eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › działania PR
  • Internetowy Public Relations dla MŚP

    Internetowy Public Relations dla MŚP

    13:57 31.08.2011

    ... z Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w ... właściwe przygotowanie strategii internetowego PR’u. Przedsiębiorca musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku
  • Działania PR: media relations warte uwagi

    Działania PR: media relations warte uwagi

    11:45 25.06.2009

    ... je jedynie. Bardzo ważna jest również analiza dostępnych środków PR, które są wykorzystywane w ramach mediów zewnętrznych. Wśród najbardziej popularnych form komunikacji z ... przede wszystkim dla kadry kierowniczej i stanowią swoiste podsumowanie pewnego okresu działania organizacji lub też finalizują większe przedsięwzięcia. Najczęściej obejmują one ... WIĘCEJ

    Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations
  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    09:03 24.06.2009

    ... mediów z nadzieją na znacznie szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi ... momencie utraty dobrego wizerunku firmy. Co prawda między innymi po to są działania PR, aby w razie potrzeby ten wizerunek naprawić – ale patrząc realnie, nie da się ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa
  • Spółki notowane na GPW a działania PR

    Spółki notowane na GPW a działania PR

    00:50 10.03.2009

    ... inwestorów wyniosła 33,6%. (Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2008 r. przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych). Podejmowane przez spółkę działania z zakresu PR polegają głównie na aktualizacji strony www, takie działania podejmuje aż 99% ankietowanych. Niewiele mniej – 90% zwraca uwagę na media relations. Dużą rolę w podejmowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
  • Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    11:46 17.06.2008

    ... Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować się. Pole do działania jest naprawdę ogromne – PR usługowy, korporacyjny, finansowy (w tym relacje inwestorskie), e-PR, CSR ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, branża PR, działania PR, rynek PR w Polsce
  • Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe

    Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe

    00:34 23.05.2007

    Organizatorzy VI Kongresu Public Relations wraz z agencją ALERT MEDIA Communications opublikowali wyniki badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych przeprowadzonego wśród największych polskich przedsiębiorstw. W badaniu wzięły udział 202 firmy z rankingu 500 największych polskich przedsiębiorstw dziennika Rzeczpospolita. Wśród badanych ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie kryzysowe, kryzys medialny, sytuacja kryzysowa, działania PR
  • e-Społeczności w działaniach PR

    e-Społeczności w działaniach PR

    00:06 09.04.2007

    ... do komunikacji zwrotnej, pozwalającym firmom zbierać opinie. Dobrym i mało kosztownym narzędziem PR i marketingowym (nawet w firmie dysponującej małym budżetem marketingowym), są działania prowadzone za pomocą internetu. Pierwszą, naturalną formą prowadzenia działań PR w Sieci jest wykorzystanie jej do bezpośrednich kontaktów z mediami (do ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Narzędzia PR w Internecie

    Narzędzia PR w Internecie

    13:49 06.02.2007

    ... na temat jej produktów, usług, stylu działania. Ponieważ oddziaływanie w tej warstwie jest o wiele bardziej subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych informacjach. Przekaz PR powinien się również charakteryzować spójnością ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR
  • Sponsoring jako element komunikacji marki

    Sponsoring jako element komunikacji marki

    13:58 31.01.2007

    ... też z niedbałego prowadzenia współpracy zarówno przez sponsora, jak i przedstawicieli świata kultury. Kolejną trudnością może być, niestety, brak zrozumienia specyfiki działania partnera, jego ograniczeń i możliwości, a także celów i potrzeb. Współpraca Współpraca pomiędzy biznesem a kulturą czasem budzi wątpliwości. Zdaniem niektórych, odbiera ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy
  • Public relations dla banku

    Public relations dla banku

    13:39 19.07.2006

    ... pojemniejsze, mogą odnosić się do różnych aspektów działania firmy i można je przełożyć na zróżnicowane działania PR. I tak wyniki ubiegłorocznych badań wskazują m.in., że francuskie banki najczęściej odwołują się do współodpowiedzialności, bliskości, odpowiedzialności itp. Produkty Działania PR to dla banku nie tylko budowanie jego reputacji ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: