-
Firmy internetowe na giełdzie: czy dają zarobić?
11:35 13.11.2013
... pod względem wartości spółki w dniu debiutu jest Facebook, wyceniany w maju 2012 r. na 104 mld dolarów. Niemniej, we wszystkich trzech kategoriach Twitter był w ścisłej czołówce. Przy okazji tak wystrzałowych debiutów, zawsze nasuwają się co najmniej dwa pytania. Pierwsze dotyczy tego, czy jeszcze ...
Tematy: giełda, notowania giełdowe, spółki giełdowe, firmy internetowe -
Raporty spółek giełdowych w social media?
10:34 26.07.2013
... sytuacjami, które są wynikiem intensywnego rozwoju elektronicznych sposobów komunikacji i ekspansji portali społecznościowych. Niezaprzeczalnie korzystanie z takich narzędzi, jak Facebook czy Twitter, daje inwestorom szanse na szybsze otrzymanie informacji. Aby było to efektywne, należy stworzyć system, który jasno rozgranicza oficjalne komunikaty ...
Tematy: spółki giełdowe, obowiązki informacyjne spółek, social media. Facebook, Twitter -
Social media a komunikacja marketingowa
13:52 04.04.2012
Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja - twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. Jego wyniki zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji ...
Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter -
Przyzwyczajenia Polaków a nowinki technologiczne
00:12 24.01.2012
W Internecie stawiamy przede wszystkim na informację. Blisko 75 proc. dorosłych Polaków najczęściej sprawdza w sieci aktualności z kraju i ze świata, co trzecia osoba najchętniej wyszukuje informacje dot. rozrywki, a blisko 30 proc. z nas przyznaje się, że codziennie spędza czas na portalach typu YouTube. Chociaż większość polskich Internautów (68 ...
Tematy: korzystanie z Internetu, korzystanie z poczty elektronicznej, media społecznościowe, mikroblogi -
Bankowość i finanse w social media
13:59 25.11.2011
Banki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter. Internauci, korzystający z mediów społecznościowych oraz bankowości elektronicznej, to w większości przedstawiciele obu płci, w wieku 25–¬39 lat, będący ...
Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter -
Najpopularniejsze sporty w social media
11:33 02.11.2011
W czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie dzięki zażartym dyskusjom na Facebooku, Twitterze i forach internetowych sport we wszelkiej postaci poszerza swoje wpływy. RuszamySię.pl wspólnie z portalem ...
Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter -
Wyniki wyborów w social media
13:05 19.10.2011
... kilka nowych politycznych dowcipów. Najchętniej dzielili się swoimi poglądami za pośrednictwem mikroblogów (najlepszy do tego celu był jak się okazało Twitter). Dużą rolę odegrały także fora (głównie gazeta.pl), które w znacznym stopniu pozwalają na anonimowość komentujących. To właśnie tam najczęściej pojawiały ...
Tematy: wybory parlamentarne, politycy, social media, media społecznościowe -
Kandydaci w wyborach nieprzygotowani do rekrutacji
10:33 28.09.2011
Większość kandydatów do parlamentu niestety nadal zapomina, że ich pracodawcami są wyborcy i nie przykłada się do swoich internetowych "aplikacji". A przecież w wyborach jest jak w rekrutacji, tylko pracodawców więcej. Jak swoich wyborców przekonują do siebie młodzi kandydaci zabiegający o etat w Sejmie czy Senacie, sprawdzili specjaliści ds. ...
Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media -
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
12:35 23.09.2011
... niską aktywnością w zakresie wykorzystania w komunikacji z wyborcami narzędzi online, a zwłaszcza dynamicznie rozwijających się serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Widać jednak wyraźny wzrost aktywności w tym zakresie w porównaniu do poprzednich wyborów. Polscy politycy zaczynają korzystać z zachodnich wzorców - można ...
Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media -
Kampania wyborcza w social mediach
00:21 20.08.2011
Social media stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z wyborcami i miejscem debaty politycznej. W trakcie trwającej właśnie kampanii, politycy zaczynają zdawać sobie sprawę, że obecność w sieci pozwala na szybki, tani i nieograniczony kontakt z wyborcą. Jednak nie wszyscy potrafią ten potencjał tkwiący w mediach społecznościowych ...
Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media