-
Wideo marketing. Trendy 2018
00:44 19.11.2017
... rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ten trend. Jednak wraz z rozwojem wideo marketingu ...
Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż -
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
00:20 14.10.2017
... sprzedaży krzyżowej (cross-sell) i dodatkowej (up-sell) – 32,4 proc. Filar 3: Organizacja – koordynacja customer experience w celu osiągnięcia maksymalnych efeków Podczas gdy, jak wynika z badania, marketingowcy napotykają problemy na etapie analizy grupy docelowej oraz jej zachowań cross-channelowych, to w sferze przekazywania wiadomości i treści ...
Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
13:48 10.10.2017
... z oferty klasycznego sklepu? Badania wskazało również na przemożny wpływ ogólnej atmosfery w sklepie – w tym muzyki – na ogólne wrażenia zakupowe oraz przybliżają jak konsumenci korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. - Najważniejszy wniosek z naszych badań jest taki, że konsumenci coraz lepiej radzą sobie w świecie, w którym ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience -
6 sposobów na usprawnienie customer experience
10:46 03.10.2017
... wymienia: zwiększenie lojalności klientów i satysfakcji klientów (odpowiednio 42 i 33 proc.) oraz wsparcie cross- i upselling-u (32 proc.) – wyjaśnia Marek Safiejko, 9bits. Jak skutecznie poprawić CX, czyli rola kanału mobile Ponad połowa konsumentów (52,3 proc.), którzy porzucili koszyk w wirtualnym sklepie w 2017 r., dokonywała zakupów ...
Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online -
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
10:08 03.10.2017
... przedstawiciele firmy, aby przedstawić ofertę. Czytaj także: - 4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane ...
Tematy: lead generation, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
... metodą obliczania ROI jest podzielenie całkowitych przychodów pomniejszonych o koszt, który ponieśliśmy, przez wydatki. W przypadku kampanii reklamowych, dzięki ROI sprawdzimy, jak kształtuje się osiągnięty dzięki kampanii przychód, w stosunku do jej kosztów. Posługując się przykładem, jeśli na realizację kampanii e-mail marketingowej wydaliśmy ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing -
Retargeting - wskazówki i rady
11:50 07.09.2017
... się skuteczny, a nawet wskaże potencjalne zyski z inwestycji w tą technologię. Jak zatem ocenić dostawcę retargetingu? Poniżej przedstawiamy zestawienie ... średnio 12 proc. Aplikacje mobilne, wykorzystujące reklamy – ponownie angażują użytkowników i generują sprzedaż w aplikacji. Wskaźnik konwersji wynosi w tym przypadku 38 proc. Podejście omnichannel ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
10:14 21.08.2017
... . W efekcie, mimo obniżek cen, sklepy mogą utrzymywać, a nawet zwiększać sprzedaż produktów o wyższej cenie. Inną opcją jest segmentacja na podstawie urządzenia, na którym użytkownik przegląda strony e-sklepów, tj. smartfona, tabletu lub komputera osobistego. Jak wskazują dane RTB House, konwersje z urządzeń przenośnych są wtedy ...
Tematy: kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż, skuteczna reklama, marketing -
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
12:28 06.08.2017
... sposobu komunikacji do poszczególnych użytkowników będzie dowiedzenie się, jakimi informacjami i ofertami są oni zainteresowani – dotyczy to informacji zawartych zarówno w newsletterze, jak i na stronie internetowej. Warto także określić, które kanały komunikacji wybierają poszczególne grupy odbiorców, aby móc maksymalnie dopasować treści do ich ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing -
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
10:00 04.08.2017
... taką ogromną ilością danych i zmiennych pozwoli zaoszczędzić pieniądze i czas. Oto jak wygląda retargeting dynamiczny w praktyce. Klient wchodzi na stronę internetową sklepu ... sprawdzi się najlepiej w przypadku: Sklepów on-line: podstawowym celem strony jest sprzedaż. Sklepów internetowych z dużym portfolio produktów i usług: sklep ma w swojej ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe