eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › gry wideo
  • Rynek gier komputerowych oczami Polaków

    Rynek gier komputerowych oczami Polaków

    09:37 07.11.2012

    ... gry wideo. Grają kobiety, mężczyźni, przedstawiciele różnych pokoleń. Przeciętnie spędzamy na elektronicznej rozrywce aż 13 ... producentom gier przewagę nad konkurencją, zwłaszcza teraz – w momencie wprowadzenia dystrybucji cyfrowej, gdy kupno gry jest łatwiejsze niż kiedykolwiek” – mówi Grzegorz Miller, CEO w Monday PR. Porównując wyniki badania ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier, gry, wartość rynku gier, producenci gier
  • Gry wideo zyskują zwolenników

    Gry wideo zyskują zwolenników

    13:10 11.06.2012

    Gry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych ( ... co czwarty (27%) od 1 do 5 godzin tygodniowo. Gracz: kobieta vs. mężczyzna Warto zwrócić uwagę na fakt, że w gry elektroniczne grają zarówno kobiety (72%), jak i mężczyźni (78%). Widoczne są jednak między nimi różnice w wyborze sprzętu ... WIĘCEJ

    Tematy: gry wideo, gry, rynek gier, gracze
  • Gry w Internecie 2011

    Gry w Internecie 2011

    10:34 30.03.2012

    ... prawie 700 milionów złotych - pisze portal Interaktywnie.com w raporcie "Gry w internecie". Według danych, prezentowanych na grudniowej konferencji Game Industry Trends ... celu również telefony i smartfony. Niewiele tylko mniejszą popularnością cieszą się gry przeglądarkowe. Analogiczne wyniki - jeśli chodzi o kolejność - uzyskała pracownia TNS OBOP, ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier, gry wideo, sprzedaż gier komputerowych, konsole do gier
  • Najpopularniejsze gry 2011

    Najpopularniejsze gry 2011

    00:12 07.01.2012

    ... portalu Ceneo.pl można znaleźć przeszło 4 tys. takich gier podzielonych tematycznie. Najwięcej jest gier akcji, strategicznych, przygodowych oraz zręcznościowych. I te gry cieszą się największą popularnością użytkowników. Pokazuje to kolejne zestawienie – najpopularniejszych gier na PC w roku 2011. Najpopularniejsza w zestawieniu okazała się gra ... WIĘCEJ

    Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier
  • Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    12:57 26.05.2011

    ... gry Sniper: Ghost Warrior przygotowuje już kontynuacje swojego bestsellera. Prawdopodobnie to między tymi dwiema firmami rozstrzygnie się walka o palmę pierwszeństwa na rodzimym rynku komputerowej rozrywki oraz tytuł największego producenta gier wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: gry komputerowe, branża gier komputerowych, gry wideo, rynek gier wideo
  • Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    00:19 09.02.2008

    Nvidia ogłosiła zamiar przejęcia firmy Ageia Technologies, odpowiedzialnej za sprzętowy akcelerator fizyki PhysX. Jest to engine, który pozwala na istnienie praw fizyki analogicznych do rzeczywistych, w wirtualnych światach gier i programów komputerowych. Silnik PhysX znalazł zastosowanie w ponad 140 grach na komputery PC, konsole PlayStation 3, ... WIĘCEJ

    Tematy: Nvidia, Ageia Technologies, PhysX, animacje komputerowe
  • Intel przejmuje Havok

    Intel przejmuje Havok

    14:04 24.09.2007

    Intel - międzynarodowy koncern produkujący procesory, poinformował o przejęciu firmy Havok, znanej z narzędzi do tworzenia animacji oraz fizyki w grach wideo i aplikacjach wykorzystujących efekty cyfrowe. W ten sposób Havok stanie się częścią Intela i będzie kontynuował działalność na rynku gier i filmowych efektów cyfrowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: Intel, Havok, animacje komputerowe, gry wideo
  • Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    00:08 11.08.2007

    Stosunkowo nowa forma marketingu - reklamy umieszczane w grach, zyskuje coraz większą popularność w miarę pojawiania się kolejnych badań potwierdzających jej skuteczność. Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Google tworzy "AdSense for Games"

    Google tworzy "AdSense for Games"

    10:38 24.07.2007

    ... reklamowego w wirtualnych światach, a producentów skłoni do takiego zintegrowania systemu, który umożliwi czerpanie zysku. W ofercie AdSense znajdą się reklamy tekstowe i reklamy wideo. Początkowo system będzie testowany jedynie w grach online, ale Google zamierza rozszerzyć obszar jego działania na gry komputerowe i gry na konsolach.WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe
  • Reklama w grach komputerowych

    Reklama w grach komputerowych

    01:09 08.07.2007

    ... mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol. Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że ... pokazują, że gracze akceptują reklamy umieszczane w grach, gdyż sprawiają one, że gry wydają się bardziej realistyczne. Reklamodowacy, którzy zdecydują się na taką formę promocji ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: