wideo marketing. Trendy 2018

    Wideo marketing. Trendy 2018

    00:44 19.11.2017

    ... rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ten trend. Jednak wraz z rozwojem wideo marketingu ...

    Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    00:20 14.10.2017

    ... sprzedaży krzyżowej (cross-sell) i dodatkowej (up-sell) – 32,4 proc. Filar 3: Organizacja – koordynacja customer experience w celu osiągnięcia maksymalnych efeków Podczas gdy, jak wynika z badania, marketingowcy napotykają problemy na etapie analizy grupy docelowej oraz jej zachowań cross-channelowych, to w sferze przekazywania wiadomości i treści ...

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    13:48 10.10.2017

    ... z oferty klasycznego sklepu? Badania wskazało również na przemożny wpływ ogólnej atmosfery w sklepie – w tym muzyki – na ogólne wrażenia zakupowe oraz przybliżają jak konsumenci korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. - Najważniejszy wniosek z naszych badań jest taki, że konsumenci coraz lepiej radzą sobie w świecie, w którym ...

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    10:46 03.10.2017

    ... wymienia: zwiększenie lojalności klientów i satysfakcji klientów (odpowiednio 42 i 33 proc.) oraz wsparcie cross- i upselling-u (32 proc.) – wyjaśnia Marek Safiejko, 9bits. Jak skutecznie poprawić CX, czyli rola kanału mobile Ponad połowa konsumentów (52,3 proc.), którzy porzucili koszyk w wirtualnym sklepie w 2017 r., dokonywała zakupów ...

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online

poprzednia  

1 ... 7 8 9 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: