eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Twitter
  • Firmy internetowe na giełdzie: czy dają zarobić?

    Firmy internetowe na giełdzie: czy dają zarobić?

    11:35 13.11.2013

    ... pod względem wartości spółki w dniu debiutu jest Facebook, wyceniany w maju 2012 r. na 104 mld dolarów. Niemniej, we wszystkich trzech kategoriach Twitter był w ścisłej czołówce. Przy okazji tak wystrzałowych debiutów, zawsze nasuwają się co najmniej dwa pytania. Pierwsze dotyczy tego, czy jeszcze ... WIĘCEJ

    Tematy: giełda, notowania giełdowe, spółki giełdowe, firmy internetowe
  • Raporty spółek giełdowych w social media?

    Raporty spółek giełdowych w social media?

    10:34 26.07.2013

    ... sytuacjami, które są wynikiem intensywnego rozwoju elektronicznych sposobów komunikacji i ekspansji portali społecznościowych. Niezaprzeczalnie korzystanie z takich narzędzi, jak Facebook czy Twitter, daje inwestorom szanse na szybsze otrzymanie informacji. Aby było to efektywne, należy stworzyć system, który jasno rozgranicza oficjalne komunikaty ... WIĘCEJ

    Tematy: spółki giełdowe, obowiązki informacyjne spółek, social media. Facebook, Twitter
  • Social media a komunikacja marketingowa

    Social media a komunikacja marketingowa

    13:52 04.04.2012

    Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja - twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. Jego wyniki zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter
  • Przyzwyczajenia Polaków a nowinki technologiczne

    Przyzwyczajenia Polaków a nowinki technologiczne

    00:12 24.01.2012

    W Internecie stawiamy przede wszystkim na informację. Blisko 75 proc. dorosłych Polaków najczęściej sprawdza w sieci aktualności z kraju i ze świata, co trzecia osoba najchętniej wyszukuje informacje dot. rozrywki, a blisko 30 proc. z nas przyznaje się, że codziennie spędza czas na portalach typu YouTube. Chociaż większość polskich Internautów (68 ... WIĘCEJ

    Tematy: korzystanie z Internetu, korzystanie z poczty elektronicznej, media społecznościowe, mikroblogi
  • Bankowość i finanse w social media

    Bankowość i finanse w social media

    13:59 25.11.2011

    Banki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter. Internauci, korzystający z mediów społecznościowych oraz bankowości elektronicznej, to w większości przedstawiciele obu płci, w wieku 25–¬39 lat, będący ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter
  • Najpopularniejsze sporty w social media

    Najpopularniejsze sporty w social media

    11:33 02.11.2011

    W czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie dzięki zażartym dyskusjom na Facebooku, Twitterze i forach internetowych sport we wszelkiej postaci poszerza swoje wpływy. RuszamySię.pl wspólnie z portalem ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter
  • Wyniki wyborów w social media

    Wyniki wyborów w social media

    13:05 19.10.2011

    ... kilka nowych politycznych dowcipów. Najchętniej dzielili się swoimi poglądami za pośrednictwem mikroblogów (najlepszy do tego celu był jak się okazało Twitter). Dużą rolę odegrały także fora (głównie gazeta.pl), które w znacznym stopniu pozwalają na anonimowość komentujących. To właśnie tam najczęściej pojawiały ... WIĘCEJ

    Tematy: wybory parlamentarne, politycy, social media, media społecznościowe
  • Kandydaci w wyborach nieprzygotowani do rekrutacji

    Kandydaci w wyborach nieprzygotowani do rekrutacji

    10:33 28.09.2011

    Większość kandydatów do parlamentu niestety nadal zapomina, że ich pracodawcami są wyborcy i nie przykłada się do swoich internetowych "aplikacji". A przecież w wyborach jest jak w rekrutacji, tylko pracodawców więcej. Jak swoich wyborców przekonują do siebie młodzi kandydaci zabiegający o etat w Sejmie czy Senacie, sprawdzili specjaliści ds. ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media
  • Polacy otwarci na głosowanie przez Internet

    Polacy otwarci na głosowanie przez Internet

    12:35 23.09.2011

    ... niską aktywnością w zakresie wykorzystania w komunikacji z wyborcami narzędzi online, a zwłaszcza dynamicznie rozwijających się serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Widać jednak wyraźny wzrost aktywności w tym zakresie w porównaniu do poprzednich wyborów. Polscy politycy zaczynają korzystać z zachodnich wzorców - można ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media
  • Kampania wyborcza w social mediach

    Kampania wyborcza w social mediach

    00:21 20.08.2011

    Social media stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z wyborcami i miejscem debaty politycznej. W trakcie trwającej właśnie kampanii, politycy zaczynają zdawać sobie sprawę, że obecność w sieci pozwala na szybki, tani i nieograniczony kontakt z wyborcą. Jednak nie wszyscy potrafią ten potencjał tkwiący w mediach społecznościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, social media

poprzednia  

1 ... 7 8 9 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: