telewizja - wiadomości i porady tematyczne
-
Już co dziesiąty Polak ogląda telewizję w streamingu, ale daleko nam do USA
00:07 30.08.2025
... łączny udział nadawców telewizji linearnej był maj 2025 r. Aż 44,8 proc. treści było odbieranych w tym czasie w sposób strumieniowy. Jednocześnie tradycyjna telewizja miała udział 44,2 proc. (kablowa 24,1 proc., a satelitarna – 20,1 proc.). Dane z lipca 2025 r. pokazują umacniającą się przewagę streamingu nad tradycyjną ...
Tematy: platformy streamingowe, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe -
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw
00:01 26.07.2025
Blisko 8 na 10 respondentów przyznaje, że zdarza im się przeglądać treści w telefonie komórkowym podczas przerw reklamowych w telewizji. W ten sposób zachowują się przede wszystkim osoby młode, z wysokimi zarobkami oraz z miast liczących od 20 tys. do 49 tys. mieszkańców. Z kolei postawę przeciwną zajmują głównie ankietowani z najstarszej grupy ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama TV, multiscreening, smartfony -
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
09:22 18.11.2024
... przeznaczają widzowie na oglądanie tradycyjnej telewizji? Z czego wynika wzrost przychodów total streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia do września 2024 r. o 7,3% rok do roku. Letnie sportowe wydarzenia ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
10:42 12.08.2024
... liczby ratingów spotowych? W jakim tempie rośnie segment wideo emitowanych na portalach społecznościowych? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 r. o 7,2% rok do roku, przy czym inwestycje w spoty reklamowe zwiększyły się ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
12:33 21.05.2024
... Nielsen Digital nie uwzględnia oglądalności poza domem). Według analityków Publicis Groupe, największy udział w przychodach reklamowych wśród segmentów wideo ma obecnie telewizja linearna (72%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym kwartale 2024 r. o 9,0% rok do roku, zaś inwestycje w spoty reklamowe o 8,7%, zatem wpływy ze ...
Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama -
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
00:20 08.02.2024
Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co wywarło szczególny wpływ na dynamikę wpływów reklamowych ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
07:00 07.11.2023
Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które sektory w ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
06:30 09.08.2023
Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przesądza o wzroście wydatków na reklamę telewizyjną? ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
12:00 11.05.2023
Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost wydatków na reklamę telewizyjną? Które kanały ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty. Z ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja