-
Sektor spożywczy a łączenie produktów
... Diana Bechtold. H.J. Heinz wypuścił właśnie na rynek produkty Fruit Flirt marki Roosvicee. Jest to seria produktów z owocami o smakach takich jak truskawka i owoc passiflory z wanilią, jabłko i gruszka z cynamonem oraz owoce tropikalne z kokosem. Te napoje owocowe dostępne są na rynku holenderskim. Produkty sprzedawane ...
-
Producenci napojów a kryzys
... l. Dominujący udział w tej grupie produktów mają jogurty smakowe, których ilościowy udział w całej kategorii wynosi około 82 proc. Najpopularniejsze smaki to truskawka, brzoskwinia, morela. 18 proc. tej kategorii stanowią jogurty naturalne. Pod względem wartościowym udział jogurtów smakowym w całej kategorii jest większy i wynosi ...
-
Sprzedaż lodów - sezon rozpoczęty
... . Nowe trendy w lodach familijnych Polacy z jednej strony deklarują przywiązanie do standardowych, dobrze im znanych smaków takich, jak wanilia, śmietanka, czekolada, truskawka, z drugiej jednak strony ich zachowania pokazują, że lubią być zaskakiwani i z ochotą sięgają po oferowane im, oryginalne nowości smakowe. Firma Nestl ...
-
Polski rynek jogurtów: dynamiczny rozwój
... z obniżoną zawartością tłuszczu (tylko 0,05 procent), bez dodatku cukru odznaczają się pełnią smaku. Proponujemy je w czterech wariantach smakowych: apetyczna truskawka, aromatyczna wanilia, słoneczna pomarańcza-mango oraz tropikalny ananas-kokos, w butelkach 250 g, idealnych do bezpośredniego spożycia - zachęca Beata Telega, brand manager marki ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... sieci dyskontowych, które z natury starają się redukować koszty, do inwestycji w kanał komunikacji, który przez inne marki traktowany jest jak przysłowiowa „truskawka na torcie”? Otóż świadomość, że jest to słuszna inwestycja, która szybko się zwróci, ponieważ: dostarcza unikatowych danych o użytkowniku [np. listy ...