eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › błękitna linia
  • Błękitna linia dla biznesu

    Błękitna linia dla biznesu

    12:53 20.02.2006

    Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację. Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które ... WIĘCEJ

    Tematy: TP SA, błękitna linia, Telekomunikacja Polska
  • TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta

    TPSA: internetowe Biuro Obsługi Klienta

    01:39 06.12.2005

    ... nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi klientów z wykorzystaniem telefonu (błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu (Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: Telekomunikacja Polska, usługi przez Internet, Biuro Obsługi Klienta, BOK
  • 4,2 mln PLN kary dla TP S.A.

    4,2 mln PLN kary dla TP S.A.

    13:18 14.04.2005

    ... uznał, że nieprawidłowości, jakich dopuściła się Telekomunikacja Polska przy uruchamianiu nowego systemu zarządzania relacjami z abonentami (którego podstawę stanowi tzw. „Błękitna Linia”) naruszają zbiorowe interesy konsumentów i nakazał wprowadzenie natychmiastowych zmian. TP SA nie odwołała się od decyzji UOKiK i zapowiedziała jej wykonanie ... WIĘCEJ

    Tematy: TP SA, Telekomunikacja Polska, kary, błękitna linia
  • Automatyczna błękitna linia

    Automatyczna błękitna linia

    09:59 01.02.2005

    Od wczoraj klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo oraz otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest ... WIĘCEJ

    Tematy: błękitna linia, tpsa, Telekomunikacja Polska
  • Błękitna Linia po kontroli

    Błękitna Linia po kontroli

    00:02 02.06.2004

    ... Regulacji Telekomunikacji i Poczty stwierdził, że wprowadzony przez Telekomunikację Polską S.A. system umożliwiający składanie zamówień i obsługę abonentów na odległość, tzw. "Błękitna Linia TP", funkcjonuje nieprawidłowo. Przeprowadzona przez URTiP kontrola funkcjonowania "Błękitnej Linii TP" trwała ponad trzy miesiące i zakończyła się w połowie ... WIĘCEJ

    Tematy: błękitna linia, tp, telekomunikacja polska
  • TPSA naruszyła prawo

    TPSA naruszyła prawo

    12:08 07.05.2004

    ... konsumentów. Ze skarg wynikało, że sposób funkcjonowania uruchomionego przez TP SA nowego systemu zarządzania relacjami z abonentami (którego podstawą jest tzw. "Błękitna Linia") niemożliwa konsumentom należyte i zgodne z umową korzystanie z usług spółki oraz dochodzenie praw, a także ogranicza dostęp do rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji ... WIĘCEJ

    Tematy: błękitna linia, tpsa, tp, telekomunikacja polska
  • Kontrola Błękitnej Linii

    Kontrola Błękitnej Linii

    00:01 27.01.2004

    ... informację na temat swoich rachunków i oferowanej gamy usług, szybkie i bez zbędnych formalności realizowanie zamówień oraz sprawną, kompetentną i miłą obsługę. Błękitna Linia TP to najważniejszy, w opinii spółki, element nowego systemu obsługi, powstały na skutek przekształcenia osobistego sposobu obsługi na rzecz telefonicznego kontaktu ... WIĘCEJ

    Tematy: błękitna linia, tp


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: