jak podwyższyć sprzedaż - wiadomości i porady tematyczne
-
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
... klienta wykorzystując dane ze wszystkich obszarów biznesowych. Wewnętrzna organizacja obiegu danych wspiera zarządzanie pełnym obrazem klienta Klienci patrzą na firmę jak na jeden podmiot – dlatego aż 81% oczekuje usług na takim samym poziomie, niezależnie sposobu komunikacji z firmą. Jeśli np. przekaz marketingowy ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
00:22 28.06.2018
... strony wydawców – nastawionymi na pozyskanie jakiegokolwiek ruchu a nie wartościowych użytkowników. „Na rodzimym rynku m-commerce nie brak spektakularnych sukcesów, które pokazują, jak wiele pozostaje do ugrania” – dodaje Michał Pietruszka. – „W ubiegłym roku, na przykładzie aplikacji drogerii Rossmann, okazało się, że możliwe jest wprowadzenie ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
12:18 25.06.2018
... za siebie. Jednak zapewnienie kupującemu odpowiednich doświadczeń nie jest tak łatwe, jak podjęcie decyzji o stworzeniu aplikacji. Nie wystarczy, aby sprzedawcy detaliczni po prostu ... , aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali skupiać się na danych liczbowych, takich jak liczba pobrań – jak wiemy dostanie się na stronę startową jest tylko pierwszą z ...
Tematy: m-commerce, aplikacje mobilne, e-commerce, zakupy online -
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
09:55 22.06.2018
... nawyki swoich klientów, są w stanie przygotować ofertę, która wpłynie na lepszą sprzedaż, ale również będzie budować lojalność. - Personalizacja to obecnie niezbędne ... zakupy, których można łatwo zachęcić promocyjną ceną, preferują takie kolory, jak czerwony, czarny lub pomarańczowy. Granatowy i turkusowy, dają z kolei poczucie uczciwości i ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... okazuje się tak pomocny w biznesie? – CRM to nic innego jak model biznesowy, który oparty jest na relacji z klientem. W praktyce wiąże się z działaniami, które pozwalają kontrolować najważniejsze procesy biznesowe, mające miejsce w firmie, takie jak np. sprzedaż, obsługa klienta, a także wspiera strategie marketingowe. Dziś nie ...
Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
09:30 20.11.2017
... przynosi rewelacyjne rezultaty - mówi Ewelina Ciach. Mapa drogi do klienta Takie wielokanałowe podejście wymaga zaangażowania i integracji wielu procesów biznesowych, takich jak m.in. marketing, płatności, łańcuch dostaw i usługi. Dla przykładu, już na samym poziomie organizacyjnym źródłem problemów bywa podział danych na silosy ...
Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience -
Wideo marketing. Trendy 2018
00:44 19.11.2017
... rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ten trend. Jednak wraz z rozwojem wideo marketingu ...
Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż -
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
00:20 14.10.2017
... sprzedaży krzyżowej (cross-sell) i dodatkowej (up-sell) – 32,4 proc. Filar 3: Organizacja – koordynacja customer experience w celu osiągnięcia maksymalnych efeków Podczas gdy, jak wynika z badania, marketingowcy napotykają problemy na etapie analizy grupy docelowej oraz jej zachowań cross-channelowych, to w sferze przekazywania wiadomości i treści ...
Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
13:48 10.10.2017
... z oferty klasycznego sklepu? Badania wskazało również na przemożny wpływ ogólnej atmosfery w sklepie – w tym muzyki – na ogólne wrażenia zakupowe oraz przybliżają jak konsumenci korzystają z urządzeń mobilnych podczas zakupów. - Najważniejszy wniosek z naszych badań jest taki, że konsumenci coraz lepiej radzą sobie w świecie, w którym ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience -
6 sposobów na usprawnienie customer experience
10:46 03.10.2017
... wymienia: zwiększenie lojalności klientów i satysfakcji klientów (odpowiednio 42 i 33 proc.) oraz wsparcie cross- i upselling-u (32 proc.) – wyjaśnia Marek Safiejko, 9bits. Jak skutecznie poprawić CX, czyli rola kanału mobile Ponad połowa konsumentów (52,3 proc.), którzy porzucili koszyk w wirtualnym sklepie w 2017 r., dokonywała zakupów ...
Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność