eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ewidencja podatników
  • Po likwidacji firmy NIP wciąż ważny?

    Po likwidacji firmy NIP wciąż ważny?

    13:33 02.03.2012

    Przedsiębiorcy, którzy zamykają firmy, nadal muszą pamiętać swój NIP. Powinni go podawać we wszystkich dokumentach dotyczących obowiązków podatkowych związanych ze zlikwidowaną działalnością gospodarczą. Takie wyjaśnienie otrzymaliśmy z Ministerstwa Finansów. Na dokumentach związanych z wykonywaniem zobowiązań podatkowych oraz niepodatkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: PESEL, NIP, nadanie NIP, obowiązki podatnika
  • Jaki numer stosować: NIP czy PESEL?

    Jaki numer stosować: NIP czy PESEL?

    12:32 10.01.2012

    ... na to 14 dni. Aktualizacja danych Fiskus nadal musi dysponować aktualnymi informacjami o podatnikach. Gromadzi je w Centralnym Rejestrze Podmiotów - Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP). Osoby posługujące się wyłącznie numerem PESEL nie mają jednak obowiązku składać zgłoszeń aktualizacyjnych. Dane potrzebne urzędnikom skarbowym transferowane ... WIĘCEJ

    Tematy: PESEL, NIP, nadanie NIP, obowiązki podatnika
  • Urzędy skarbowe: PESEL wypiera NIP

    Urzędy skarbowe: PESEL wypiera NIP

    07:52 11.09.2011

    ... rejestr Od 01 września działa Centralny Rejestr Podmiotów - Krajowa Ewidencja Podatników (CRP KEP). Został on utworzony na bazie obecnie funkcjonującej Krajowej Ewidencji Podatników. Prowadzi go Minister Finansów. Zgromadzone są w nim dane ewidencyjne wszystkich podatników. W pierwszej kolejności przeniesiono do niego aktualne informacje znajdujące ... WIĘCEJ

    Tematy: PESEL, NIP, nadanie NIP, obowiązki podatnika


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: