-
Najpopularniejsze gry 2012
13:55 28.01.2013
... Polaków. Gry komputerowe nie są już niszowym tematem, którym interesuje się tylko grupa najbardziej zagorzałych graczy. Polacy kupują gry i ... gry zarówno na PlayStation 3 jak i na Xboxa można kupić praktycznie w tej samej cenie. Pomimo nadal dość wysokich cen gier, ich popularność z roku na rok rośnie. Popularne jeszcze kilka lat temu gry komputerowe ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
09:37 07.11.2012
... 2011 i lipiec, sierpień, wrzesień 2012 roku). Analiza materiałów prasowych udowadnia, że gry komputerowe nie są już niszowym tematem, którym interesuje się tylko grupa najbardziej ... konkurencją, zwłaszcza teraz – w momencie wprowadzenia dystrybucji cyfrowej, gdy kupno gry jest łatwiejsze niż kiedykolwiek” – mówi Grzegorz Miller, CEO w Monday PR. ...
Tematy: rynek gier, gry, wartość rynku gier, producenci gier -
Najpopularniejsze gry 2011
00:12 07.01.2012
... . przyjrzała się, które gry w ubiegłym roku cieszyły się wśród jej użytkowników największą popularnością. Wszystkie gry, jakie można znaleźć na portalu Ceneo.pl, podzielono na 3 główne kategorie. Gry komputerowe (czyli te na stacjonarne komputery PC), gry konsolowe (zarówno Nintendo, jak i PlayStation i Xbox) oraz gry towarzyskie (fabularne - RPG ...
Tematy: gry, gry komputerowe, gry wideo, rynek gier -
Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych
12:57 26.05.2011
... gry komputerowe w Polsce były postrzegane jako infantylna forma rozrywki dla nastolatków. O branży gier wideo mówiło się ... chwali się dużo korzystniejszymi warunkami kontraktów z wydawcami, jakie pozwolą mu zarobić na jednym egzemplarzu gry nawet dwa razy więcej niż w przypadku pierwszego Wiedźmina. Zyskowność projektu poprawi z pewnością sprzedaż ...
Tematy: gry komputerowe, branża gier komputerowych, gry wideo, rynek gier wideo -
Już małe dzieci znają nowoczesne technologie
00:15 28.01.2011
... na rowerze. 58% maluchów w wieku 2-5 lat umie grać w nieskomplikowane gry komputerowe. W Wielkiej Brytanii i Francji odsetek ten sięga 70%. Aż 44% dwu- i trzylatków potrafi ... we Włoszech potrafi zadzwonić 44% dzieci, a w USA tylko 25%. Jeśli chodzi o gry komputerowe, to z takiej formy rozrywki potrafi korzystać aż 70% maluchów Wielkiej Brytanii i „ ...
Tematy: dzieci, dzieci online, internet, gry komputerowe -
Producenci gier komputerowych a media
12:44 08.07.2008
... ). Z analizy wynika, że komunikacja związana z wprowadzeniem na rynek nowej gry (lub kolejnej edycji gry już istniejącej) jest szczególnie starannie przygotowana począwszy od ... się w czerwcu mistrzostwami Europy, natomiast Cenega – wirtualne wyścigi Formuły 1. Gry są też udostępniane jako nagrody w konkursach, elementy pakietów promocyjnych – na ...
Tematy: gry komputerowe, gry, wydawcy gier komputerowych, producenci gier komputerowych -
Gry na komórki od Electronic Arts
00:05 06.07.2008
... w Monopoly oraz The Sims DJ. Oczywiście, nie należy spodziewać się, że te gry będą takie same, co w wersjach na komputery i konsole. Na przykład, Tiberium Wars zostanie ... z RTS-a stanie się „turówką’. Dodatkowo, gracze będą mogli skorzystać tylko z 6 typów jednostek. Wszystkie gry są sprzedawane po 5$ za każdą. Poza Road Rash, która będzie dostępna ...
Tematy: Electronic Arts, gry, wydawcy gier komputerowych, EA -
Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
00:08 11.08.2007
Stosunkowo nowa forma marketingu - reklamy umieszczane w grach, zyskuje coraz większą popularność w miarę pojawiania się kolejnych badań potwierdzających jej skuteczność. Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe -
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
12:03 31.07.2007
Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...
Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe -
Google tworzy "AdSense for Games"
10:38 24.07.2007
... się reklamy tekstowe i reklamy wideo. Początkowo system będzie testowany jedynie w grach online, ale Google zamierza rozszerzyć obszar jego działania na gry komputerowe i gry na konsolach.
Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- przychody podatkowe
- zagrożenia internetowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- GPW
- złośliwe oprogramowanie
- szkodliwe oprogramowanie
- cyberbezpieczeństwo
- telefony komórkowe
- trojany
- wirusy
- monitory
- źródła przychodów podatkowych
- ransomware
- NewConnect
- święta
- reklama