eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › jak podwyższyć sprzedaż
  • Wideo marketing. Trendy 2018

    Wideo marketing. Trendy 2018

    00:44 19.11.2017

    ... rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ten trend. Jednak wraz z rozwojem wideo marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • 3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel

    00:20 14.10.2017

    ... sprzedaży krzyżowej (cross-sell) i dodatkowej (up-sell) – 32,4 proc. Filar 3: Organizacja – koordynacja customer experience w celu osiągnięcia maksymalnych efeków Podczas gdy, jak wynika z badania, marketingowcy napotykają problemy na etapie analizy grupy docelowej oraz jej zachowań cross-channelowych, to w sferze przekazywania wiadomości i treści ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    13:48 10.10.2017

    ... z oferty klasycznego sklepu? Badania wskazało również na przemożny wpływ ogólnej atmosfery w sklepie – w tym muzyki – na ogólne wrażenia zakupowe oraz przybliżają jak konsumenci korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. - Najważniejszy wniosek z naszych badań jest taki, że konsumenci coraz lepiej radzą sobie w świecie, w którym ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    10:46 03.10.2017

    ... wymienia: zwiększenie lojalności klientów i satysfakcji klientów (odpowiednio 42 i 33 proc.) oraz wsparcie cross- i upselling-u (32 proc.) – wyjaśnia Marek Safiejko, 9bits. Jak skutecznie poprawić CX, czyli rola kanału mobile Ponad połowa konsumentów (52,3 proc.), którzy porzucili koszyk w wirtualnym sklepie w 2017 r., dokonywała zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online
  • Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?

    Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?

    10:08 03.10.2017

    ... przedstawiciele firmy, aby przedstawić ofertę. Czytaj także: - 4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane ... WIĘCEJ

    Tematy: lead generation, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    ... metodą obliczania ROI jest podzielenie całkowitych przychodów pomniejszonych o koszt, który ponieśliśmy, przez wydatki. W przypadku kampanii reklamowych, dzięki ROI sprawdzimy, jak kształtuje się osiągnięty dzięki kampanii przychód, w stosunku do jej kosztów. Posługując się przykładem, jeśli na realizację kampanii e-mail marketingowej wydaliśmy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Retargeting - wskazówki i rady

    Retargeting - wskazówki i rady

    11:50 07.09.2017

    ... się skuteczny, a nawet wskaże potencjalne zyski z inwestycji w tą technologię. Jak zatem ocenić dostawcę retargetingu? Poniżej przedstawiamy zestawienie ... średnio 12 proc. Aplikacje mobilne, wykorzystujące reklamy – ponownie angażują użytkowników i generują sprzedaż w aplikacji. Wskaźnik konwersji wynosi w tym przypadku 38 proc. Podejście omnichannel ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • 3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września

    3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września

    10:14 21.08.2017

    ... . W efekcie, mimo obniżek cen, sklepy mogą utrzymywać, a nawet zwiększać sprzedaż produktów o wyższej cenie. Inną opcją jest segmentacja na podstawie urządzenia, na którym użytkownik przegląda strony e-sklepów, tj. smartfona, tabletu lub komputera osobistego. Jak wskazują dane RTB House, konwersje z urządzeń przenośnych są wtedy ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż, skuteczna reklama, marketing
  • E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta

    12:28 06.08.2017

    ... sposobu komunikacji do poszczególnych użytkowników będzie dowiedzenie się, jakimi informacjami i ofertami są oni zainteresowani – dotyczy to informacji zawartych zarówno w newsletterze, jak i na stronie internetowej. Warto także określić, które kanały komunikacji wybierają poszczególne grupy odbiorców, aby móc maksymalnie dopasować treści do ich ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing
  • Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    10:00 04.08.2017

    ... taką ogromną ilością danych i zmiennych pozwoli zaoszczędzić pieniądze i czas. Oto jak wygląda retargeting dynamiczny w praktyce. Klient wchodzi na stronę internetową sklepu ... sprawdzi się najlepiej w przypadku: Sklepów on-line: podstawowym celem strony jest sprzedaż. Sklepów internetowych z dużym portfolio produktów i usług: sklep ma w swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe

poprzednia  

1 ... 7 8 9 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: