eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematytelewizja

telewizja - wiadomości i porady tematyczne

  • Wizerunek medialny specjalisty PR

    Wizerunek medialny specjalisty PR

    12:32 10.10.2011

    Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów ...

    Tematy: media, prasa, telewizja, Internet
  • Telewizja płatna w Polsce

    Telewizja płatna w Polsce

    11:02 10.10.2011

    ... do ponad 100. Coraz większa jest również oferta kanałów nadających w technologii HD. Jako pierwsza w Polsce, w 2007 roku, ten standard wprowadziła Telewizja N. Wśród kablówek pionierem była Multimedia Polska. Obecnie najwięksi rynkowi gracze oferują co najmniej kilka programów HD. Konkurencja pomiędzy operatorami ma ...

    Tematy: media, telewizja, rynek telewizyjny, telewizja płatna
  • Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011

    Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011

    00:16 11.09.2011

    ... 2/3 całości przekazu. Sporo, bo prawie 30 proc. wiadomości, pojawiło się również na łamach prasy. W tym zestawieniu zdecydowanie najsłabiej wypadła telewizja, której udział w całości przekazu wyniósł niespełna 7,5 proc. Dominująca pozycja Internetu w prezentowanym wyżej zestawieniu była możliwa m.in. dzięki dużej liczbie specjalistycznych ...

    Tematy: media, telewizja, prasa, Internet
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.

    00:05 15.08.2011

    Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „ ...

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Media a polska prezydencja w UE

    Media a polska prezydencja w UE

    10:26 12.08.2011

    ... (13 734), a zdecydowanie mniej w stacjach radiowych i telewizyjnych (4142). Najmniejszą aktywnością wykazali się dziennikarze prasowi, publikując tylko 1697 tekstów. Radio i telewizja wyemitowały podobną liczbę materiałów, natomiast pod względem czasu wyraźną przewagę wykazały stacje tv – ich udział w całości przekazu audiowizualnego wyniósł ponad ...

    Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów
  • Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011

    00:16 08.08.2011

    Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów kontynuowała w czerwcu 2011 roku badanie zawartości głównych wydań czterech telewizyjnych serwisów informacyjnych o największej liczbie widzów. Z analizy wynika m.in., że największą liczbą tematów pochwalić się może "Panorama". W czerwcu było ich 347. Na drugiej pozycji uplasowały się " ...

    Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne
  • Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    11:18 29.07.2011

    ... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... i 15%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji oraz żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I połowie 2011 roku najwyższym udziałem gazet, radia ...

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Kultura w Polsce w 2010 r.

    Kultura w Polsce w 2010 r.

    12:52 27.07.2011

    Według stanu w dniu 31 XII 2010 r. w Polsce działały 782 muzea, 370 galerii i salonów sztuki, 183 teatry i instytucje muzyczne, 443 kina oraz 8342 biblioteki publiczne i filie biblioteczne. W 2010 r. zmalała nieznacznie w stosunku do roku 2009 liczba czytelników w bibliotekach, liczba zwiedzających galerie i salony sztuki, a także liczba widzów w ...

    Tematy: kultura w Polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki
  • Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    12:20 05.05.2011

    ... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o prawie ... 17%. W przypadku farmaceutyków, higieny i pielęgnacji i żywności wiodącą rolę odgrywała telewizja. Handel charakteryzował się w I kwartale 2011 roku najwyższym udziałem gazet, ...

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: