-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
11:20 18.05.2018
... subskrybentów, wyniósł w przypadku Facebooka niecałe 12%, na YouTube ponad 25%. Co to oznacza dla marketerów? YouTube to nie tylko platforma wideo, ale również kanał ... zasięgi. Facebook coraz bardziej ogranicza dotarcie postów na fanpage’ach, a na YouTube twórcy coraz chętniej korzystają z zakładki “Społeczności”. Dodatkowym elementem, który sprzyja ...
Tematy: media społecznościowe, YouTube, Facebook, zachowania konsumentów -
PlushABO: ekstra pakiet 10 GB na YouTube
13:25 24.04.2018
... dodatkowy PAKIET VIDEO ekstra, czyli 10 GB na przesyłanie i odbieranie danych w ramach serwisu YouTube. PlushABO za 25 zł to rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i ... natomiast w ABO na czas oznaczony przez pierwsze trzy okresy rozliczeniowe transfer na YouTube nie pomniejsza limitu danych, a pakiet 10 GB jest aktywny od kolejnego okresu ...
Tematy: YouTube, PlushABO, Plush -
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
13:06 11.09.2017
... Nivea i Axe, a wydawcą, który niepodzielnie królował pod względem dotarcia, był YouTube. Latem pokazujemy zdecydowane więcej ciała, nie jest zatem niczym zaskakującym, że ... Axe (prawie 12 proc. i 9,8 mln wyświetleń). YouTube w czołówce wydawców Wydawcą, który najczęściej promował kosmetyki, był w lipcu był YouTube (dotarcie na poziomie 24 proc., ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
12:50 03.08.2017
... internauty. Trójkę największych wydawców tej branży zamyka Grupa Interia.pl z dotarciem do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń. Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Reklama wideo z piwem w roli głównej
10:31 05.07.2017
... liczby potencjalnych klientów dzięki spotom na stronie Facebook.com - oglądało je tam 5,8 mln osób. Podobną widownię miały reklamy wideo w serwisie Youtube.com, gdzie wyświetliły się 5,6 mln internautów. Na trzecim miejscu pod względem liczby oglądających znalazły się serwisy grupy Onet - RASP, w których ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
14:42 13.06.2017
... on jednej ze swoich największych konkurentek - materiały Biedronki odtworzono 13,3 mln razy. Facebook i YouTube reklamują najczęściej Spoty sklepów i sieci handlowych docierały do oglądających przede wszystkim poprzez Facebooka i YouTube’a. W tych serwisach reklama wideo analizowanej branży była oglądana najczęściej. Na stronie Facebook.com reklamy ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Telewizja vs video online. Dwie różne widownie?
12:06 12.04.2017
... od telewizyjnego mainstreamu wśród internautów. Z drugiej strony wskazuje to na to, że warto, aby telewizja publiczna zintensyfikowała swoje działania interaktywne/digitalowe. Youtube wg deklaracji korzystania z serwisów video (dane IRCenter) jest wykorzystywany przez 51% internautów; w tym samym czasie Megapanel PBI/Gemius podawał 72% zasięgu ...
Tematy: video online, wiedo w internecie, VOD, YouTube -
Kto ogląda reklamy wideo banków?
00:44 26.03.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku spoty wyemitowane tylko przez banki doczekały się przeszło 153 mln wyświetleń. Najczęściej oglądano je na Facebooku, YouTubie oraz na serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska. Przeszło połowa materiałów promowała tylko trzy marki: ING Bank Śląski ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja
10:33 07.11.2016
... w USA zwiększyły się o ponad 60 procent w stosunku do roku 2012 – od 13$ do 20$ miesięcznie 40 procent respondentów codziennie korzysta z YouTube; aż 10 procent pytanych przyznaje, że korzysta z niego ponad trzy godziny dziennie Zeynep Ahmet, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab: „Na podstawie ...
Tematy: wideo w Internecie, YouTube, Internet, serwisy wideo -
Video online. Co i gdzie oglądamy?
10:34 15.09.2016
... . Średni czas korzystania z tych aplikacji nie jest jednak imponujący: 13min – Youtube i 10min – Facebook. Z tego wniosek, że za ich pośrednictwem oglądamy raczej teledyski i ... I co to wszystko znaczy? Zasięgi na video to przede wszystkim domena Youtube i Facebooka. Na pewno warto przemyśleć targetowanie reklam na czas: dojazdu do/z pracy/szkoły i ...
Tematy: video online, VOD, YouTube, filmy w internecie