-
Premiera Halo 2
00:02 11.11.2004
... z grami ustawiły się kolejki fanów, oczekujące na premierę "Halo 2". Rekordowy czas oczekiwania na kupno gry to 13 godzin. "Po prostu chciałem być pewny, że dostanę tą grę ... , który oczekiwał przed sklepem Electronics Boutique w Los Angeles. Ogromna popularność nowej gry na konsolę Xbox, która we wtorek miała premierę w USA, Kanadzie, Hong Kongu, ...
Tematy: Halo 2, gry komputerowe, gry wideo, Xbox -
Product placement w grach
00:05 24.10.2004
... na deskorolce, gracze mogą też m.in. jeździć pojazdami mechanicznymi czy malować graffiti. W świecie gry umieszczono odpłatnie wiele różnych produktów ze świata realnego. Testy wykażą, ile ... w grach wideo. Można się jednak domyślić, że skoro testy organizuje wydawca gry, wyniki będą zachęcające... I pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu to wydawcy ...
Tematy: skuteczność reklamy, gry wideo, reklama, gry komputerowe -
AMD już myśli o "gwiazdce"
00:01 21.10.2004
Ostatnie tygodnie roku to zawsze okres rekordowo wysokiej sprzedaży gier komputerowych. Ale na "gwiazdkowych" zakupach zarabiają nie tylko wydawcy gier - także producenci sprzętu. Z myślą o maksymalizacji sprzedaży, AMD przygotowało nowe, wydajne procesory dla komputerów biurkowych: modele Athlon 64 FX-55 i Athlon 64 4000+. W tym roku gracze mają ...
Tematy: AMD, święta, gry komputerowe, procesory -
The Sims 2: rekordowy wynik
13:06 28.09.2004
... już w ponad 41 mln egzemplarzy, co czyni z niej najpopularniejszą grę w historii komputerów PC. Udoskonalenia, jakim poddano "Simsów" w drugiej odsłonie gry, twórca gry – Will Wright - podsumowuje w następujący sposób: "Ich osobowości są teraz znacznie bardziej rozwinięte; to teraz naprawdę trójwymiarowe postaci. Mają aspiracje, wspomnienia ...
Tematy: The Sims 2, gry komputerowe, Electronic Arts -
Premiera Sims 2
00:03 21.09.2004
... kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy gry i dodatków. Zupełnie nowe Sims 2 to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów tego roku. Twórcy gry nie tylko udoskonalili pomysły znane ... gesty. Dodatkowo, dzięki specjalnemu narzędziu - Warsztatowi, gracze zyskują możliwość przeniesienia do gry siebie i swoich znajomych. Jedną z najciekawszych nowinek w grze ...
Tematy: The Sims 2, gry komputerowe, Electronic Arts, Intel -
3 dni z The Sims 2
02:25 17.09.2004
... oferuje nowe wyzwania, możliwości i zapewnia zabawę dla całej rodziny. Podczas premiery gry każdy będzie miał okazję wziąć udział w wielu konkursach i zabawach. Uczestnicy imprezy będą mogli konkurować m.in.: w budowie najładniejszego domku dla bohaterów gry, najszybszym poderwaniu sąsiada lub sąsiadki, najładniejszym umeblowaniu pokoju lub w ...
Tematy: The Sims 2, Intel, cyfrowy dom, gry komputerowe -
Konkurs dla graczy
00:01 10.07.2004
300 graczy z całej Polski z własnymi komputerami zgromadzi się w jednym miejscu w Warszawie i zmierzy się w turniejach najpopularniejszych gier komputerowych. W dniach 24-25 lipca 2004 r. w Centralnym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Warszawie odbędzie się trzecia edycja największej i najpopularniejszej imprezy typu LAN Party w Polsce - LAN4FUN. ...
Tematy: gry komputerowe, gry, gracze -
Gra dla chorych na raka
15:35 28.06.2004
... terapię powołując się na klasyczną grę "Pac Man" i opowiadając o niszczeniu komórek raka. Tak właśnie Ben wpadł na pomysł stworzenia własnej gry, która pomogłaby mu lepiej zrozumieć swoją sytuację i odnaleźć pocieszenie. Rodzice chłopca zgłosili pomysł do organizacji charytatywnej z San Francisco, która specjalizuje ...
Tematy: rak, białaczka, chorzy na raka, gry komputerowe -
50% graczy to piraci
00:05 26.06.2004
...i to nie tylko w Polsce. Z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę Macrovision wynika, że ponad 50% graczy komputerowych przyznaje się do korzystania z nielegalnych kopii. Raport przygotowano na podstawie ankiet umieszczonych w internetowych serwisach poświęconych grom. Spośród 2 219 osób, które wzięły udział w sondzie, aż 52% przyznało ...
Tematy: gracze, gry komputerowe, piractwo, rynek gier -
Niebezpieczny "Unreal"
11:34 24.06.2004
... programu. Z tego względu gracze proszeni są o zachowanie ostrożności, a przede wszystkim – instalację "łatek", które na wieść o luce w zabezpieczeniach przygotowali wydawcy gier. Gry sieciowe stają się coraz popularniejszym medium, co ma też swoje negatywne następstwa. "Sieciówki" są już dziś - obok poczty elektronicznej, komunikatorów ...
Tematy: unreal, hakerzy, dziury, luki w oprogramowaniu
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- przychody podatkowe
- zagrożenia internetowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- GPW
- złośliwe oprogramowanie
- szkodliwe oprogramowanie
- cyberbezpieczeństwo
- telefony komórkowe
- trojany
- monitory
- źródła przychodów podatkowych
- wirusy
- ransomware
- NewConnect
- święta
- reklama